Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>

Data: 2009-12-11 17:21:57
Autor: Hans Kloss
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>
On 11 Gru, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ochronę zapewnię... ;-P

Oho, wreszcie się donald na grupie  ujawnił. Już zapewniał ochronę
mirowi zbychowi i cielebąkowi, teraz usiłuje stręczyć uczciwych
grupowiczów . Nałóż tę swoja czapeczkę andyjską, ubierz sukienkę coś
ją piesiewiczowi pożyczył, gumowego palikociego ch.. w dłoń i sam się
ustaw przy tej autostradzie coś ją zbudował. Może w ten sposób
zarobisz na kampanię prezydencką, bo zapewnianie ochrony nie idzie ci
najlepiej- ostatnio same wpadki.
J-23

Data: 2009-12-12 14:15:36
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

Heh, Hans nie wysilaj się. Sutenerstwo i dupa antenki mnie nie interesuje. Sądząc po jej sposobie wypowiedzi wierzę, że ochronę ma już zapewnioną. :>

Data: 2009-12-12 10:38:33
Autor: Antenka
Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>

Zajmij się lepiej swoją dziewczyną, sutenerze Lornie! Twoja Vicka jest
pierwszą puszczalską w mieście. Lubisz jak daje d _ _ y murzynom?

Antenka

Antenka... Wystaw się na najbliższej drodze... 40% moje :>