Antenka w akcji ;)))

Data: 2011-10-10 23:09:36
Autor: Zennon
Antenka w akcji ;)))
Data: 2011-10-10 21:51:34
Autor: J-23
Antenka w akcji ;)))
On 10 Paź, 23:09, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxRs5AQtoE0&feature=player_embedded

Zennon

typowa reakcja na przegrane przez PiS wybory

Data: 2011-10-11 01:14:49
Autor: Antenka
Antenka w akcji ;)))

Address.invalid> wrote:
>http://www.youtube.com/watch?v=ZxRs5AQtoE0&feature=player_embedded

> Zennon

typowa reakcja na przegrane przez PiS wybory

Bujaj się!
Antenka

Data: 2011-10-11 05:18:17
Autor: J-23
Antenka w akcji ;)))
On 11 Paź, 10:14, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 11 Paź, 06:51, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> typowa reakcja na przegrane przez PiS wybory

Bujaj się!
Antenka

Jak to bylo: circa 70% dla PiS w/g niezaleznych sondazy... A tu du....
odpadla i to chiba na zawsze, bo zelazny elektorat pisu, te babki
idziadkowie juz do przyszlych wyborow moga w wiekszosci niedociagnac.
A i p.prezes tyz bedzie mial niemal 70-- at wiosen.

Data: 2011-10-11 09:46:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka w akcji ;)))

Address.invalid> wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=ZxRs5AQtoE0&feature=player_embedded

> Zennon

typowa reakcja na przegrane przez PiS wybory

Awdodatku bateryjki wkatabasie jej wysły...!

Data: 2011-10-11 01:15:28
Autor: Antenka
Antenka w akcji ;)))
On 11 Paź, 09:46, "Polok_Prawdziwy"

Awdodatku bateryjki wkatabasie jej wysły...!<

Paszoł won, analfabeto!

Antenka

Data: 2011-10-10 23:22:06
Autor: Antenka
Antenka w akcji ;)))
http://www.youtube.com/watch?v=ZxRs5AQtoE0&feature=player_embedded

Twoja stara zwariowała? Co jej zrobiłeś? :-o))

Antenka P.s. Jadrysiu, czy jestem podobna do tego psychicznego garnkotłuka? :D Odpowiedz Zeniusiowi.

Antenka

Data: 2011-10-10 23:24:46
Autor: jadrys
Antenka w akcji ;)))
W dniu 2011-10-10 23:22, Antenka pisze:
[...]

No nie żartuj Antenko;-) . śliczniutka blondynka a tu jakaś stara pijaczka:-( .

Data: 2011-10-10 23:29:58
Autor: Antenka
Antenka w akcji ;)))

> [...]

> Odpowiedz Zeniusiowi.

> Antenka

No nie żartuj Antenko;-) . śliczniutka blondynka a tu jakaś stara

A ja myślałam, że to jaka pomylona, uciekła od Zenka! :D

Antenka  --

Data: 2011-10-11 16:25:07
Autor: jadrys
Antenka w akcji ;)))
W dniu 2011-10-10 23:29, Antenka pisze:

No nie żartuj Antenko;-) . śliczniutka blondynka a tu jakaś stara
  pijaczka:-( .<

A ja myślałam, że to jaka pomylona, uciekła od Zenka! :D

Antenka

No, to teĹź nie jest wykluczone :-D

Data: 2011-10-10 23:27:27
Autor: Zennon
Antenka w akcji ;)))

Użytkownik "Antenka " <sweet.blue_eyesWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.000002ab.4e9361fenewsgate.onet.pl...
[...]

Nie odpowiedziałać na poprzednie pytanie. Jak to jak to jest z tymi dwiema żonami? Czy KK zezwala katolikowi z PiSu na posiadanie dwóch małżonek? Czy katolik z PiSu może mieć żonę i oficjalną kochankę dziennikarkę, która daje dupy w zamian za materiały prasowe? Czy katolik z PiSu może służbowo dymać panie po czterdziestce?

Zennon

Antenka w akcji ;)))