Antenka i faceci z pl.soc.polityka

Data: 2009-09-26 18:53:49
Autor: mkarwan
Antenka i faceci z pl.soc.polityka
Data: 2009-09-26 21:31:09
Autor: mkarwan
idiota podszywacz i faceci z pl.soc.polityka
From: "mkarwan" <czarny_mkarwan@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Antenka i faceci z pl.soc.polityka
Date: Sat, 26 Sep 2009 18:53:49 +0000 (UTC)

Data: 2009-09-26 13:04:08
Autor: Antenka
From: "mkarwan" <czarny_mkar...@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 26 Sep 2009 18:53:49 +0000 (UTC)

Wiadomo, że to ten mały zbokol Tzvel -  to w jego stylu.

Antenka

Data: 2009-09-27 01:12:51
Autor: Lorn
From: "mkarwan" <czarny_mkar...@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 26 Sep 2009 18:53:49 +0000 (UTC)

Wiadomo, że to ten mały zbokol Tzvel -  to w jego stylu.

Może to Ty? Ostatnio lubisz pajacować. :>

Data: 2009-09-26 23:07:13
Autor: Antenka
idiota podszywacz i faceci z pl.soc.polityka
> Wiadomo, że to ten mały zbokol Tzvel -  to w jego stylu.

Może to Ty? Ostatnio lubisz pajacować. :>

Nie, to nie ja. Pajac jest rodzaju męskiego, a ja jestem dziewczynką.

Antenka

Data: 2009-09-27 08:23:48
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
idiota podszywacz i faceci z pl.soc.polityka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie, to nie ja. Pajac jest rodzaju męskiego, a ja jestem dziewczynką.

Określenie "dziewczynka" w stosunku do starej łupy, kojarzy się jednoznacznie, he, he, he!

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-26 23:34:04
Autor: Antenka
idiota podszywacz i faceci z pl.soc.polityka
To ty jesteś starym "łupem" - tylko czyim? Oczywiście GóWna - czy to
twój alfons? he he he. Jesteś wyjątkowym debilem, co wielokrotnie
udowodniłeś ty nędzny paściarzu he he he

Antenka

Data: 2009-09-27 08:49:27
Autor: Prawusek
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message

[...]

Przemek - pajac Poliszynel.

Data: 2009-09-27 08:48:25
Autor: Prawusek

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> Wiadomo, że to ten mały zbokol Tzvel - to w jego stylu.

Może to Ty? Ostatnio lubisz pajacować. :>

Nie, to nie ja. Pajac jest rodzaju męskiego, a ja jestem dziewczynką.

Antenka - Colombina, a cwel to Arlekin?

Data: 2009-09-27 15:16:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 26 Sep 2009 23:07:13 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Wiadomo, że to ten mały zbokol Tzvel -  to w jego stylu.

Może to Ty? Ostatnio lubisz pajacować. :>

Nie, to nie ja. Pajac jest rodzaju męskiego, a ja jestem dziewczynką.

Taką wyjętą wprost z filmów Almodovara :)))))))

(i nie mam bynajmniej na myśli Penelope Cruz)

Data: 2009-09-27 09:47:43
Autor: * heŽsk *
idiota podszywacz i faceci z pl.soc.polityka
On Sat, 26 Sep 2009 21:31:09 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>

From: "mkarwan" <czarny_mkarwan@NOSPAM.gazeta.pl>

 co za cholera ze tylko pod ciebie sie ktos ciagle podszywa.
 albo sam to robisz albo komus nadepnales na odcisk...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-27 03:13:04
Autor: Tzva Adonai
Antenka i faceci z pl.soc.polityka
http://xhamster.com/movies/192680/group_anal_fuck.html

"Faceci z pl.soc.polityka"?... Ja tu nie widzę żadnych facetów, co
najwyżej starych impotentów, w najlepszym razie nałogowych
onanistów... Żeby tak spektakularnie przecwelić kobiece dupsko trzeba
mieć znaczną potencję... A scena fajna... Najbardziej podobał mi się
ten patent z łyżką, gdy aktorka została zmuszona do wypicia spermy z
pięciu kutasów jaka zaległa w jej tyłku... Bardzo romantyczne i
soczyste...

Data: 2009-09-27 20:59:10
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
http://xhamster.com/movies/192680/group_anal_fuck.html

"Faceci z pl.soc.polityka"?... Ja tu nie widzę żadnych facetów, co
najwyżej starych impotentów, w najlepszym razie nałogowych
onanistów...

A ty do jakiej grupy się zaliczasz? A może do obu? Pewnie jesteś impotentem i zarazem mentalnym onanistą?

Antenka i faceci z pl.soc.polityka