Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?

Data: 2010-09-13 06:44:53
Autor: to
Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
begin Filip KK
Bo ja chciałem się pochwalić, że antena może spaść z dachu... ;)
Generalnie dopóki sam tego nie doświadczyłem, to tylko słyszałem że
takie akcje się zdarzają... Więc teraz zawsze już będę się śmiał z tych,
co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...

Do sedna: Lemm at-71 na magnesie o średnicy 125mm wytrzymuje do 240
km/h.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to licytowanie się nie ma najmniejszego sensu? Za to kiedy spadnie antena odpowiada bardzo wiele czynników pomijając sam typ anteny.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-13 00:11:27
Autor: stalowe
On 13 Wrz, 08:44, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to licytowanie się nie ma
najmniejszego sensu? Za to kiedy spadnie antena odpowiada bardzo wiele

na przykład gołąb - kiedyś jechałem za kierownikiem który przeciął
anteną ptaka...
--
jureko

Data: 2010-09-13 09:12:55
Autor: Filip KK
W dniu 2010-09-13 09:11, stalowe pisze:

na przykład gołąb - kiedyś jechałem za kierownikiem który przeciął
anteną ptaka...

A jest u mnie możliwe, że ptak gwizdnął? Czy to już prędkość swoje zrobiła? Bo przyznam szczerze, że magnes naprawdę mega mocno siedział na dachu.

Data: 2010-09-14 01:43:45
Autor: BQB
W dniu 2010-09-13 09:12, Filip KK pisze:
[...]

Oczywiście, że możliwe, ja w ciągu 3 lat trafiłem przednią szybą dwa wróble i jednego gołębia i raz widziałem, jak facet trafił sowę - przynajmniej ją przypominało to coś, co leciało po odbiciu dziwnie koziołkując.

Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?