Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>

Data: 2009-12-11 14:09:17
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Antenka

Data: 2009-12-11 23:16:13
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Moja propozycja nadal jest ważna... :>

Data: 2009-12-11 23:20:28
Autor: Lorn
Lorn pisze:
Antenka pisze:
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Z tą propozycją zwróć się do Vicki. Ona ciągle liczy na ciebie. Wciąż
ma opuchnięte ślepia..uwielbia brutalnych klientów...

Moja propozycja nadal jest ważna... :>

Nie to nie... Pewnie masz już swego LOLKA. :>

Data: 2009-12-11 14:29:15
Autor: Antenka
On 11 Gru, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Lorn pisze:

> Moja propozycja nadal jest wa na... :>

Nie to nie... Pewnie masz ju swego LOLKA. :>

Spadaj głupku!

Antenka

Data: 2009-12-11 23:35:15
Autor: Lorn
Lorn pisze:

Antenka pisze:
[...]

Gdybyś była choć odrobinkę inteligenta to wycięła byś sygnaturkę :> Ile razy mam Tobie niereformowalnej bez kasy fiskalnej ... tłumaczyć? :>

Data: 2009-12-12 00:05:45
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
Spadaj głupku!

Nie rozumiesz co oznacza spadaj, ciulu?!

"Gdybyś była choć odrobinkę inteligenta to wycięła byś sygnaturkę"

Kicham na twoje sygnaturki!

 "Ule"  ????? Naucz się pisać analfabeto!

Antenka

Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>