Antence

Data: 2011-02-20 00:02:11
Autor: Grzegorz Z.
Antence
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Data: 2011-02-20 08:06:44
Autor: Rudy 102
Antence

Uzytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisal w wiadomosci news:k4roxl9oavmb.1n2dwj0bevqsc.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Oboje jestescie trzecia plcia? ;)))))))

HansKoss

Data: 2011-02-20 08:39:27
Autor: Przemysław Warzywny
Antence
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:k4roxl9oavmb.1n2dwj0bevqsc.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Szkoda, że abecaka nie ma ;-)

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-20 17:19:05
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Przemysław Warzywny napisał:

[...]

Wykrakałeś :)

Był tu:

http://www.piusx.org.pl/rekolekcje-ignacjanskie

Tydzień trwało, dzisiaj się skończyło.

Data: 2011-02-20 13:00:17
Autor: Antenka
Spadówa ska?ony jehowictwem je?opie!
On 20 Lut, 00:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Richard Dawkinns is mr Nobody

Antenka

P.s. Pana "Nikt" się nie słucha, bo niczego sobą nie reprezentuje i
nie ma nic do powiedzenia. Zapewniam cię, że razem spotkacie się w
piekle. Ateistyczne pieniactwo owego "geniusza intelektu" to prosta
droga do piekła. Lucek bardzo się cieszy na to spotkanie z mr Nobody.

Data: 2011-02-20 22:03:37
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Richard Dawkinns is mr Nobody

Co do tego kim ty jesteś to myślę że na tej grupie mało kto już ma
wątpliwości - nie tylko ja i pan Kawecki hehehe

droga do piekła.

A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować? I skąd miałoby czerpać energię na wieki wieków łamyn - już po tym jak nie
tylko zgasną wszystkie gwiazdy, ale jak już nawet wszystkie supermasywne
czarne dziury oddadzą swoją masę na skutek promieniowania Hawkinga?

Data: 2011-02-20 13:13:35
Autor: Antenka
On 20 Lut, 22:03, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

[...]

Odwal się zboku!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:14:38
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

Poczytałbyś to i owo, zastanowił się przez chwilę nad tym i owym, zanim po
raz kolejny "uklękniesz przed bogiem".

Data: 2011-02-20 13:26:54
Autor: Antenka
Spadówa!
On 20 Lut, 22:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Poczyta by to i owo, zastanowi si przez chwil nad tym i owym, zanim po raz kolejny "ukl kniesz przed bogiem". <

Idź precz szatanie! Niby przed kim mam uklęknąć? Przed tobą? Chyba cię
pogięło!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:28:07
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

Przed nikim nie musisz już więcej klękać! Nigdy tak naprawdę nie musiałeś.

Data: 2011-02-21 13:18:36
Autor: Polok Prawdziwy
Spadówa!
Am Sun, 20 Feb 2011 13:26:54 -0800 (PST) schrieb Antenka:

[...]

Psedemnom klenknońć sem mozes, ale ino wjednym celu...

PS - adajem piknie, znacysiem "dokońca"...

Data: 2011-02-21 15:22:46
Autor: Grzegorz Z.
Polok Prawdziwy napisał:

[...]

Polecam kapitalny jugosłowiański film z lat osiemdziesiątych p.t. "Lepota
Poroka" z młodziutką Mirą Furlan. Motyw z czarną chustą kładzioną na twarzy od razu skojarzył mi się zarówno
z Antentką jak i Maryną p.Bacy.

Data: 2011-02-23 14:34:59
Autor: Antenka
On 21 Lut, 15:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Polok Prawdziwy napisa :

> Psedemnom klenkno sem mozes, ale ino wjednym celu...

Polecam kapitalny jugos owia ski film z lat osiemdziesi tych p.t. "Lepota
Poroka" z m odziutk Mir Furlan.

Motyw z czarn chust k adzion na twarzy od razu skojarzy mi si zar wno
z Antentk jak i Maryn p.B

Data: 2011-02-23 14:48:15
Autor: Antenka
On 21 Lut, 15:22, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Motyw z czarn chust k adzion na twarzy od razu skojarzy mi si zar wno
 z Antentk jak i Maryn p.Bacy. <

Mam piękną twarz, a takiej twarzy się nie zakrywa.

Martw się lepiej o to, jak zakryć gębę pierwszego kaszalota PRL-bis..
To jest dopiero obciach!

