Antena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z prywatnej posesji: co zrobić?

Data: 2013-02-21 16:47:47
Autor: Andrzej Lawa
Antena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z prywatnej posesji: co zrobić?
W dniu 21.02.2013 12:44, Adam pisze:

Czy jest jakaś możliwość prawna, aby od właściciela posesji dostać
jakieś odszkodowanie, przynajmniej na teleskop? Resztę mogę zrobić sam.

A te drzewa jakieś niewidzialne, czy po prostu masz słaby wzrok/słabe
oświetlenie lub z innych przyczyn źle oceniłeś ich położenie?

Pieniaczysz.

Data: 2013-02-22 00:26:08
Autor: Adam
W dniu 2013-02-21 16:47, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Jeżdżę tą drogą raz na kilka-kilkanaście miesięcy. Ostatnio jechałem w lecie zeszłego roku i nie było problemu, może dlatego, że jechałem osobówką. Tym razem jechałem w nocy, na światłach mijania. Śliwy były na zakręcie (po wewnętrznej) poza zasięgiem świateł. Gałąź wychodzi ze skarpy prawie poziomo na wysokości ok. 2 m. nad poziomem jezdni. Zauważyłem ją już dopiero prawie nad sobą, jednak ciężko zahamować w miejscu na zlodowaconym śniegu jadąc z górki, nawet z prędkości kilku km/h :(

Dzięki wszystkim za informacje.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Antena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z prywatnej posesji: co zrobić?