Antena CB na stałe

Data: 2009-04-13 21:14:28
Autor: Rafal O.
Antena CB na stałe
Witaj!
Zdemontuj antenę od radia FM. Zamontuj w to miejsce antenę CB, najlepiej
helikalną. Radio FM podłącz właśnie do niej przez puszkę do tego stworzoną.
Antena ma być pionowo i bez dyskusji ;-)
Jedyną wadą helikalnych jest hałas wytwarzany od przepływu powietrza wokół niej.
Jeżeli obawiasz się, że możesz taką anteną w coś uderzyć, wybierz wersję ze
sprężyną w dolnej części promiennika.

--
Pozdrawiam, Rafał.

Data: 2009-04-14 16:15:48
Autor: Tomasz Nowicki
Antena CB na stałe
Przesada. Ja mam w dwóch samochodach anteny Vermont - raczej krótkie.
Poprzednio miałem w jednym Indianę - okazała się jednak gorsza. Radyjka
raczej marne - Nebraska (kiepścizna) i Stabo 3033 czy jakoś tak - lepsze,
ale też nie żaden wypas. Z tą anteną obydwa mają zasięg wystarczający do
celów drogowych - rzędu do 3-4 km, zależnie od warunków. Podstawowa zaleta
tej anteny - wygląda jak radiowa. T.

Antena CB na stałe