Antenka - Furia

Data: 2009-09-22 12:31:43
Autor: CYC
Antenka - Furia
Nie rozumiem dlaczego Antenka wpadla w furie po moim poscie o Farfale ?
Jaki on , kazdy widzi a to , ze okrzyczany zstal pierwszym neofaszysta Polski dla nikogo nie jest tajemnica bo nawet w telewizorni o nim tak mowia , ba rowniez politycy i to niemal wszystkich politycznych opcji .
Powinna wiec Antenka - Furia przywyknac do tego , ze jej ulubieniec nie jest ulubiencdem wszystkich i ze kojarzy sie wiekszosci z neofaszyzmem.......w koncu nie bez powodow .
Dla Antenki jednak wyrazanie niepochlebnych opinii o Farfale stanowi temat tabu tak, jakby stanowil obraze uczuc religijnych .
Moze  Antenka modli sie do Farfaly jak onegdaj modlili sie do Hitlera ?.
Antenka nie przebiera w doborze slow krytykanta jej idola , ktory jawi sie jej  nawet Bogiem  a napewno jej glownym ideologiem .
Nie czesto zdarza mi sie napastliwy i chamski ton postow wobec osob z grupy , chyba , ze w odwecie a i to zdarza mi sie rzadko . Rowniez tym razem nie odwdziecze sie Antence - Furii i nie zblize sie do faszystowskich metod opluwania czlowieka nawet jesli na to zaluguje .
A moze Antenka - Furia zbyt duzo wypila ze smutku ze jej idol zostal wykopany z fotela tak intratnej posady  jaka jest prezesostwo TVP ? bo przeciez wtedy, kiedy pisala swoj niecodziennie napastliwy wobec mnie post , nie wiedziala jeszcze tego , ze sprawa Farfaly to nie tylko wykopanie go z hukiem ze stolka ale rowniez prokurator  na jego karku .
No coz Antenka , jak wszyscy ci , ktorzy kreca sie wokol neofaszystow , nie maja pojecia o otaczajacym swiecie , zyja tylko ideologia swoich przywodcow ..

cyc

Data: 2009-09-22 06:05:54
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 12:31, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]
.

cyc

Ludzie w alkoholu robią różne dziwne rzeczy - twój kolega ideologiczny
Olo "Kwacha" na ten przykład - napruty jak szewc - zrobił
międzynarodowy obciach, przewracając się na grobach pomordowanych
polskich oficerów. Berbeluchą leciała od niego na 2 km! Ale ty tego
nie raczysz widzieć - widzisz mało znaczące gesty u swoich
śmiertelnych wrogów ideologicznych i wyolbrzymiasz je, bo taka jest
twoja rola na tym forum. I nie odwracaj kota ogonem, zakłamana bestio!

Antenka

Data: 2009-09-22 15:17:46
Autor: zbig
Antenka - Furia

[...]

Nie mogę pojąć jak w kraju tak doświadczonym przez hitlerowców w czasie wojny, ktoś nie tylko może darzyć sympatią ale stawiać za wzór bojówki, które w pijanym widzie zamawiają hitlerowskim pozdrowieniem pięć piw oraz obleśnie obściskują swoje spocone męskie ciała na koncertach muzyki patrotycznej. Pedalstwem od tego jedzie na kilometr.

Data: 2009-09-22 06:32:56
Autor: Antenka
Antenka - Furia
Nie twój z_ _ _ _y interes, co kto lubi. I wbij sobie do tej zakutej
makówki, że NARODOWIEC  NIE MA NIC WSPÓLNEGO  z cycem i z podobnymi
tobie nazistami, brzydzi się  każdym  "izmem"!

NARODOWIC = PATRIOTA  ale co ty, wymóżdżony człowieku możesz o tym
wiedzieć...

Rozumiem, że jesteś teraz na II zmianie ,bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

Antenka

Data: 2009-09-22 15:59:14
Autor: zbig
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:60f340c9-a4df-4839-8361-cb3f417d80d4j9g2000vbp.googlegroups.com...

