Antenek :)

Data: 2011-02-26 08:09:02
Autor: Przemysław Warzywny
Antenek :)

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:xmv4elmck952$.1v7sf9kefv1k5$.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9168075,Zasztyletowal_go__bo_okazal_sie_mezczyzna.html

Jadrys, składam ci wyrazy współczucia.

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-26 09:53:06
Autor: jadrys
Antenek :)
W dniu 2011-02-26 08:09, Przemysław Warzywny pisze:

Jadrys, składam ci wyrazy współczucia.

Przemek

Zupełnie nie potrzebnie. Antenka ma sie dobrze i jest 100u %tową kobietą.

Data: 2011-02-26 10:17:42
Autor: Hans Kloss
Antenek :)

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikaf5t$uj6$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-26 08:09, Przemysław Warzywny pisze:

Jadrys, składam ci wyrazy współczucia.

Przemek

Zupełnie nie potrzebnie. Antenka ma sie dobrze i jest 100u %tową kobietą.

A wcześniej czym była?

HansKoss

Data: 2011-02-26 13:38:59
Autor: Grzegorz Z.
Antenek :)
jadrys napisał:

Zupełnie nie potrzebnie. Antenka ma sie dobrze i jest 100u %tową kobietą.

Myślisz że tamten z Lublina nie myślał tak samo? ;-)

Data: 2011-02-26 18:32:12
Autor: jadrys
Antenek :)
W dniu 2011-02-26 13:38, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Zupełnie nie potrzebnie. Antenka ma sie dobrze i jest 100u %tową kobietą.
Myślisz że tamten z Lublina nie myślał tak samo? ;-)

Nie, ja Antenkę znam osobiście.

Data: 2011-02-26 18:41:12
Autor: Grzegorz Z.
Antenek :)

jadrys napisał:

Zupełnie nie potrzebnie. Antenka ma sie dobrze i jest 100u %tową kobietą.
Myślisz że tamten z Lublina nie myślał tak samo? ;-)

Nie, ja Antenkę znam osobiście.

Mnie też zna osobiście kilkaset osób i kogo byś się nie zapytał to powie ci
że absolutnie i kategorycznie nie jestem pedałem.

Data: 2011-02-27 22:50:06
Autor: jadrys
Antenek :)

jadrys napisał:

[...]

Może to z tego że się nie afiszujesz ze swoimi preferencjami?

Data: 2011-02-27 15:02:56
Autor: Antenka
Antenek :)
On 27 Lut, 22:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mnie te zna osobi cie kilkaset os b i kogo by si nie zapyta to powie ci e absolutnie i kategorycznie nie jestem peda em.<

Nie dość, że pedał to na dodatek megaloman! Tiaa miliony znają
GrzegorzaZ. ła ha ha ha Pewnie w gejowskim klubie :D

Mo e to z tego e si nie afiszujesz ze swoimi preferencjami?<

To zależy jaką rolę pełni w gejowskim duecie :D

Antenka

Data: 2011-02-27 23:02:03
Autor: Grzegorz Z.
Antenek :)

jadrys napisał:

[...]

Ano się nie afiszuję. Powinienem się nimi afiszować? Ty się afiszujesz?

Antenek :)