Antena w centrali alarmowej

Data: 2009-09-05 00:27:16
Autor: MM
Antena w centrali alarmowej
Czy jest jakaś znaczna różnica czy antena w central alarmowej jest w pozycji pionowej czy poziomej ? Interesuje mnie kwestia przy centralkach    z firmy skorpion. Posiadam ich instalacje ale bacik pionowy strasznie wygląda na ścianie. A Gniazdo UC1 (UHF) kątowe rozwiązało by kłopot tylko antena w tym momencie będzie w pozycji poziomej.

MM

Data: 2009-09-05 01:35:48
Autor: Slavinka

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości
[...]

Polaryzacja, a więc zasięg.

Data: 2009-09-05 11:17:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7s8cl$33i$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-09-05 22:01:03
Autor: Slavinka
Antena w centrali alarmowej

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:h7ueg1$qrr$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
wiadomości

> Polaryzacja, a więc zasięg.

Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

Hm, wiesz lepiej, ale ja nie musiałem stać na wietrze i mrozie na dachu jak
mój dawny vice przez trzy godziny na jednym z wyższych budynków Warszawy bo
zapomnieli  (było dwóch) o polaryzacji. Z uporem stawiali Uda -Yagi do
poziomu...

Data: 2009-09-05 22:55:38
Autor: Marek Dyjor
Slavinka wrote:
[...]

to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do mocowania

Data: 2009-09-06 01:57:18
Autor: Slavinka

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Slavinka wrote:
> [...]
> stawiali Uda -Yagi do poziomu...

to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do

U antenie - a te nie zawsze mogą mieć zmienione położenie pion- poziom.
Zejdź smyjor ze mnie.

Data: 2009-09-05 06:39:19
Autor: Bbjk
MM pisze:
[...]

W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie, nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym miejscu :)
--
B.

Data: 2009-09-07 13:00:57
Autor: MM
Bbjk pisze:

W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie, nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym miejscu :)

Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

MM

Data: 2009-09-07 13:06:44
Autor: Bbjk
MM pisze:

Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko u Was ok.
--
B.

Data: 2009-09-07 20:41:24
Autor: MM
Bbjk pisze:

Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko u Was ok.

Tak łatwo nie ma :-) przyjazd , potwierdzenie czy ja to ja, odwołanie alarmu. W każdym bądź razie działa, czas reakcji 3 minuty.

MM

Antena w centrali alarmowej