Antena satelitarna na budynku.

Data: 2013-07-18 16:58:23
Autor: Cavallino
Antena satelitarna na budynku.

Użytkownik "Jan Kowalski" <osoba@nieznana.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ks73lk$blp$1@node1.news.atman.pl...
Witam.
Mam od niepamiętnych czasów zainstelowaną antenę satelitarną 90 cm na scianie budynku. W związku z remontem elawacji kazano mi ją zdjąć i w przypadku chęci ponownego montarzu mam zwrócić sie do wspólnoty o zgodę. Czy sa jakieś ogólne przepisy dotyczące takiej sytuacji, czy wspólnota może mi odmówić pozwolenia bo ma taki kaprys ?.

Może, ale wtedy musi dostarczyć Ci sygnał satelitarny do Twojego gniazdka.

Data: 2013-07-18 21:15:17
Autor: vito007

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:51e80287$0$1246$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jestem po wygranym boju z zarządem wspólnoty.
Po wymianie korespondencji w końcu wymiękli, musiałem tylko pdpisać zobowiązanie, że naprawię ew. uszkodzenia powstałe w czasie montażu anteny na dachy budynku.
Bardzo pomogła mi lektura  http://www.tezet60.republika.pl/23.html zwłaszcza opisana sprawa sądowa przeciwko gminie  Katowice.

Antena satelitarna na budynku.