Antenka

Data: 2009-11-11 15:29:37
Autor: awe
Antenka

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hdeecq$dlc$1news01.versatel.de...
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyruchał. Nawet on by się brzydził, szmatławcu zamendzony.
-- -- -- -- -- -- -
Boze ale ty jestes chamski
awe

Data: 2009-11-11 20:46:49
Autor: Konstanty Wycirowski
Antenka

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdehn9$97n$1news.onet.pl...

U�ytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisa� w wiadomo�ci news:hdeecq$dlc$1news01.versatel.de...
Ty, ciebie to by nawet Gosiewski nie wyrucha�. Nawet on by si� brzydzi�, szmat�awcu zamendzony.
-- -- -- -- -- -- -
Boze ale ty jestes chamski
awe

Ale po co to boże? Ja jestem chamski, bo bezbożnik ;) Szcególnie w stosunkź do "Bożych" ścierw faszystowskich.

Data: 2009-11-13 02:46:08
Autor: awe
Antenka

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hdf4be$ram$1news01.versatel.de...

[...]

No tak ale zeby byc az takim chamem?
awe

Data: 2009-11-13 08:40:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka
Boze ale ty jestes chamski

COOOO...!?
- cośty na nasego Ponbucka pedzioł ty GANGRENOUMYSŁOWO...!?

GZECHśMIERTELNY mos i nic ci jus niepomoze...!!!!

Piegzymuj pryntko do MATKIBOSKIEJNIGDYNIEWYMOLESTOWANEJ w Censtochowie, moze ci
cosik pomoze ty śMIERDZONCO I GZESNO MENDO...!!!

Ino niezapomnij ło jakisik ŁOFIAZEPSENOJśWINTSEJ, beztego ciem napewno
niewysucho ty ZGNILIZNO BOGAŁOBRAZAJONCO...!!!

Ło sceguły ABECADŁA siem spytej (cy nakolanach łofiarować musis, wiela dutkuw
itd...), łon jest mocno kstałcony chop, toci syćko podpowi...

--

Antenka