Rozumiem, że jesteś teraz na II zmianie ,bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

Na twoim miejscu nie ryzykowałbym publikowania tutaj tego co wg  ciebie "rozumiesz"
, bo z tym akurat nie idzie ci najlepiej

NARODOWIC = PATRIOTA  ale co ty, wymóżdżony człowieku możesz o tym
wiedzieć...
Ja może nie bardzo, ale taki Przerwa-Tetmajetr tak to opisał:

Rozum, wiedza, talent, praca
U nas bratku, nie popłaca!
Postęp i cywilizacja
W kąt gdy wchodzi do gry Nacya!
I guanem wnet dostanie
Kto nie znami mocium panie!
Bo jest jedna tylko cnota,
Byś był, wasze, "patryota"!
Możesz kpem byc i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"

Data: 2009-09-22 16:02:25
Autor: zbig
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:60f340c9-a4df-4839-8361-cb3f417d80d4j9g2000vbp.googlegroups.com...

bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

He, he - raczej rzadko przychodzi mi zgadzać się z tow. Cycem

Za to wy moglibyscie sobie podać łapki w kwesti stosunku do Żydów.
Obojeście antysemity :-)

Data: 2009-09-22 16:16:28
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a7150dab-7f23-4e4e-9c53-

...<
widzisz mało znaczące gesty u swoich
śmiertelnych wrogów ideologicznych i wyolbrzymiasz je, bo taka jest
twoja rola na tym forum. I nie odwracaj kota ogonem, zakłamana bestio!

Antenka

Doszedlem do wniosku , ze jestem zwyczajna bezrozumna gowniara - malolatem i wiecej Ci juz nie odpisze , przynajmniej tak dlugo az dojrzejesz .
A teraz do ksiazek i to nie do Main Kampf , tylko do porzadnej , solidnej literatury . Zacznij od klasyki .
No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

cyc

Data: 2009-09-22 07:29:13
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 16:16, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z
dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

AMEN!

Antenka

P.s. Wreszcie spokój. Wrcaj do piaskownicy niańczyć wnuki

Data: 2009-09-22 14:06:28
Autor: Antenka
Antenka - Furia
> [...]

No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z
dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

Wcinam łapami i oblizuję paluszki  o tak - mniam!

Antenka

Data: 2009-09-22 16:19:03
Autor: raff
Antenka - Furia
...<
[...]

Ach, to stad ta ksywka Cyc ;)

R.

Data: 2009-09-22 06:11:17
Autor: Antenka
Antenka - Furia
[...]

Daruj sobie te nic nie znaczące głupie wywody pod moim adresem.
Powtórzę jeszcze raz - Hitler przy tobie jawi się jako kiepski amator..
A teraz interpretuj sobie ten kawałek jak chcesz. Więcej nie będę cię
karmić ty faszystowska kreaturo!

Antenka

Data: 2009-09-22 12:52:05
Autor: awe
Antenka - Furia
Nie ma sensu gadac o farfale skoro Kondonek go popiera bo jest mu potrzebny i gowno mu zrobia.
awe

Data: 2009-09-22 14:00:51
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9a9se$hn5$1news.onet.pl...
Nie ma sensu gadac o farfale skoro Kondonek go popiera bo jest mu potrzebny i gowno mu zrobia.
awe

Nie jestem pewien , czy uda mu sie go zatrzymac .
Farfala jest juz przegrany i b. dobrze bo z nim odejda wszystkie samoobronne i elpeerowskie pocioty .

cyc

Data: 2009-09-22 15:45:16
Autor: awe
Antenka - Furia

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ae9p$vbf$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
to juz wymietli wszystkich cyganow z SLD? moze tak bo w SLD strasznie dra morde...a zawsze to jakas kaska wpadnie za stanowisko
awe

Data: 2009-09-22 16:47:54
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9ak1f$gmh$1news.onet.pl...

[...]

Wymietli ?
Dopiero teraz sie zalapia razem z Pisowcami .

cyc

Data: 2009-09-22 22:21:53
Autor: awe
Antenka - Furia

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ao30$rp4$2news.onet.pl...

[...]

no popatrz cyu ten SLD to nawet z diablem, byle przy korycie
awe

Data: 2009-09-22 13:07:50
Autor: mkarwan
Antenka - Furia
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9a92l$f38$1news.onet.pl...
Jaki on , kazdy widzi a to , ze okrzyczany zstal pierwszym neofaszysta Polski dla nikogo nie jest tajemnica bo nawet w telewizorni o nim tak mowia , ba rowniez politycy i to niemal wszystkich politycznych opcji .

