Antenka... flekuj dalej je³opa

Data: 2009-12-12 01:11:28
Autor: Slawek SWP
Antenka... flekuj dalej je³opa
U¿ytkownik Lorn napisa³:
Ochronê zapewniê... ;-P

Nie¼le ci dopiek³a, ¿e tak ad personam jedziesz... :D
Antenka! ¯e tak zakrzyknê - nie wiem jak to robisz ale nie powstrzymuj siê, nie przestawaj... Co¶ znalaz³a¶ co przebija siê nawet do takiego je³opa :D

--
S³awek SWP
Ma³pê od cz³owieka odró¿nia siê po zachowaniach ludycznych z tym, ¿e trafiaj± siê przypadki niemal nieodró¿nialne...

Data: 2009-12-12 01:32:28
Autor: Lorn
Slawek SWP pisze:
U¿ytkownik Lorn napisa³:
Ochronê zapewniê... ;-P

Nie¼le ci dopiek³a, ¿e tak ad personam jedziesz... :D

Nie ¿artuj :>

Antenka! ¯e tak zakrzyknê - nie wiem jak to robisz ale nie powstrzymuj siê, nie przestawaj... Co¶ znalaz³a¶ co przebija siê nawet do takiego je³opa :D

B±d¼ grzeczny i podzielaj moherowy pogl±d Antenki, a mo¿e zrobi Ci dobrze za Free. :>

Data: 2009-12-18 07:09:38
Autor: Antenka
On 12 Gru, 01:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Slawek SWP pisze:

> [...]

> je³opa :D

B±d¼ grzeczny i podzielaj moherowy pogl±d Antenki, a mo¿e zrobi Ci

A ty id¼ do Vicki, to ciebie przerobi z Lorna na loda, kiedy ci dobrze
poli¿e , ty g³upi kutasie!

Antenka

Data: 2009-12-18 10:35:17
Autor: Slawek SWP
Slawek SWP pisze:
[...]

Do¶æ jednostajne masz tory my¶lowe, mo¿e rozbij skarbonkê i kup sobie trochê przyjemno¶ci u profesjonalistki - nie pisz o tym, kup us³ugê!