Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!

Data: 2014-12-28 21:30:37
Autor: El Comandante
Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!
Czy hasło znane z pierwszych dni stanu wojennego (powstało zaraz po komunistycznej zbrodni na „Wujku”) ziści się po prawie 35 latach, wiosną 2015 roku? Tym razem „anonimowi aktywiści internetowi” zapowiadają przewrót w Polsce.

POKOJOWA AKCJA – REWOLUCJA

Jeżeli Jesteś bezrobotnym, leśnikiem, emerytem i rencistą, biednym czy bogatym… każdym.
- Przyłącz się do Nas.

W Polsce jest około 5 mln. takich osób, którym system rządów niszczy życie i status społeczny.

Ponad 11 mln. Polaków wyjechało za chlebem.
W myśl Konstytucji RP , rozdz. I art. 4: Władza zwierzchnia w RP należy do Narodu. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub BEZPOŚREDNIO.

Dlatego przejmijmy tę władzę. Dosyć kłamstw, korupcji, obietnic bez pokrycia, złodziejstwa, ośmieszania kraju na światowej arenie politycznej, rodzinnych wielopokoleniowych klanów politycznych.

POKOJOWA REWOLUCJA: nie chcemy rzucania kamieniami i rozbijania szyb, dewastowania Naszego wspólnego mienia i państwa w którym żyjemy, obrażania wulgaryzmami i czynami, prowokowania do interwencji siłowej czy zbrojnej mających na celu krwawe stłumienie REWOLUCJI przez władzę. Chcemy rozdawać ciasteczka i wkładać w lufy karabinów policji kwiatki. Zablokować POKOJOWO wszystkie możliwe obiekty władz, ministerstwa, sejm, gminy itp. Akcja może potrwać nawet kilka miesięcy, począwszy od początku lata. Jednakże już zaczynamy nagłaśniać w wszystkich możliwych miejscach i formach.
Potrzebujemy Wszystkich tych, którzy zgadzają się z tym przesłaniem i wierzą w lepsze jutro. Tysięcy działaczy i wolontariuszy, którzy bezinteresownie w myśl słusznej idei będą to rozpowszechniać. Zaczęliśmy “wczoraj”.
Polska dla świata jest jak zbuk – z wierzchu ładna… w środku w rzeczywistości śmierdzi. Ale nikt o tym głośno nie mówi.
Nie pozwólmy na dalszy rozwój takiej sytuacji w Naszym Kraju.

DOSYĆ polityki w kościele i kościoła w polityce, wielomilionowych przekrętów, wykorzystywania władzy do swoich własnych osobistych celów, okradania obywateli, poniżania ich i ustawiania pod siebie wyborów. Nie ważne w jakim wieku Jesteś , jaki masz status społeczny, mężczyzna czy kobieta… Bądź z Nami - MY JESTEŚMY Z TOBĄ I DLA CIEBIE. Czas naprawić Nasz kraj i pozbyć się wirusa rządowego który od dziesiątek lat niszczy Nas od wewnątrz.
TO RZĄDY POWINNY SIĘ OBAWIAĆ SWOICH OBYWATELI –
A NIE OBYWATELE SWOICH RZĄDÓW…

-anonymous
https://www.facebook.com/events/750031045051893/?ref=52&source=1

Wg tygodnika „TIME” grupa została zaliczona do setki najbardziej wpływowych ludzi świata (2012 r.).

Czy 26 kwietnia 2015 roku na serwerach rządowych zobaczymy hasło:
Witajcie, obywatele Polski. Jesteśmy Anonymous

Do tej pory jedyny społeczny protest, który zmusił rządzącą „juntę” do wycofania się z planów skierowanych p-ko społeczeństwu zawdzięczamy właśnie tej grupie.
I to nie tylko w Polsce.

http://3obieg.pl/anonymous-zima-wasza-wiosna-nasza

Data: 2014-12-28 21:54:02
Autor: Budzik
Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jeżeli Jesteś bezrobotnym, leśnikiem, emerytem i rencistą, biednym czy bogatym… każdym.
- Przyłącz się do Nas.