Antenka

Data: 2011-02-24 07:42:33
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik "Kał-tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Mam piękną twarz, a takiej twarzy się nie zakrywa.

Nie golisz się trans?

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-24 07:35:16
Autor: Antenka
On 24 Lut, 07:42, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
Nie golisz si trans? <

Zboku jedne z drugim! Kobiety się depilują a nie golą. Kaszalot z
pewnością codziennie lata z maszynką do golenia w płetwie, by zgolić
wąsy. Tak już mają te herod-baby, do których się zalicza. Wystarczy
spojrzeć, żeby stwierdzić u niej znacznie przekroczoną normę
testosteronu we krwi.

Antenka

Data: 2011-02-24 16:45:36
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Lut, 07:42, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
Nie golisz si trans? <

Zboku jedne z drugim! Kobiety się depilują a nie golą.

My? Zboki? Nie przypominam sobie bym ja tu napisał że się depiluję.

Data: 2011-02-20 17:31:28
Autor: u2
Antence
W dniu 2011-02-20 00:02, Grzegorz Z. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=NlCJBxEAVT4

"how can we distract them from buggering boys" :))))

Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)

Data: 2011-02-20 21:00:16
Autor: jadrys
Antence
W dniu 2011-02-20 20:23, Grzegorz Z. pisze:

Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)
A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować?

W innym wymiarze.

Data: 2011-02-20 21:24:27
Autor: Grzegorz Z.
Antence
jadrys napisał:

W dniu 2011-02-20 20:23, Grzegorz Z. pisze:

Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)
A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować?

W innym wymiarze.

Ale nadal musiałoby mieć "zasilanie".

Data: 2011-02-20 21:28:33
Autor: u2
Antence
W dniu 2011-02-20 21:24, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

W dniu 2011-02-20 20:23, Grzegorz Z. pisze:

Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)
A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować?

W innym wymiarze.

Ale nadal musiałoby mieć "zasilanie".

To odłącz sobie zasilanie i zobacz gdzie wylądujesz :)

Data: 2011-02-20 21:49:41
Autor: Grzegorz Z.
Antence

jadrys napisał:

[...]

Ostatnio pamiętam że deklarowałeś się tu jako niewierzący?

Ktoś cię nawrócił? Czym i czy straszył cię "ogniami piekielnymi" - gdy nie postąpisz dokładnie
tak jak on sobie tego życzy? ;-)

Data: 2011-02-22 00:12:52
Autor: Antenka
Antence
On 20 Lut, 21:49, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisa :

> To od cz sobie zasilanie i zobacz gdzie wyl dujesz :)

Ostatnio pami tam e deklarowa e si tu jako niewierz cy?

Kto ci nawr ci ?

Czym i czy straszy ci "ogniami piekielnymi" - gdy nie post pisz dok adnie
tak jak on sobie tego yczy? ;-)

Nie pouczaj smarkaczu! Patrzysz na świat przez pryzmat swoich
nieszczęśliwych doświadczeń z jehowicką sektą. Zaiste jeszcze nigdy
nie widziałam i nie słyszałam jehowity używającego rozumu - totalne
klapy na oczach na wszystkie aspekty życia i to bez wyjątku.

Sekta, czyli "starsi" myślą za takiego nieszczęśnika, ba nawet
układają pytania i odpowiedzi do każdego wersetu ich  pism. A teksty,
które opowiadają można rzeczywiście między bajki włożyć.
Najgorsze jednak jest to zniewolenie umysłów.
Polecam książkę "Byłem świadkiem Jehowy" - wstrząsający dokument o
tym,  jakie jest prawdziwe oblicze tych "dobrych ludzi", czyli groźnej
destrukcyjnej sekty założonej przez bardzo dziwną i mroczną personę,
jakim był Charles Russel.

Antenka

Data: 2011-02-22 15:55:33
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

Bo co mi zrobisz, trans? Będziesz mnie przypiekać piekielną siarką!

A sio!

Data: 2011-02-22 08:38:41
Autor: Antenka
Antence
On 22 Lut, 15:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Bo co mi zrobisz, trans? B dziesz mnie przypieka piekieln siark !

A sio!

Tylko nie trans bo ci........ no! Nieee, ja nie. Zrobi to stwór z
racicami i rogami, odrażający i plugawy...fuj!

