Antena z Bierdonki ?

Data: 2012-03-26 21:02:45
Autor: SSJ
Antena z Bierdonki ?
Widziałem dziś w Biedronce dziwne anteny.
  http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/

  Co one sÄ… warte?
Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można ściągnąć już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?

SSJ

Data: 2012-03-26 21:28:18
Autor: Cavallino
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "SSJ" <stefan7@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkqege$pee$1@news.dialog.net.pl...
[...]

A zwykłą anteną nie ściąga?

Data: 2012-03-26 22:11:20
Autor: Bartek LeÅ›
Antena z Bierdonki ?
Użytkownik SSJ napisał:
[...]

Oczywiście że można, ale na starym telewizorze i tak nic nie zobaczysz, musisz dokupić nowy telewizor (może być z Biedronki) albo tuner cyfrowy:)

Data: 2012-03-26 22:17:01
Autor: Bartek LeÅ›
Antena z Bierdonki ?
Użytkownik Bartek Leś napisał:
Użytkownik SSJ napisał:
[...]

PS
przepraszam za odrobinę kpiny:) pytanie jak rozumiem brzmiało: "czy to coś ma wbudowany tuner cyfrowy?" - sądząc po opisie - NIE

pozdrawiam

Data: 2012-03-27 08:58:27
Autor: t-1
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik SSJ napisał:
[...]

Nie śmiejcie się z gościa.
Na antenie pisze przecież cyfrowa.
To raczej producenci sÄ… bezczelni, bo co w niej jest cyfrowego?
Może kod paskowy oznaczenia?

t-1

..

Data: 2012-03-26 22:28:37
Autor: Marcepan
Antena z Bierdonki ?
 Co one sÄ… warte?

Cena jest w prawym dolnym rogu obrazka

Data: 2012-03-27 09:10:59
Autor: t-1
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "SSJ" <stefan7@o2.pl> napisał w wiadomości news:jkqege$pee$1news.dialog.net.pl...
[...]

Antenę zostaw starą jeśli dobrze działała na sarym telewizorze.
Nie ma raczej powodu aby nie działała dla sygnału cyfrowego.
Nadajniki z reguły są na tym samym miejscu.
Musisz natomiast kupić nowy telewizor z MPEG4 lub co najmniej tuner cyfrowy telewizji naziemnej.  Ceny zaczynaja siÄ™ jednak od 100/150 zÅ‚. a nie 49,99. (I nie nazywa siÄ™ antena).

t-1

Data: 2012-03-27 09:31:42
Autor: Cavallino
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Musisz natomiast kupić nowy telewizor z MPEG4 lub co najmniej tuner cyfrowy telewizji naziemnej.  Ceny zaczynaja siÄ™ jednak od 100/150 zÅ‚.

Nie, zaczynają się już od 80 zł.
http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv-dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

Data: 2012-03-27 11:12:31
Autor: t-1
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f716cdb$0$1256$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niektórzy sprzedawcy przyjęli metodę niskiej ceny i wysokich kosztów wysyłki przy braku opcji odbioru osobistego.
To jest ten przypadek a koszt wysyłki wynosi 29,99.
Razem prawie 110zł.
pozdrawiam
t-1

Data: 2012-03-27 11:45:20
Autor: glang
Antena z Bierdonki ?
Nie, zaczynają się już od 80 zł.
http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv-dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

to podeślij mi go za 80 :))
pzdr
GL

Data: 2012-03-27 11:02:23
Autor: Waldek Godel
Antena z Bierdonki ?
Dnia Tue, 27 Mar 2012 11:45:20 +0200, glang napisa³(a):

Nie, zaczynaj± siê ju¿ od 80 z³.
http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv-dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

to pode¶lij mi go za 80 :))

Nie radzê siê napalaæ, chyba, ¿e masz bardzo silny sygna³. Praktyka pokazuje, ¿e wszystkie tanie odbiorniki DVB maj± fataln± czu³o¶æ i
bardzo s³abo sobie radz± na s³abym sygnale.
Widzia³em przypadki, ¿e STB na dobrej antenie robi³ pikselozê i przycinki w
tym samym miejscu, gdzie odbiornik wbudowany w telewizor odbiera³ idealnie
na pokojowej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-03-27 19:11:45
Autor: z
Antena z Bierdonki ?
W dniu 2012-03-27 12:02, Waldek Godel pisze:

Nie radzê siê napalaæ,

A jak tam sytuacja z informacj± do telewizora o proporcjach obrazu po hdmi? Te dro¿sze robi± ju¿ to dobrze?

