Antenka obudzi się dziś z łapką w nocniku!

Data: 2009-06-08 07:36:34
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Antenka obudzi się dziś z łapką w nocniku!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9d064dd0-5cf1-4592-9719-8af614f0cf43y17g2000yqn.googlegroups.com...
Na kogo on głosował :)))))

Jak ustaliła "Rz", tuż przed wyborami założyciel europejskiego
Libertasu Declan Ganley w oficjalnym, elektronicznym biuletynie
ugrupowania poinformował działaczy ruchu we wszystkich krajach Unii o
współpracy z Centrum Szymona Wiesenthala w Nowym Jorku. To
międzynarodowa organizacja z siedzibą w Los Angeles zajmująca się
m.in. walką z rasizmem i antysemityzmem.

http://www.rp.pl/artykul/16,316957.html

Drut w nocniku! Brrrrr! Żle się kojarzy ;-))

Przemek

--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Dzisiaj jeżdże dziewiątką!

Data: 2009-06-08 08:49:51
Autor: Panslavista
Antenka obudzi się dziś z łapką w nocniku!

Użytkownik "Szczęśliwa Dziewiątka" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

    Dokładnie tak jak napisałem - od dupy strony - dla rozbicia głosów
Polaków, w kierunku uzysku parchactwa.
    Frekwencja - bez Polaków za granicą.
Wnioski:
 - media muszą być polskie.
 - trzeba wprowadzić JOW we wszystkich wyborach
 - uniemozliwić głosowanie napływowe (sasiadów, parchów).
 - pilnia potrzeba wyjścia z UE.
 - koszty UE większe niż nie-rządy opowiadają.

Antenka obudzi się dziś z łapką w nocniku!