Antenka

Data: 2011-02-22 17:41:49
Autor: u2
Antence
W dniu 2011-02-22 17:38, Antenka pisze:
Tylko nie trans bo ci........ no! Nieee, ja nie. Zrobi to stwór z
racicami i rogami, odrażający i plugawy...fuj!

Zrobi to wtedy kiedy Zgrzesiu wyłączy zasilanie :)

Data: 2011-02-22 10:01:11
Autor: Antenka
Antence
On 22 Lut, 17:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Zrobi to wtedy kiedy Zgrzesiu wy czy zasilanie :) <

To on sam se wyłączy? No tak... wg Z.Grzesia eutanazja jest przejawem
wolności, czyli on i tylko on ma prawo wyłączyć swoje własne
zasilanie, ku uciesze kopytnego hi hi :D

Antenka

Data: 2011-02-22 19:21:23
Autor: u2
Antence
W dniu 2011-02-22 19:01, Antenka pisze:
To on sam se wyłączy? No tak... wg Z.Grzesia eutanazja jest przejawem
wolności, czyli on i tylko on ma prawo wyłączyć swoje własne
zasilanie, ku uciesze kopytnego hi hi :D

Wg mnie trzęsie portkami przed wyłączeniem zasilania :)

Data: 2011-02-23 13:55:22
Autor: Grzegorz Z.
Antence
Antenka napisał:

[...]

A co będzie jadł ten "stwór" zastanawiałeś się kiedyś przez chwilę?

Data: 2011-02-20 21:30:04
Autor: Przemysław Warzywny
Antence

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:2l02d3ln64a3.pg6va20wvrix.dlg40tude.net...
jadrys napisał:

W dniu 2011-02-20 20:23, Grzegorz Z. pisze:

Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)
A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować?

W innym wymiarze.

Ale nadal musiałoby mieć "zasilanie".

Jak nie będzie miało to się winą obarczy Tuska.

Przemek

Data: 2011-02-20 21:43:19
Autor: jadrys
Antence
jadrys napisał:

W dniu 2011-02-20 20:23, Grzegorz Z. pisze:
Hulaj dusza (pedały), Piekła nie ma :)
A wg ciebie gdzie to piekło miało by się znajdować?

W innym wymiarze.
Ale nadal musiałoby mieć "zasilanie".

Nie, bo piekło z pewnością nie jest ogniem, siarka i gotująca się smołą. To tylko parafraza żeby uzmysłowić ludziom bez wyobraźni co ich czeka. A tak naprawdę to piekło jest dobierane indywidualnie dla każdej duszy. No bo przecie ludzie nie są równi - to co jednemu sprawia ból i cierpienie jest dla innego źródłem rozkoszy.

Data: 2011-02-20 21:53:25
Autor: Grzegorz Z.
Antence

jadrys napisał:

[...]

Wg sekcijaństwa tym właśnie jest.

Dla mnie może być wyspą z serialu "Lost", ale to w tym momencie nie jest
istotne.

No bo przecie ludzie nie są równi - to co jednemu sprawia ból i cierpienie jest dla innego źródłem rozkoszy.

Zjedz 5 litrów najlepszych lodów albo kawioru lub co tam lubisz
najbardziej.

Nadal będzie ci smakować?

Na tym właśnie polega problem z filozoficzną stroną "zbawienia" - że mało
kto zdaje sobie z tego sprawę że żarcie kawioru, lodów pistacjowych,
chędożenie hurys, czy też śpiewanie po łacinie w przebraniu aniołka z
przykręconymi śrubkami do pleców ;-) pierzastymi skrzydłami - już po 10
latach stałoby się torturą gorszą od "przypiekania ogniem" a co dopiero po
kwintylionie lat, o "wieczności" już nie wspominając.

Data: 2011-02-21 21:43:32
Autor: jadrys
Antence

jadrys napisał:

[...]

Ja dopuszczam do siebie możliwość o tym że tam kiedyś ktoś miał przesłanie od Boga o dalszych losach człowieka po śmierci. A było to tak zawiłe że on postanowił to uprościć żeby było zrozumiałe dla wszystkich. - czyli ogień i płonąca smoła dla jednych i chóry anielskie dla drugich.

[...]

No nie, to co interpretujesz jako niebo, to musi być piekłem, zmuszanie kogoś do tego samego bez końca na pewno nie jest niebem.

Antence