Data: 2012-03-27 21:50:30
Autor: bufi
Antena z Bierdonki ?
Waldek Godel wrote:

Widzia³em przypadki, ¿e STB na dobrej antenie robi³ pikselozê i
przycinki w tym samym miejscu, gdzie odbiornik wbudowany w telewizor
odbiera³ idealnie na pokojowej.

To nie tylko przypad³o¶æ tanich tunerów. Mam porównanie z tunera z Sony
Bravii i tunera na Linuksie ¶redniej klasy. Na TV sygna³ jest du¿o
silniejszy, a na tunerze obraz czasami lubi nawet przyci±æ.
Na tej samej antenie.

P.

Data: 2012-03-27 11:56:14
Autor: Cavallino
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f718c3c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...
Nie, zaczynają się już od 80 zł.
http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv-dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html

to podeślij mi go za 80 :))

Jak zapłacisz za wysyłkę to dostaniesz.

Data: 2012-03-27 11:59:53
Autor: sat_diver
Antena z Bierdonki ?
Nastał dzień 2012-03-27 09:31, Cavallino donosi, że:
Nie, zaczynają się już od 80 zł.
http://allegro.pl/dekoder-vordon-tuner-nagrywarka-tv-dvb-t-mpeg4-hit-i2217329941.html
Wszystkie przesyłki realizowane są z Hongkongu ;)

Data: 2012-03-27 12:05:16
Autor: Cavallino
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f718f88$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Można też kupić to:
http://allegro.pl/dekoder-tuner-dvb-t-opticum-t50-mpeg-4-hdmi-ac3-i2211244768.html

Dalej to 82 zł (od 88 z wysyłką), a nie 150.

Data: 2012-03-27 15:51:18
Autor: t-1
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f7190d9$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tylko, że nie pasuje do starego telewizora.
Brak złącza Euro.
Starocie raczej nie majÄ… USB ani HDMI.

t-1

Data: 2012-03-27 18:22:21
Autor: nom
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:jksgko$dlh$1pippin.nask.net.pl...

Tylko, że nie pasuje do starego telewizora.
Brak złącza Euro.
Starocie raczej nie majÄ… USB ani HDMI.

Mi się udało kupić w sklepie wiwę hd-50 za 95zł, a więc już poniżej 100zł. Biedronka przed euro ma sprzedawać dekodery DVB-T w cenie 99zł, podobno już płyną z Chin. :D

Data: 2012-04-03 11:17:46
Autor: Jingiel
Antena z Bierdonki ?

Mi się udało kupić w sklepie wiwę hd-50 za 95zł, a więc już poniżej
100zł. Biedronka przed euro ma sprzedawać dekodery DVB-T w cenie 99zł,
podobno już płyną z Chin. :D

Widziałem ostatnio tunery DVB-t w Biedronce po coś około 69 zł.

--

Jingiel

Data: 2012-04-04 17:28:23
Autor: crazy
Antena z Bierdonki ?
W dniu 2012-04-03 11:17, Jingiel pisze:

Widziałem ostatnio tunery DVB-t w Biedronce po coś około 69 zł.

Chociaż zgodny z paragrafami?

Data: 2012-03-27 18:32:52
Autor: Cavallino
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jksgko$dlh$1@pippin.nask.net.pl...

[...]

Zależy jak bardzo stary.
Do mojego starego by pasowało, tyle że on ma HDMI.

Data: 2012-03-27 23:40:18
Autor: on
Antena z Bierdonki ?

