Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...

Data: 2009-07-17 12:16:01
Autor: Tzva Adonai
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Polskie kobiety to urodzone filosemitki - od swoich rodaków wolą
posiadaczy obrzezanych siusiaków i grubych portfeli...

Data: 2009-07-17 21:25:20
Autor: Tzva Adonai
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Polskie kobiety to urodzone filosemitki - od swoich rodaków wolą
posiadaczy obrzezanych siusiaków i grubych portfeli...

Młode Polki od dłuższego już czasu wyznają zasadę: "Z każdym byle nie z
Polakiem".. W ten sposób najłatwiej jest wyrwać niunię w nocnym klubie..
Przedstawisz się jako obcokrajowiec, powiesz coś z akcentem i już możesz
penetrować ją w kakaowe oczko w jakimś ustronnym miejscu..

Data: 2009-07-17 12:52:28
Autor: Antenka
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...

Tzvelek nie ściemniaj...Kiedy ty bywasz in night club? Przecież od
świtu do nocy klepiesz te głupie teksty na pl.soc.polityka. Aaaa
rozumiem, że robisz za biznesmena i do klubu targasz laptopa...wyluzuj
dzieciaku:)

Antenka

P.s. W nocnym klubie nie znajdziesz normalnej dziewczyny - nie ten
kierunek.

Data: 2009-07-18 00:39:31
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Antenka napisał:
[...]

Antenka, kiedyś Tzvelek nie troszczył się o mir domowy i nie chował się za proxy... Czy ostatnio też dał się namierzyć? Pojechałaś w jego okolice i dałaś Polkom ten "wstyd"?
Nie podejrzewam, że osoba o tak nieposzlakowanej opinii i niepodważalnej uczciwości jak Tzvelek mogłaby skłamać lub konfabulować. Czyli coraz więcej ludzi wie gdzie go szukać.

--
Sławek SWP

Data: 2009-07-17 22:53:33
Autor: Antenka
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Nie podejrzewam, że osoba o tak nieposzlakowanej opinii i niepodważalnej
uczciwości jak Tzvelek mogłaby skłamać lub konfabulować.

???

Antenka

P.s. Nie odpowiadam na głupie pytania niezgodne z prawdą. Zrobiłam dla
ciebie wyjątek. Otóż nie mam w zwyczaju uganiać się za licealistami.
Tzvelek to siusiumajtek, mały pryszczaty chłopczyk. Hmm a co do opinii
o nim. Z tego co wiem, na pl.soc. polityka, ma jak najgorszą. Może cię
zaskoczę, ale to Tzvelek proponował mi sex na tej grupie. Biedny, mały
icek. ;-)

Data: 2009-07-18 09:33:24
Autor: Tzva Adonai
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Otóż nie mam w zwyczaju uganiać się za licealistami.

Licealistą to ja byłem jeszcze 8 lat temu, obecnie jestem mężczyzną dojrzałym
pod względem emocjonalnym, intelektualnym i fizycznym... Pryszcze wyleczyłem
przed osiągnięciem 20 roku życia...

proponował mi sex na tej grupie.

Nie na grupie, tylko w plenerze, bo jeszcze nigdy nie dmuchałem moherowej
antysemitki.. Rzeczka, łąka, ja, ty i tubka wazelinki... Powyższa propozycja
opiera się na moich mglistych wyobrażeniach na temat twojej osoby... Jeśli w
realu jesteś stara i brzydka, to nawet kijem cię nie tknę... --

Data: 2009-07-18 11:58:53
Autor: Antenka
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Tzvelek a jesteś obrzezany? :D

Antenka

Data: 2009-07-18 21:43:26
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

 I co?  Antenka odmówiła Ci?  Mi, nie chwaląc się jeszcze żadna nie powiedziała _nie_..

Data: 2009-07-18 21:40:02
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ktoś,  dawno temu raczył zauważyć że nie ma głupich pytań, takowe są tylko odpowiedzi. --

Data: 2009-07-20 14:07:15
Autor: Slawek SWP
[...]

Tzvelek to kolejne wcielenie zadania: "judzić na pl.soc.polityka". Niestety z sukcesami :(
Zerknij co się pisało na tej grupie w tej okolicy czasowej i wcześniej...
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/a438ca98cfe31bb2/d0d4e2c3325015ea?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=leszek+bia%C5%82y+pl.soc.polityka#d0d4e2c3325015ea

> Hmm a co do opinii
o nim. Z tego co wiem, na pl.soc. polityka, ma jak najgorszą. Może cię
zaskoczę, ale to Tzvelek proponował mi sex na tej grupie. Biedny, mały
icek. ;-)

Ja nic o seksie nie wiem ;>
Z tym, że musiałaś zachwiać jego pewnością siebie jeśli sięgnął po tak niskiego poziomu socjotechnikę :D Gratuluję coby to nie było.

--
Sławek SWP

Data: 2009-07-20 09:36:20
Autor: Antenka
[...]

Według mnie, a obserwuję "wynurzenia" Tzvelka już od dłuższego czasu,
to jest biedny, mały, zakompleksiony, pryszczaty chłopiec, który żyje
wyłącznie w wirtualnym świecie. Ma poważne zaburzenia osobowości, nie
potrafi nawiązać normalnych relacji z płcią przeciwną, bo ogólnie ma
złe wyobrażenie o kobietach. Karmiąc się całymi dniami i nocami
pornolami w necie, w jego mniemaniu wszystkie kobiety są dziwkami i
tak je postrzega - jak przedmiot do chwilowego zaspokojenia swojej
chuci. ;-) . Tzvelek lubi wklejać pornolskie linki, ba nie ma dnia,
żeby się czymś takim nie popisał. Nie wspomnę już o jego homosiowych
skłonnościach - tak go tutaj postrzegają  inni piszący chłopcy. Może
to i prawda. ;-)

Antenka

Data: 2009-07-17 21:38:19
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Zawsze tak było. Kiedy za komuny przyjeżdżałem do Polski z garścią "zielonych" to nie mogłam się opędzić od tych wszystkich "patriotek". Za parę dolców gotowe były zrobić wszystko.

Data: 2009-07-18 00:38:08
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Polskie kobiety to urodzone filosemitki - od swoich rodaków wolą
posiadaczy obrzezanych siusiaków i grubych portfeli...

A skąd ona - Antenka - ma ten wstyd? Jak go przynosi? W czym? No i po czym można poznać Polkę, która otrzymała "wstyd" od Antenki? Te wszystkie Polki, które ty znasz to mają już ten "wstyd"?
Dlaczego każdy murzyn urodzony w Afryce ma gruby portfel? I czym wypycha ten portfel, że te Polki ze "wstydem" wolą takiego murzyna od Polaka?

--
Sławek SWP

Data: 2009-07-18 01:18:54
Autor: awe
Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...
Cos Ci sie pokickalo. Nie znam takiego przypadku, a znam bardzo wiele kobiet. Moze to rasistowskie aryjki
awe

Antenka przynosi wstyd polskim kobietom...