Antence

Data: 2011-10-08 23:05:40
Autor: jadrys
Data: 2011-10-08 14:35:08
Autor: Antenka

Data: 2011-10-09 09:57:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-08 23:35, Antenka pisze:

Data: 2011-10-09 01:44:23
Autor: Antenka
Antence
On 9 Pa, 09:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-10-08 23:35, Antenka pisze:

> Dzikuj M.S.O.Z.J. :-*

> Antenka ;-)

Miego dnia :-*<

Zapowiada si bardzo mio, bo pogoni POlszewi  :D
Ty te miej miy dzie M.S.O :-*

Antenka

Data: 2011-10-09 16:23:02
Autor: Ikselka
Antence
Dnia Sun, 9 Oct 2011 01:44:23 -0700 (PDT), Antenka napisa(a):

[...]

Ja id goni o 19-ej, potem do kocika na 20 :-)
--
XL
Tak, Wildstein ma racj. Gosuj na PiS!

Data: 2011-10-09 20:33:31
Autor: jadrys
Antence
W dniu 2011-10-09 16:23, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 9 Oct 2011 01:44:23 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 9 Paź, 09:57, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W dniu 2011-10-08 23:35, Antenka pisze:

Dziękuję M.S.O.Z.J. :-*
Antenka ;-)
Miłego dnia :-*<
Zapowiada się bardzo miło, bo pogonię POlszewię  :D
Ty też miej miły dzień M.S.O :-*

Antenka
Ja idę gonić o 19-ej, potem do kościółka na 20 :-)

Wyspowiadać się z tego co zrobiłaś??:->

Data: 2011-10-09 20:33:36
Autor: jadrys
Antence
W dniu 2011-10-09 10:44, Antenka pisze:

Zapowiada się bardzo miło, bo pogonię POlszewię  :D
Ty też miej miły dzień M.S.O :-*

Antenka

Gdybym tylko mógł pogonić całe to towarzystwo... ;-)

Data: 2011-10-09 11:46:34
Autor: Antenka
Antence
On 9 Pa, 20:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Gdybym tylko mg pogoni cae to towarzystwo... ;-) <

Chcie to mc - wci to powtarzam ;-]

Antenka

Data: 2011-10-09 21:12:52
Autor: jadrys
Antence
W dniu 2011-10-09 20:46, Antenka pisze:
On 9 Paź, 20:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Gdybym tylko mógł pogonić całe to towarzystwo... ;-)<

Chcieć to móc - wciąż to powtarzam ;-]

Antenka

Wiśta wio, - łatwo powiedzieć.. :-(

Data: 2011-10-09 12:37:49
Autor: Antenka
Antence
On 9 Pa, 21:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Chcie to mc - wci to powtarzam ;-]

> Antenka

Wita wio, - atwo powiedzie.. :-(

Data: 2011-10-09 12:39:01
Autor: Antenka
Antence
On 9 Pa, 21:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Chcie to mc - wci to powtarzam ;-]

> Antenka

Wita wio, - atwo powiedzie.. :-( <

:- (

Antenka

Data: 2011-10-10 01:18:10
Autor: Antenka
Antence
On 10 Pa, 09:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

:-( (( <

:-"

Miego dnia M.S.O. :-* Nie martw si wynikami wyborw. Wkrtce w
apach POlszewi - w Tuska rwnie- wybuchnie bomba, ktr sami
zmajstrowali. A niby dlaczego, kto miaby sprzta po tej bandzie
nieudacznikw? ;-}.

Peobanda musi pokn ab, ktr sama przygotowaa. Bleeee

Pozdrawiam :-)

Antenka

Data: 2011-10-10 10:36:14
Autor: Zahir
Antence

Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:6d21b8ae-d104-42ba-8d33-9a3f34491268j10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

ab to przeyka od wczoraj prezes PiS. Ma na imi "palikot". ;)))

--
Zahir

Data: 2011-10-10 13:32:01
Autor: jadrys
Antence
W dniu 2011-10-10 10:18, Antenka pisze:
On 10 Paź, 09:46, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

:-( ((<
:-"

Miłego dnia M.S.O. :-* Nie martw się wynikami wyborów. Wkrótce w
łapach POlszewi - w Tuska również- wybuchnie bomba, którą sami
zmajstrowali. A niby dlaczego, ktoś miałby sprzątać po tej bandzie
nieudaczników? ;-}.

Pełobanda musi połknąć żabę, którą sama przygotowała. Bleeee

Pozdrawiam :-)

Antenka

Oczywiście, martwiłem sie tylko do momentu zobaczenia listy kandydatów dopuszczonych do wybiorów, poźniej to juz mi było wszystko jedno. - Wiedomo że "układ" nadal będzie rządził.. :-(
Też uważam że Tusk ryzykuje biorąc władze teraz - jakby na to nie patrzeć idą ciężkie czasy, i one mogą spowodować że sporo straci.

Miłego dnia M.Ś.D.Z.Ł:-*

Antence