Antenka

Data: 2009-11-11 14:32:06
Autor: Konstanty Wycirowski
Antenka
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, szmatławcu zamendzony.

Data: 2009-11-11 07:29:44
Autor: Mariusz Merta
co jest helmut, a heil hitler gdzie ?
niestety, odk±d do ss zaczęli przyjmować hołotę to maniery poszły w
las...
na przyszło¶ć heil hitler albo heil merkel proszę zanim zacznie pan
dialog z kobiet±...
strzelać obcasami nie trzeba...
Mariusz Merta

Data: 2009-11-11 20:49:43
Autor: Konstanty Wycirowski

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4056e86a-e88d-4a7c-83ad-b34fce5ab483l13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Co¶ ci się Mariuszu Merto "pomertało". Faszystowsk± ¶wini± jest wymieniona powyżej niejaka Antenka, wel Druciara, wel szmatława wywłoka wszechpolaków. Ja jestem uczciwy komuch i lewicowiec. Nie ja tu rzucam faszystowskimi hasłami, tylko tacy jak ty i druciara. Więc nie pierdol jak pojebany, bo pomy¶lę, że¶ klon druciary i też dajesz dupy wielebnemu i wszechpolakom.

Data: 2009-11-12 23:33:31
Autor: Antenka
[...]

Do Wyciruchowskiego-Perejro-Gargamela-Kaweckiego-Kupeckiego (jak zwał
tak zwał, tylko taki szmatławiec zdolny jest do zmiany co 5 minut
swojej sb-iej ksywki)!

Ty jeste¶ kup± gówna, która zasmradza psp - przyjmij to wreszcie do
wiadomo¶ci, ty tępa, zakuta, satanistyczyna pało!
Komu służysz, nietrudno się domy¶lić - ordynarny, chamski, wyłuzdany,
satanistyczny knurze! Na twoje chamskie kurewskie teksty może być
tylko jedna odpowiedĽ - j.w.! I nikt tutaj nie będzie się z tob±,
certolił, wieprzu! Twoim miejscem jest chlew, a nie Wersal, GWóniany
gazeciarzu!

Antenka

P.s. Żałosne sb-ckie ¶cierwo

Data: 2009-11-11 14:43:28
Autor: raff
Antenka
Konstanty Wycirowski pisze:
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, szmatławcu zamendzony.

Brawo, do kobiety taki tekst. Brawo.

R.

Data: 2009-11-11 14:45:59
Autor: Piotr
Antenka
Dnia Wed, 11 Nov 2009 14:43:28 +0100, raff napisał(a):

Brawo, do kobiety taki tekst. Brawo.

Wałkuński żentelmjen.
Piotr

Data: 2009-11-11 16:58:42
Autor: zbig
Antenka
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Konstanty Wycirowski pisze:
> Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, s
zmatławcu zamendzony. > Brawo, do kobiety taki tekst. Brawo.
Jaka to kobieta?

Nazistowska wywłoka...

Data: 2009-11-11 18:43:31
Autor: cyc
Antenka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdeqg2$b0l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Konstanty Wycirowski pisze:
> Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się > brzydził, s

Jak to jaka kobieta !. Rasowa , z jajami :).
Taka prawdziwa frau spod moherowego katurka .
Poczytaj jak zwraca sie do ktoregos z grupowiczow :

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:acb543ad-7117-452f-a9bd-6c8eca7ad13cv36g2000yqv.googlegroups.com...

O sobie piszesz, ty męska kurwo umazana w sraczce?!

A teraz wypierdalaj ty męska dziwo, luj jebany, kurwiarzu chodz±cy,
penerze z rynsztoka!

Antenka

Czyz to nie doskonaly przyklad  cnot kobiecych ? . Sama esensja i typowy wzor rydzykowej kobiecosci .
Czyz moze byc cos wspanialszego u kobiety jak kapiaca z niej nienawisc , jad i grymas szalenstwa ideowego na twarzy , czy  koncu nieprzejednane balwochwalstwo ? .

cyc

Data: 2009-11-11 20:45:01
Autor: Konstanty Wycirowski
Antenka

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdef22$1le$1news.onet.pl...
Konstanty Wycirowski pisze:
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, szmatławcu zamendzony.

Brawo, do kobiety taki tekst. Brawo.

R.
Kobiety? Druciara kobieta? Chyba cię powaliło! Wywłok się do kobiet nie zalicza.

Data: 2009-11-11 15:29:37
Autor: awe
Antenka

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomo¶ci news:hdeecq$dlc$1news01.versatel.de...
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, szmatławcu zamendzony.
-- -- -- -- -- -- -
Boze ale ty jestes chamski
awe

Data: 2009-11-11 20:46:49
Autor: Konstanty Wycirowski
Antenka

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdehn9$97n$1news.onet.pl...

U�ytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisa� w wiadomo�ci news:hdeecq$dlc$1news01.versatel.de...
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyrucha�. Nawet on by si� brzydzi�, szmat�awcu zamendzony.
-- -- -- -- -- -- -
Boze ale ty jestes chamski
awe

Ale po co to boże? Ja jestem chamski, bo bezbożnik ;) Szcególnie w stosunkź do "Bożych" ścierw faszystowskich.

Data: 2009-11-13 02:46:08
Autor: awe
Antenka

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomo¶ci news:hdf4be$ram$1news01.versatel.de...

[...]

Ale po co to boże? Ja jestem chamski, bo bezbożnik ;) Szcególnie w stosunkĽ do "Bożych" ¶cierw faszystowskich.
-- -- -- -- -- -- -
No tak ale zeby byc az takim chamem?
awe

Data: 2009-11-13 08:40:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka
Boze ale ty jestes chamski

COOOO...!?
- co¶ty na nasego Ponbucka pedzioł ty GANGRENOUMYSŁOWO...!?

GZECH¶MIERTELNY mos i nic ci jus niepomoze...!!!!

Piegzymuj pryntko do MATKIBOSKIEJNIGDYNIEWYMOLESTOWANEJ w Censtochowie, moze ci
cosik pomoze ty ¶MIERDZONCO I GZESNO MENDO...!!!

Ino niezapomnij ło jakisik ŁOFIAZEPSENOJ¶WINTSEJ, beztego ciem napewno
niewysucho ty ZGNILIZNO BOGAŁOBRAZAJONCO...!!!

Ło sceguły ABECADŁA siem spytej (cy nakolanach łofiarować musis, wiela dutkuw
itd...), łon jest mocno kstałcony chop, toci syćko podpowi...

Data: 2009-11-11 21:13:45
Autor: Jadrys
Antenka
Konstanty Wycirowski pisze:
Ty,

Z takimi swoimi ĹĽalami to na priv panie Konstanty..

Antenka