Antenka...

Data: 2009-10-23 12:50:17
Autor: Tzva Adonai
Antenka...
Słyszałem, że wysyłałaś w mojej sprawie babskie plotkarskie listy do
'przytrafki'.. Ładnie to tak maglować za czyimiś plecami?....

Data: 2009-10-23 13:00:30
Autor: Antenka
Antenka...
On 23 Paź, 21:50, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Słyszałem, że wysyłałaś w mojej sprawie babskie plotkarskie listy do
'przytrafki'.. Ładnie to tak maglować za czyimiś plecami?....

Cooo? Co za bzdury opowiadasz? Nie, nie wysłałam. Po co miałabym pisać
do jakiejś potrawki? Myślisz, że jesteś pępkiem świata? Że nie mam
niczego innego do roboty, tylko zajmować się jakimiś durnymi plotami
na tój temat? Daj mi spokój! Pewnie jakiś debil z psp podszył się pod
mój nick.

Antenka

Data: 2009-10-23 22:02:44
Autor: Tzva Adonai
Antenka...
Cooo? Co za bzdury opowiadasz?

Uważaj, bo ci nosek urośnie jak u Pinokia... Znam was cipki lepiej niż własną
kieszeń, oszukiwać to wy możecie swoich rogaczy, ale nie mnie, hehe....

Data: 2009-10-23 13:12:04
Autor: Antenka
Antenka...
On 23 Paź, 22:02, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> Cooo? Co za bzdury opowiadasz?

Uważaj, bo ci nosek urośnie jak u Pinokia... Znam was cipki lepiej niż własną
kieszeń, oszukiwać to wy możecie swoich rogaczy, ale nie mnie, hehe.....

Chyba tobie, kłamco!  Spadaj! To są sprawy między tobą a potrawką..
Najlepiej gotujcie się razem we własnym sosie - maniacy!

Antenka

Data: 2009-10-23 22:17:38
Autor: Tzva Adonai
Antenka...
Chyba tobie, kłamco!  Spadaj! To są sprawy między tobą a potrawką.
Najlepiej gotujcie się razem we własnym sosie - maniacy!

Jesteście takie naiwne.. Myślicie, że stanowicie zjednoczoną społeczność,
wymieniacie się intymnymi informacjami na temat swoich facetów, a wystarczy
jeden facet, żeby was rozgryźć... Ona sama wypłakała mi się na twój temat, że
wysłałaś jej linki do moich wypowiedzi na 'psp', w których publicznie zdradzałem
jej problemy emocjonalne... Dziewczyna była zdania, że "nie mogę być Żydem, bo
mam słowiańskie serce", hehe...

Data: 2009-10-23 13:50:31
Autor: Antenka
Antenka...
On 23 Paź, 22:17, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]

jej problemy emocjonalne... Dziewczyna była zdania, że "nie mogę być Żydem, bo

Kompletna bzdura. Nie siedzę na YT. Nie wiem, co rzeźbisz Tzvelek. Nie
pij tyle.

Antenka

Data: 2009-10-23 22:54:09
Autor: Tzva Adonai
Antenka...
Nie siedzę na YT.

Jak nie siedzisz, skoro masz tam swój kanał: "sweetblueeyes70"?...

Data: 2009-10-23 14:52:08
Autor: Antenka
Antenka...
On 23 Paź, 22:54, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> Nie siedzę na YT.

Jak nie siedzisz, skoro masz tam swój kanał: "sweetblueeyes70"?...

Tak? I co jeszcze? Może podasz rozmiar mojego buta i stanika? Spadaj!

Antenka

Antenka...