Przez kogo "okrzyczany został pierwszym neofaszystą Polski"?
Piszesz "Jaki on , każdy widzi ", więc jaki on jest według ciebie?

Data: 2009-09-22 13:59:19
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9ab69$2psr$1adenine.netfront.net...
[...]

Moze nie pierwszym , tutaj nieco mnie ponioslo , przyznam ale jaka to roznica ?.
Jaki jest ? . No wlasnie neofaszystowski . Taka ocene wystawiaja mu wszedzie i wszyscy poza jego zwolennkami , ktorych kilku ma . Cos wobec tego musi w tym byc . W koncu ja moge go nie znac na tyle abyv wlasciwie ocenic ale jesli robia to ludzie , ktorzy go znaja i opinie te glosza publicznie w mediach , to nie ma powodow bym mial w to nie wierzyc .

cyc

Data: 2009-09-22 14:10:27
Autor: mkarwan
Antenka - Furia
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ae6u$v1j$1news.onet.pl...
[...]

Nie jestem zwolennikiem Farfała, a nie wystawiam mu takiej opinii.
Naucz się wypowiadać za siebie a nie za "wszystkich" bo robisz z siebie durnia.
Na czym ten jego neofaszyzm ma polegać?
Napisałeś "robią to ludzie, którzy go znają i opinie te głoszą publicznie w mediach".
Konkretnie kto?

Data: 2009-09-22 15:15:11
Autor: MH
Antenka - Furia

> [...]

Na czym ten jego neofaszyzm ma polegać?
Napisałeś "robią to ludzie, którzy go znają i opinie te głoszą publicznie w mediach".
======================================

http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Farfa%C5%82

MH

Data: 2009-09-22 07:03:51
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 15:30, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "MH" <logiz...@op.pl> napisał w wiadomościnews:506a.0000000b.4ab8cddfnewsgate.onet.pl...

 ======================================>http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Farfa%C5%82

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
On pisał "ludzie" a nie WIKI.
W wiki jest wywiad z Farfałemhttp://www.dziennik.pl/opinie/article358648/Prezes_TVP_Nie_jestem_bru...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Doskonały wywiad. Dziękuję.

Antenka

Data: 2009-09-22 15:31:21
Autor: mkarwan
Antenka - Furia
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

 ======================================
http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Farfa%C5%82

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
W wiki jest link do wywiadu z Farfałem
http://www.dziennik.pl/opinie/article358648/Prezes_TVP_Nie_jestem_brunatnym_Murzynem.html

Data: 2009-09-22 16:11:02
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9ajnl$oa$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

======================================
http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Farfa%C5%82

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

"WIKI" pisza pewnie swinie ......dopisz cos w stylu Antenki - czerwone , to takie urocze .
Taki zyciorys ednozacznie kwalifikuje czlowieka .
Pozatym wielokrotnie w programach telewizyjnych nazywano Farfale neofaszysta i robili to przedstawiciele  wysokiego szczebla niemal wszystkich partii politycznych ale rowniez dziennikarze , publicysci i inne rozne " gadajace glowy " ..
Idac za Toba napisze wiec " nie rob z durnia " .

cyc

Data: 2009-09-22 17:30:18
Autor: mkarwan
Antenka - Furia

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9alts$m0b$2news.onet.pl...
"WIKI" pisza pewnie swinie ......dopisz cos w stylu Antenki - czerwone , to takie urocze .

Napisał to jeden no może kilka osób.
Więc nie uogólniaj, że wszycy czy większość.
Taki zyciorys ednozacznie kwalifikuje czlowieka .

Twój także?

[...]

Poczytaj sobie wywiad z Farfałem

Data: 2009-09-22 18:15:08
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9ar5o$q5b$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A moj z jakiego powodu Cie interesuje ?
Typowe bezczerlne , |Pisowskie zachowaie .
Jak juz nie ma co powiedziec bo wyhodzi taki na glupca , to zaczynaja sie personalne wycieczki .
 jak takich jak wy traktowac powaznie ?

[...]

Po co ? , W Norymberdze tez byli sami niewinni .

cyc

Data: 2009-09-22 10:44:13
Autor: Antenka
Antenka - Furia
Po co ? , W Norymberdze tez byli sami niewinni .

