Antenka - Furia

Data: 2009-09-22 06:05:54
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 12:31, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Nie rozumiem dlaczego Antenka wpadla w furie po moim poscie o Farfale ?
Jaki on , kazdy widzi a to , ze okrzyczany zstal pierwszym neofaszysta
Polski dla nikogo nie jest tajemnica bo nawet w telewizorni o nim tak mowia
, ba rowniez politycy i to niemal wszystkich politycznych opcji .
Powinna wiec Antenka - Furia przywyknac do tego , ze jej ulubieniec nie jest
ulubiencdem wszystkich i ze kojarzy sie wiekszosci z neofaszyzmem.......w
koncu nie bez powodow .
Dla Antenki jednak wyrazanie niepochlebnych opinii o Farfale stanowi temat
tabu tak, jakby stanowil obraze uczuc religijnych .
Moze  Antenka modli sie do Farfaly jak onegdaj modlili sie do Hitlera ?..
Antenka nie przebiera w doborze slow krytykanta jej idola , ktory jawi sie
jej  nawet Bogiem  a napewno jej glownym ideologiem .
Nie czesto zdarza mi sie napastliwy i chamski ton postow wobec osob z grupy
, chyba , ze w odwecie a i to zdarza mi sie rzadko . Rowniez tym razem nie
odwdziecze sie Antence - Furii i nie zblize sie do faszystowskich metod
opluwania czlowieka nawet jesli na to zaluguje .
A moze Antenka - Furia zbyt duzo wypila ze smutku ze jej idol zostal
wykopany z fotela tak intratnej posady  jaka jest prezesostwo TVP ? bo
przeciez wtedy, kiedy pisala swoj niecodziennie napastliwy wobec mnie post ,
nie wiedziala jeszcze tego , ze sprawa Farfaly to nie tylko wykopanie go z
hukiem ze stolka ale rowniez prokurator  na jego karku .
No coz Antenka , jak wszyscy ci , ktorzy kreca sie wokol neofaszystow , nie
maja pojecia o otaczajacym swiecie , zyja tylko ideologia swoich przywodcow
.

cyc

Ludzie w alkoholu robią różne dziwne rzeczy - twój kolega ideologiczny
Olo "Kwacha" na ten przykład - napruty jak szewc - zrobił
międzynarodowy obciach, przewracając się na grobach pomordowanych
polskich oficerów. Berbeluchą leciała od niego na 2 km! Ale ty tego
nie raczysz widzieć - widzisz mało znaczące gesty u swoich
śmiertelnych wrogów ideologicznych i wyolbrzymiasz je, bo taka jest
twoja rola na tym forum. I nie odwracaj kota ogonem, zakłamana bestio!

Antenka

Data: 2009-09-22 15:17:46
Autor: zbig
Antenka - Furia

[...]

Nie mogę pojąć jak w kraju tak doświadczonym przez hitlerowców w czasie wojny, ktoś nie tylko może darzyć sympatią ale stawiać za wzór bojówki, które w pijanym widzie zamawiają hitlerowskim pozdrowieniem pięć piw oraz obleśnie obściskują swoje spocone męskie ciała na koncertach muzyki patrotycznej. Pedalstwem od tego jedzie na kilometr.

Data: 2009-09-22 06:32:56
Autor: Antenka
Antenka - Furia
Nie twój z_ _ _ _y interes, co kto lubi. I wbij sobie do tej zakutej
makówki, że NARODOWIEC  NIE MA NIC WSPÓLNEGO  z cycem i z podobnymi
tobie nazistami, brzydzi się  każdym  "izmem"!

NARODOWIC = PATRIOTA  ale co ty, wymóżdżony człowieku możesz o tym
wiedzieć...

Rozumiem, że jesteś teraz na II zmianie ,bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

Antenka

Data: 2009-09-22 15:59:14
Autor: zbig
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:60f340c9-a4df-4839-8361-cb3f417d80d4j9g2000vbp.googlegroups.com...

Rozumiem, że jesteś teraz na II zmianie ,bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

Na twoim miejscu nie ryzykowałbym publikowania tutaj tego co wg  ciebie "rozumiesz"
, bo z tym akurat nie idzie ci najlepiej

NARODOWIC = PATRIOTA  ale co ty, wymóżdżony człowieku możesz o tym
wiedzieć...
Ja może nie bardzo, ale taki Przerwa-Tetmajetr tak to opisał:

Rozum, wiedza, talent, praca
U nas bratku, nie popłaca!
Postęp i cywilizacja
W kąt gdy wchodzi do gry Nacya!
I guanem wnet dostanie
Kto nie znami mocium panie!
Bo jest jedna tylko cnota,
Byś był, wasze, "patryota"!
Możesz kpem byc i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"

Data: 2009-09-22 16:02:25
Autor: zbig
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:60f340c9-a4df-4839-8361-cb3f417d80d4j9g2000vbp.googlegroups.com...

bo na I zmianie od rana
urzędował twój kumpel cyc.

He, he - raczej rzadko przychodzi mi zgadzać się z tow. Cycem

Za to wy moglibyscie sobie podać łapki w kwesti stosunku do Żydów.
Obojeście antysemity :-)

Data: 2009-09-22 16:16:28
Autor: CYC
Antenka - Furia

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a7150dab-7f23-4e4e-9c53-

...<
widzisz mało znaczące gesty u swoich
śmiertelnych wrogów ideologicznych i wyolbrzymiasz je, bo taka jest
twoja rola na tym forum. I nie odwracaj kota ogonem, zakłamana bestio!

Antenka

Doszedlem do wniosku , ze jestem zwyczajna bezrozumna gowniara - malolatem i wiecej Ci juz nie odpisze , przynajmniej tak dlugo az dojrzejesz .
A teraz do ksiazek i to nie do Main Kampf , tylko do porzadnej , solidnej literatury . Zacznij od klasyki .
No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

cyc

Data: 2009-09-22 07:29:13
Autor: Antenka
Antenka - Furia
On 22 Wrz, 16:16, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z
dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

AMEN!

Antenka

P.s. Wreszcie spokój. Wrcaj do piaskownicy niańczyć wnuki

Data: 2009-09-22 14:06:28
Autor: Antenka
Antenka - Furia
> [...]

No i popros mame aby Cie zaczela wychowac bo zachowujesz sie jakbys byla z
dzunglii .........jesz palcami , czy juz wiesz co to widelec ?

Wcinam łapami i oblizuję paluszki  o tak - mniam!

Antenka

Data: 2009-09-22 16:19:03
Autor: raff
Antenka - Furia
[...]