Antenka - ucz się!

Data: 2010-06-24 03:57:15
Autor: zbig

Data: 2010-06-24 13:53:40
Autor: Konrad

Data: 2010-06-24 05:01:58
Autor: zbig

Nie zawsze chleb jad em wiezy
Nie zag osuj na Bronka
Bo jednak wci mi zale y

Dlatego siedz spokojnie
Na miejscach dla ciemnoty
I wiem e uczciwie wybieram
Chocia szczekaj ...koty

Kon. Gr. Jen.

Nie dziwię się, że autor nie podpisał nazwiskiem tej żałosnej
grafomanii. Rytm nie jest zachowany a rymy w większości z Cżęstochowy

Data: 2010-06-24 14:24:55
Autor: Konrad
Antenka - ucz się!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:29210a82-e1ac-49a2-a33d-d18a4aaed4eaz10g2000yqb.googlegroups.com...

Nie dziwię się, że autor nie podpisał nazwiskiem tej żałosnej
grafomanii. Rytm nie jest zachowany a rymy w większości z Cżęstochowy

Podpisał inicjałami imienia i nazwiska, jako że poziom rymów i rytmu wziety z pierwowzoru dlatego tylko inicjałami.
No i (znowu w odróznieniu od oryginału) pisane w 5 minut i nie za pieniądze przez "asystenta". Niemniej gratuluję wybitnej znajomości poezji i świentego gustu - jescze tylko odrobine rozumu by sie przydalo ;)

Kon.

Data: 2010-06-24 15:11:47
Autor: zbigniew
Antenka - ucz się!

> [...]

przez "asystenta". Niemniej gratuluję wybitnej znajomości poezji i świentego
gustu - jescze tylko odrobine rozumu by sie przydalo ;)

Twoją odpowiedzią pogrążasz się coraz bardziej. W ogóle nie masz pojęcia o
materii w jakiej próbujesz swoich wątłych sił. Nie jestem wybitnym znawcą , ale
poczucie rytmu mam na tyle dobre, że nawet nie musze liczyć zgłosek, żeby
wiedzieć , ze Palikot zachowuje rytm przez cały wiersz, u ciebie zaś nie ma go
wcale. Co do rymów, to Palikot nie jest bynajmniej jakimś mistrzem ale ty nie
dorastasz mu nawet do piet.
O treści twoich wypocin nawet nie chciało mi sie wspominac, ale skoro już
zahaczyłeś o rozum , którego mi rzekomo natura poskąpiła to powiem tylko, że
wsólczuję twoim dzieciom obciążenia genetycznego po ojcu. Będą miały niełatwo w
życiu.

Data: 2010-06-24 15:25:52
Autor: Piotr
Antenka - ucz się!
Dnia Thu, 24 Jun 2010 15:11:47 +0200, zbigniew_@gazeta.pl napisał(a):

[...]

Przygwoździł ci te palikocie miauki świetną ripostą. Czasem lepiej stulić
pysk i podwinąć ogon, zamiast pierdielić o zachowanym rytmie. Wtedy
bedziesz miał mniej sromoty.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-24 15:34:56
Autor: zbig
Antenka - ucz się!
> [...]

> życiu.

Przygwoździł ci te palikocie miauki świetną ripostą.
Buhahahaha. Zcietrzewienie politycznę zmąciło ci resztki rozumu i przyzwoitości?
Świetna riposta???
No rzeczywiście, poziom mkarwana, którego kiedyś hołubiłeś.

Data: 2010-06-24 15:54:31
Autor: Piotr
Antenka - ucz się!
Dnia Thu, 24 Jun 2010 15:34:56 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Przychodzi taki czas w życiu człowieka, że staje się głuchy na wszelakie
argumenty... Masz końskie klapy na oczach zbigu, emocjonujesz się, to nie robi dobrze na
rozum. Ale mnie tam nic do tego, se miej.
Piotr

Data: 2010-06-24 15:27:54
Autor: Konrad
Antenka - ucz się!

Użytkownik <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000010df.4c235993newsgate.onet.pl...

Co do rymów, to Palikot nie jest bynajmniej jakimś mistrzem ale ty nie

To może tak lepiej:

Olaboga, Zbig sierota
W dupe liże Palikota
On na na Bronka zagłosuje
Tak jak pozostałe ofermy

Lepiej z rytmem i rymami? :D

Kon

Data: 2010-06-24 15:36:10
Autor: zbigniew
Antenka - ucz się!

Użytkownik <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

>Co do rymów, to Palikot nie jest bynajmniej jakimś mistrzem ale ty nie

> [...]

Kombinuj, niedojdo, kombinuj , dno już całkiem blisko.

Data: 2010-06-24 15:26:49
Autor: Piotr
Antenka - ucz się!
Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:53:40 +0200, Konrad napisał(a):

Choć jestem nie całkiem stary
I jeszcze beretu nie noszę
Nie zagłosuję na Bronka
Bo hipokrytów nie znosze

Nie byłem nigdy u Mira
Ni z Rychem nie grałem w pokera
Nie zagłosuję na Bronka
Bo zawsze uczciwośc wybieram

Wciąż pilnie rozglądam się w koło
a wzrok mam jeszcze nie słaby
To oprócz przemówień marszałka
Nie widzę żadnej poprawy

Za wszystkie uczciwe sondaże
I za nagonkę w necie
Nie zagłosuję na Bronka
Nawet na plaży w lecie

Róznie już w życiu bywało
Nie zawsze chleb jadłem świezy
Nie zagłosuję na Bronka
Bo jednak wciąż mi zależy

Dlatego siedzę spokojnie
Na miejscach dla ciemnoty
I wiem że uczciwie wybieram
Chociaż szczekają...koty

Dobra riposta, i gwnem nie śmierdzi.
Piotr

Data: 2010-06-24 16:49:12
Autor: cyc
Antenka - ucz się!
????
To nierealne wezwanie. Ona moze byc tylko tresowana a jedynym treserem moze byc Rydzyk .
Jemu z reki zje , reszte gryzie cieknacymi od wscieklosci klami .

cyc

Antenka - ucz się!