Antena satelitarna na budynku.

Data: 2013-07-18 14:29:29
Autor: brum
Antena satelitarna na budynku.
Mam od niepamiętnych czasów zainstelowaną antenę satelitarną 90 cm na scianie budynku. W związku z remontem elawacji kazano mi ją zdjąć i w przypadku chęci ponownego montarzu mam zwrócić sie do wspólnoty o zgodę. Czy sa jakieś ogólne przepisy dotyczące takiej sytuacji, czy wspólnota może mi odmówić pozwolenia bo ma taki kaprys ?.

Wspolnota moze robic co chce, ale rozumiem, ze pytasz o przepisy.
Otoz zastosowanie ma kilka roznych przepisow, mozna sobie wybrac.
Proponuje na poczatek art. 684 KC, a przede wszystkim lekture strony teleprawo.
Ogolnie prawo do anteny masz, ale czasem trzeba o nie walczyc.

Antena satelitarna na budynku.