ROTFL
Lesnikiem?
Chyba nie masz pojecia w jakich warunkach zyją lesnicy...

11mln wyjechało za chlebem?
boukunie - czyzbys na swieta zjadł nieswieza szynkę?
No chyba ze liczysz to w ten sposób, ze Ty wyjechałes 5 razy to juz jest 5 osób...

Ale tobie wychodzi ze 90% zarabia minimum to w sumie wszystko tłumaczy - bajkopisarz i tyle.

No i cały czas czekam na linki do sklepów gdziem ogę sobie coś tanio w rosji kupić... Chyba nie kłamałes? ;-)

Data: 2014-12-29 00:18:28
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA411E29B229B1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jak nie więcej, ja należę do tych 5 mln robotników wędrujących, których reżimowe statystyki w ogóle nie ujmują...

Data: 2014-12-29 09:59:24
Autor: Budzik
[...]

Od razu powiedz pincet!

Data: 2014-12-29 13:04:20
Autor: Wiesiaczek
W dniu 29.12.2014 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

No nie wiem. Ja też nie figuruję ani jako bezrobotny ani jako zatrudniony.
To już jest nas dwóch.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-12-29 15:59:22
Autor: Budzik
Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Znaczy co robisz? Pracujesz za granica na czarno? Ogólnie wszyscy moi znajomi ktorzy pracuja w GBR albo w Niemczech - pracują legalnie wiec u nich skala pracy na czarno nie jest chyba az tak duza jak u nas.
Wniosek taki, ze skala emigracji zarobkowej szacowana jest w miare dokładnie, natomiast nie koniecznie skala bezrobocia (ilus to bezrobotnych nie ma czasu zgłaszac sie na wizyty do PIP bo sa w pracy) i skala minimalnych wynagrodzen (ile znacie osób, ktore pracuja za minimum a reszte dostają pod stołem? Zapewne wiele.)

Data: 2014-12-29 08:23:41
Autor: leming.show
Anonymous - zima wasza, wiosna nasza!
uytkownik El Comandante napisa:
Nard sprawuje wadz przez swoich przedstawicieli lub BEZPOREDNIO.

Ojojoj, a mnie sie wydaje ze wiekszosc ma go...o do gadania.

Jest ciepla woda, jest dobrze:)

Data: 2014-12-29 13:54:25
Autor: dante
Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!
Dnia Sun, 28 Dec 2014 21:30:37 +0100, El Comandante napisał(a):

[...]

Jeśli temu przewodzą takie "śpece" jak niektórzy lajk-meni z twarzoksiążki,
co to zapodają zamiast linka
skrót do pliku na dysku systemowym
własnego komputera,
to powodzenia
Wydaje im się, że co drugi to Kevin Mitnick
A się okaże,  że są  "...sami w domu".

https://www.facebook.com/events/750031045051893/?ref=52&source=1

Script kiddies muszą pamiętać, że:
"Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować rożne stowarzyszenia,kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować istniejące
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewódzkim, a
także na szczeblach podstawowych, musza być one przez nas operacyjnie
 opanowane. Musimy zapewnić operacyjne możliwości oddziaływania na te
organizacje, kreowania ich działalności i kierowania ich polityka."
Czeslaw Kiszczak, luty 1989 rok,na posiedzeniu kierownictwa MSW

I skończy się na lajkach.

Data: 2014-12-29 08:25:03
Autor: leming.show
Anonymous - zima wasza, wiosna nasza!
uytkownik dante napisa:

https://www.facebook.com/events/750031045051893/?ref=52&source=1

Wydawalo mi sie ze nic nie przegapilem, a tu pacze i jest V 2.0.

Kiedy byla wersja 1.0?

Anonymous – zima wasza, wiosna nasza!