Antenka... Wystaw się na najbliższej dr odze... 40% moje :>

Data: 2009-12-11 22:55:31
Autor: Lorn
Antenka... Wystaw się na najbliższej dr odze... 40% moje :>
Ochronę zapewnię... ;-P

Data: 2009-12-11 14:09:17
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Antenka

Data: 2009-12-11 23:16:13
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Moja propozycja nadal jest ważna... :>

Data: 2009-12-11 23:20:28
Autor: Lorn
Lorn pisze:
Antenka pisze:
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Moja propozycja nadal jest ważna... :>

Nie to nie... Pewnie masz już swego LOLKA. :>

Data: 2009-12-11 14:29:15
Autor: Antenka
On 11 Gru, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Lorn pisze:

> Moja propozycja nadal jest wa na... :>

Nie to nie... Pewnie masz ju swego LOLKA. :>

Spadaj głupku!

Antenka

Data: 2009-12-11 23:35:15
Autor: Lorn
Lorn pisze:

Antenka pisze:
[...]

Gdybyś była choć odrobinkę inteligenta to wycięła byś sygnaturkę :> Ile razy mam Tobie niereformowalnej bez kasy fiskalnej ... tłumaczyć? :>

Data: 2009-12-12 00:05:45
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
Spadaj głupku!

Nie rozumiesz co oznacza spadaj, ciulu?!

"Gdybyś była choć odrobinkę inteligenta to wycięła byś sygnaturkę"

Kicham na twoje sygnaturki!

 "Ule"  ????? Naucz się pisać analfabeto!

Antenka

Data: 2009-12-11 17:21:57
Autor: Hans Kloss
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Oho, wreszcie się donald na grupie  ujawnił. Już zapewniał ochronę
mirowi zbychowi i cielebąkowi, teraz usiłuje stręczyć uczciwych
grupowiczów . Nałóż tę swoja czapeczkę andyjską, ubierz sukienkę coś
ją piesiewiczowi pożyczył, gumowego palikociego ch.. w dłoń i sam się
ustaw przy tej autostradzie coś ją zbudował. Może w ten sposób
zarobisz na kampanię prezydencką, bo zapewnianie ochrony nie idzie ci
najlepiej- ostatnio same wpadki.
J-23

Data: 2009-12-12 14:15:36
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

Heh, Hans nie wysilaj się. Sutenerstwo i dupa antenki mnie nie interesuje. Sądząc po jej sposobie wypowiedzi wierzę, że ochronę ma już zapewnioną. :>

Data: 2009-12-12 10:38:33
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>

Zajmij się lepiej swoją dziewczyną, sutenerze Lornie! Twoja Vicka jest
pierwszą puszczalską w mieście. Lubisz jak daje d _ _ y murzynom?

Antenka

Data: 2009-12-11 22:57:00
Autor: Lorn
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
Lorn pisze:
Ochronę zapewnię... ;-P

  udziwnienia... 60% ;->

Data: 2009-12-11 14:05:05
Autor: Antenka
On 11 Gru, 22:57, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Lorn pisze:

> Ochronę zapewnię... ;-P

  udziwnienia... 60% ;->

No wreszcie się ujawniłeś sutenerze. Od dawna podejrzewałam, że robisz
kasę na bułgaskich tirówach

Antenka

Data: 2009-12-11 23:13:05
Autor: Lorn
Lorn pisze:

Ochronę zapewnię... ;-P
  udziwnienia... 60% ;->

No wreszcie się ujawniłeś sutenerze.

Tylko i wyłącznie pod Ciebie :> Obsłużysz wieśmaków na mazurach? :>

Od dawna podejrzewałam, że robisz
kasę na bułgaskich tirówach

Tylko Ty jesteś w stanie bez grymasu ciągnąć polskiego chłopa... :>

Data: 2009-12-11 23:27:59
Autor: Jadrys
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
W dniu 2009-12-11 22:55, Lorn pisze:
Ochronę zapewnię... ;-P

A ty Lorn nie próbowałeś się kiedy wystawić pod latarnią? Idzie z tego wyżyć?

Data: 2009-12-12 01:11:28
Autor: Slawek SWP
Antenka... flekuj dalej jełopa
Użytkownik Lorn napisał:
Ochronę zapewnię... ;-P

Nieźle ci dopiekła, że tak ad personam jedziesz... :D
Antenka! Że tak zakrzyknę - nie wiem jak to robisz ale nie powstrzymuj się, nie przestawaj... Coś znalazłaś co przebija się nawet do takiego jełopa :D

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-12-12 01:32:28
Autor: Lorn
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Ochronę zapewnię... ;-P

Nieźle ci dopiekła, że tak ad personam jedziesz... :D

Nie żartuj :>

Antenka! Że tak zakrzyknę - nie wiem jak to robisz ale nie powstrzymuj się, nie przestawaj... Coś znalazłaś co przebija się nawet do takiego jełopa :D

Bądź grzeczny i podzielaj moherowy pogląd Antenki, a może zrobi Ci dobrze za Free. :>

Data: 2009-12-18 07:09:38
Autor: Antenka
On 12 Gru, 01:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Slawek SWP pisze:

> [...]

> jełopa :D

Bądź grzeczny i podzielaj moherowy pogląd Antenki, a może zrobi Ci

A ty idź do Vicki, to ciebie przerobi z Lorna na loda, kiedy ci dobrze
poliże , ty głupi kutasie!

Antenka

Data: 2009-12-18 10:35:17
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Lorn napisał:
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
[...]

Dość jednostajne masz tory myślowe, może rozbij skarbonkę i kup sobie trochę przyjemności u profesjonalistki - nie pisz o tym, kup usługę!