Antence...

Data: 2009-12-09 23:17:22
Autor: Jadrys
Antence...

Na dobranoc. Coś co podnosi na duchu:

http://www.youtube.com/watch?v=wPptBhbRAbU

Data: 2009-12-09 14:51:41
Autor: Antenka
Antence...
On 9 Gru, 23:17, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Na dobranoc. Coś co podnosi na duchu:

http://www.youtube.com/watch?v=wPptBhbRAbU

Dziękuję Jadrysiu. Myślałam, że sam Krzysztof Kononowicz zasiadł do
organów :DDD. Dobranoc :-*

Antenka

Data: 2009-12-09 23:55:35
Autor: Jadrys
Antence...
Antenka pisze:
[...]

Dobranoc Antenko :-*

Data: 2009-12-10 00:25:58
Autor: Jadrys
Antence...
Antenka pisze:
[...]

Ta wersja jest znacznie lepiej wykonana:

http://www.youtube.com/watch?v=l3w4I-KElxQ&feature=related

Data: 2009-12-10 01:49:07
Autor: awe
Antence...
Jadrys no moze sie umow z Antenka, kup z 3 wina a jedno jeszcze w zapasie. Pogadacie sobie milo w realu. Pewnie sie okaze ze macie mase wspolnych zainteresowan.

awe

Data: 2009-12-10 09:22:00
Autor: Jadrys
Antence...
awe pisze:
Jadrys no moze sie umow z Antenka, kup z 3 wina a jedno jeszcze w zapasie. Pogadacie sobie milo w realu. Pewnie sie okaze ze macie mase wspolnych zainteresowan.

awe

Czepiasz się awe, czy to jakiś grzech przesłać komuś ze swojego miasta utwór z dedykacją?  Tym bardziej że ja i Antenka wydajemy się być jedynymi Poznaniakami na psp.

Data: 2009-12-10 10:47:56
Autor: Konstanty Wycirowski
Antence...

"Jadrys"

Czepiasz się awe, czy to jakiś grzech przesłać komuś ze swojego miasta utwór z dedykacją?  Tym bardziej że ja i Antenka wydajemy się być jedynymi Poznaniakami na psp.

Czy to oznacza, że Poznaniaki to debile? Bo inni jakoś nie używają do prywatnych pogawędek publicznych grup?

Data: 2009-12-10 17:12:02
Autor: awe
Antence...
Dlaczego wycior nie wezmiesz cyca i boukuna razem z jogi na jakas terapie, moze wspolnie bedzie taniej
awe

Data: 2009-12-10 13:56:48
Autor: Antenka
Antence...

Dlaczego wycior nie wezmiesz cyca i boukuna razem z jogi na jakas terapie moze wspolnie bedzie taniej<

Ave Cesarus, myślisz, że trzeba ich wszystkich do AA wysłać?
Zapijaczone towarzystwo....bleee

Antenka

Data: 2009-12-11 12:04:29
Autor: awe
Antence...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:467ef284-5825-4eeb-98ab-e9087599bfccn35g2000yqm.googlegroups.com...

Dlaczego wycior nie wezmiesz cyca i boukuna razem z jogi na jakas terapie moze wspolnie bedzie taniej<

Ave Cesarus, myślisz, że trzeba ich wszystkich do AA wysłać?
Zapijaczone towarzystwo....bleee
-- -- -- -- --
patrz nie pomyslalem, moze oni cos lykaja, jakies mikstury, moze to jakies lekarstwa na spirycie....dac swinom atrament to wypija
awe

Data: 2009-12-10 20:38:59
Autor: Konstanty Wycirowski
Antence...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfr6l0$g8f$1news.onet.pl...
Dlaczego wycior nie wezmiesz cyca i boukuna razem z jogi na jakas terapie, moze wspolnie bedzie taniej
awe
Tobie pomogła? Nie widać....

Data: 2009-12-11 12:03:07
Autor: awe
Antence...

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <dudziodu@dupa.de> napisał w wiadomości news:hfrioq$634$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
ja jestem normalny wiec tylko zawracalbym psychiatrze dupe...ale wy - moze was za darmo beda leczyc. nie krepujcie sie. W dzisiejszych czasach faktycznie mozna zwariowac. Kiedys byl socjalizm teraz kapitalizm. Sztandar PZPR wyprowadzono - zal sciska d...ja was wycior rozumiem
awe

Data: 2009-12-10 07:41:37
Autor: cytryna
Antence...
> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Dziękuję Jadrysiu. Myślałam, że sam Krzysztof Kononowicz zasiadł do
organów :DDD. Dobranoc :-*

Antenka

Drzewiej nucono kołysanke do snu: Spała nie czuła, Dopuściła Hucuła, Spi i nie czuje, A Hucuł buzuje. Ech to były czasy kiedy Huculszczyzna do II RP należała.

--

Antence...