Co one s± warte?
Podejrzewam, ¿e niewiele, ale mo¿e siê mylê ?

Nie mylisz siê. Anteny pokojowe, a szczególnie takie jak ta (kawa³ek pa³±ka i dwa teleskopy + wzmacniacz) to w wiêkszo¶ci przypadków wiêcej problemów ni¿ po¿ytku. Je¶li nie za bardzo wiesz co robisz to ka¿da zewnêtrzna bêdzie lepsza od pokojowej.

O antenkach do dvb-t poczytaj np. na forum Emitela
(forum.emitel.pl/viewforum.php?f=39 ) sporo ludzi opisuje tam swoje do¶wiadczenia. Mo¿na unikn±æ ich b³êdów.

Data: 2012-03-28 09:37:11
Autor: ZeN
Antena z Bierdonki ?
W dniu 2012-03-26 21:02, SSJ pisze:
[...]

Zaryzykowałem dla testów i kupiłem to COŚ z napisem Philips.
No i ku mojemu zaskoczeniu działa... Używając tunera w tv samsung odbieram te same programy co sąsiad z zewnętrzną anteną - 19 kanałów tv i 9 radiowych (Mux1 + czeskie). Do nadajnika Skrzyczne mam jakieś 75 km w linii prostej. Teraz jest nadzieja że ciśnienie mi już tak nie skoczy w razie awarii kablówki, co ostatnio często jej się zdarza... Będę jeszcze musiał sprawdzić jakiś zewnętrzny tuner.

--
ZeN

Data: 2012-03-28 09:43:18
Autor: Bartek LeÅ›
Antena z Bierdonki ?
Użytkownik ZeN napisał:
[...]

i 9 radiowych (Mux1 + czeskie). Do nadajnika Skrzyczne mam jakieÅ› 75 km
w linii prostej. Teraz jest nadzieja że ciśnienie mi już tak nie skoczy
w razie awarii kablówki, co ostatnio często jej się zdarza... Będę
jeszcze musiał sprawdzić jakiś zewnętrzny tuner.

Nie zmienia to faktu że to COŚ to jest ANTENA a nie TUNER, i jak ktoś ma starą antenę i stary telewizor to musi kupić nowy telewizor albo tuner z DVB-T, stara antena może zostać.

Data: 2012-03-28 22:35:58
Autor: ZeN
Antena z Bierdonki ?
W dniu 2012-03-28 09:43, Bartek LeÅ› pisze:

Nie zmienia to faktu że to COŚ to jest ANTENA a nie TUNER, i jak ktoś ma
starą antenę i stary telewizor to musi kupić nowy telewizor albo tuner z
DVB-T, stara antena może zostać.

Oczywiście... Czy sugerowałem coś innego?
Odniosłem się tylko do pierwszego pytania: "Co one są warte?"
Potwierdziłem jedynie że antena jest w stanie odebrać sygnał w mieszkaniu - tuner to inna bajka i o tym wie każde dziecko...

--
ZeN

Data: 2012-03-31 16:52:26
Autor: nom
Antena z Bierdonki ?

Użytkownik "ZeN" <zen@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:jkuf38$8v2$1inews.gazeta.pl...
Zaryzykowałem dla testów i kupiłem to COŚ z napisem Philips.
No i ku mojemu zaskoczeniu działa...

A ma to jakieś plomby? Bo może zrobiłbyś fotki wnętrza, żeby zobaczyć czy coś oprócz wzmacniacza antenowego tam jeszcze jest. :-)

Data: 2012-04-04 22:52:22
Autor: ZeN
Antena z Bierdonki ?
W dniu 2012-03-31 16:52, nom pisze:

A ma to jakieś plomby? Bo może zrobiłbyś fotki wnętrza, żeby zobaczyć
czy coś oprócz wzmacniacza antenowego tam jeszcze jest. :-)

Plomby nie ma, a wnętrze zionie pustką:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f301b66cd5f6c563.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24feeb9162b885d5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41312fa749ec865c.html