Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !

Data: 2009-06-04 21:48:28
Autor: Marek
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
Witam !

    Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie własnościowe , opłaty czynsz , fundusz remontowy systematycznie opłacane . Nabyliśmy zestaw satelitarny do odbioru telewizji lecz niestety nie możemy z niego z korzystać ponieważ położenie bloku zasłania nam na parterze kierunek południowy całkowicie .  Zadzwoniłem do spółdzielni aby udostępniono nam wejście na dach celam zamontowania anteny na dachu bez wierecnia , bez dziurawienia poszycia dachowego , niestety odpowiedź brzmiała może pan złożyć pismo ale my (spółdzielnia ) nikomu zgody nie wydajemy . Wracajac z pracy przeszedłem po osiedlu licząc na sąsiednich blokach (tej samej spółdzielni) przeszło 6 róznych typów anten od CB-radia skończywszy na takiej jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(.  I co począć Szanowni Państwo ? Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?

Pozdrawiam !
Marek

Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !