Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !

Data: 2009-06-04 21:49:41
Autor: Marek
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
Witam !

    Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie własnościowe , opłaty czynsz , fundusz remontowy systematycznie opłacane . Nabyliśmy zestaw satelitarny do odbioru telewizji lecz niestety nie możemy z niego z korzystać ponieważ położenie bloku zasłania nam na parterze kierunek południowy całkowicie .  Zadzwoniłem do spółdzielni aby udostępniono nam wejście na dach celam zamontowania anteny na dachu bez wierecnia , bez dziurawienia poszycia dachowego , niestety odpowiedź brzmiała może pan złożyć pismo ale my (spółdzielnia ) nikomu zgody nie wydajemy . Wracajac z pracy przeszedłem po osiedlu licząc na sąsiednich blokach (tej samej spółdzielni) przeszło 6 róznych typów anten od CB-radia skończywszy na takiej jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(.  I co począć Szanowni Państwo ? Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?

Pozdrawiam !
Marek

Data: 2009-06-05 00:23:55
Autor: BartekK
Marek pisze:
[...]

Spokojnie i stanowczo - zamiast dzwonić, wyartykułuj swoją prośbę o dostęp i możliwość zamontowania anteny na piśmie, zaznacz profilaktycznie że oczekujesz odpowiedzi, poleconym wyślij za zwrotnym potwierdzeniem odbioru... i czekaj jaką ci podadzą podstawę prawną odmowy.

Data: 2009-06-04 18:34:57
Autor: witek
BartekK wrote:
Marek pisze:
[...]

Droga do nikąd.

Niniejszym odpowiadając na pana pismo informujemy, że nie wyrażamy zgody na umieszczenie wspomnianej w piśmie anteny na dachu budynku.

Z poważaniem
Prezes

Ping. Pileczka po twojej stronie.

to znaczy jak najbardziej takie pismo nalezy wyslac i odpowiedz dostac, po to zeby miec dokument dla sądu, że odmówili, ale tylko po to. Niczego to nie załatwia.

Data: 2009-06-05 02:26:50
Autor: SzalonyKapelusznik
On 5 Cze, 01:34, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

W pismie zaznaczyc ze brak podanej podstawy prawnej rowna sie
potwierdzeniu ze decyzja jest niewazna.

Wtedy spoldzielnia nic nie odpisuje a my mozemy po 2 tygodniach sobie
zainstalowac.

Data: 2009-06-05 15:55:21
Autor: Dziadek Mroz
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
   Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie

A jak chcesz pusic kabel?
Bo jeśli po elewacji to sp ma prawo ci odmówić

DM

Data: 2009-06-05 16:09:11
Autor: ąćęłńóśźż
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywat elami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----po móżcie !
Tym bardziej kanałem wentylacyjnym odmówi i jeszcze strazaków napusci.

Swoją drogą powinien byc chyba zakaz montazu talerzy na obszarach, gdzie jest kablówka (powiedzmy antymonopolowo:  w budynkach, gdzie jest co najmniej dwóch operatorów kablowych).

Bo jednak te spodki nie zdobią, a sporo szpecą.
JaC

-- -- -

Bo jeśli po elewacji to sp ma prawo ci odmówić

Data: 2009-06-05 16:33:12
Autor: Easy

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h0b8th$c40$1news.wp.pl...
[...]

szpeca to prawda.
ale moje kablówka ma wybitnie niezadowalajaca cenowo oferte ( krótko mowiac na antenie mam to samo co na kablówce za poł ceny) i wolalabym jednak nie przepłacac za czyjes doznania estetyczne.
Gdyby róznica była chocby 25% to na pewno bym wolała kablówke (chocby ze wzgledu na połozenie mojego wiezowca i nieco utrudniony odbiór w czasie deszczu)

E.

Data: 2009-06-05 16:56:27
Autor: ąćęłńóśźż
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywat elami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----po móżcie !
W sumie smieci też można wyrzucać przez okno, w wielu krajach tak zyją i są zadowoleni.
JaC

-- -- -

wolalabym jednak nie przepłacac za czyjes doznania estetyczne.

Data: 2009-06-05 17:09:22
Autor: PlaMa
W dniu 2009-06-05 16:56, ąćęłńóśźż pisze:
W sumie smieci też można wyrzucać przez okno, w wielu krajach tak zyją i są zadowoleni.

jesteś jakiś opóźniony, że nie rozumiesz że należy odpisywać POD cytowaną treścią?

Data: 2009-06-07 00:03:36
Autor: eg
[...]

czy zakaz uzywania innych telewizorow niz philips i panasonic tez powinien byc? ;)

powazniej, kazdy powinien miec mozliwosc wyboru opcji, ktora najbardziej mu odpowiada, a niektorzy potrzebuja nietypowych programow (np. chinskich, bo ucza sie wlasnie tego jezyka, a pokaz mi kablowke, ktora cos takiego oferuje)

Data: 2009-06-13 08:29:29
Autor: ąćęłńóśźż
Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywat elami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----po móżcie !
No widzisz, mieszkańcy zagrzybionych ostatnich pięter mają inny punkt widenia na "wandali z parteru, co stale niszczą papę na dachu".
JaC

-- -- -