No tak, zapomniałam, że nie potrafisz czytać.

Antenka

Data: 2009-09-22 15:46:10
Autor: awe
Antenka - Furia

Cycu glupoty opowiadasz. Jaki tam z niego faszysta. Zwykle rzymskie pozdrowienie.
awe

Data: 2009-09-22 11:59:43
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 15:46, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Cycu glupoty opowiadasz. Jaki tam z niego faszysta. Zwykle rzymskie
pozdrowienie.
awe

No właśnie Ave Cesar! Bo takie pozdrowienie nie miało nic wspólnego z
faszyzmem dopóki pewien pierdyknięty malarz- uzurpator z Austrii, nie
przywłaszczył go sobie na wyłączny użytek.

Ave Romanus Giertychus!

Antenka

:-P

Data: 2009-09-22 20:47:00
Autor: zbig
Antenka - Furia
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wyknocił(a): debilizmy

Wiedz tępa krowo, ze twoje pedały z MW  dlatego tak ochoczo zamawiają 5 piw, ze robił tak ich idol Adolf Hitler a nie Juliusz Cezar

Data: 2009-09-22 14:08:34
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 22:47, "zbig" <zbigni...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wyknocił(a):

debilizmy

Wiedz tępa krowo, ze twoje pedały z MW  dlatego tak ochoczo zamawiają 5 piw, ze
robił tak ich idol Adolf Hitler a nie Juliusz Cezar

Ładną pogodę dzisiaj mieliśmy.

Antenka:D

Ave Cezar!

Data: 2009-09-23 08:09:28
Autor: VicAbarca
Antenka - Furia
zbig пишет:
Wiedz tępa krowo, ze twoje pedały z MW  dlatego tak ochoczo zamawiają 5 piw, ze robił tak ich idol Adolf Hitler a nie Juliusz Cezar

Ale skad, Zbigu! MW oraz Antenka to uznani badacze kultury antycznej, a Cesarstwa Rzymskiego w szczegolnosci. Wyrwani ze snu w srodku nocy recytuja zyciorysy Wespajana i Agryppy oraz deklamuja poezje Horacego i Owidiusza.

--
Vic

Data: 2009-09-22 16:12:19
Autor: zbig
Antenka - Furia

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9ak35$grb$1news.onet.pl...

Cycu glupoty opowiadasz. Jaki tam z niego faszysta. Zwykle rzymskie pozdrowienie.
A on co qurwa? Rzymianin?

Data: 2009-09-22 22:22:19
Autor: awe
Antenka - Furia

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9alt5$joi$1news.task.gda.pl...

[...]

A czemu nie, badales jego DNA?
awe

Data: 2009-09-22 21:10:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Antenka - Furia
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> pisze:
Cycu glupoty opowiadasz. Jaki tam z niego faszysta. Zwykle rzymskie pozdrowienie.
awe

<ironia> Bo te starożytnie rzymiany to proto-faszysty były! Przeca że Żydów z Palestyny wyrzuciły antysemity jedne! (według kanonu syjonistycznej wersji historii) </ironia>

Rana od miecza goi się łatwo; rana od złego języka goi się
znacznie trudniej.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=e0sk6a8u19-99M@jose.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-22 20:47:17
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka - Furia
CYC wrote:

Nie rozumiem dlaczego Antenka wpadla w furie po moim poscie o Farfale ?

A moze sem ciongle palcuweckem robiła naniego patsonc...?

Maryny tak majom - nistond, nizowond łokrutnom chcicem dostowajom, a potem
zaś spokojne som...

Data: 2009-09-23 08:32:17
Autor: boukun
Antenka - Furia

[...]

Poczekaj jak Wildsteiny przejmą TelAwizję, to będziesz tęsknił za Farfałem i normalnością w TV... Politycy wszystkich opcji to jeden naród dobrany, stąd teraz atak na polską TV, wszystko w ręce jedynych wybranych...
 Żydzi z GazWyb i innych środków masowego rażenia potrafią pięknie mówić o polskich faszystach, jak nie z LPR i Samoobrony, to o innych wydumanych Polakach. Polacy natomiast szybko to sobie przyswajają i kpoią swoich jak im nakazano...

boukun

Antenka - Furia