Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?

Data: 2010-09-13 08:30:22
Autor: kamtzu
Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i6iunl$jls$1news.task.gda.pl...
przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

Wilson Little Will wytrzymywal 150km/h a spadl mi przy 80km/h przy wjezdzaniu na trojmiejska obwodnice.
Na szczescie zawsze stawiam ja przy samej klapie bagaznika nie zostawiajac wiecej niz 5-10cm kabla.

Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?