AntenkÄ™ ubili?

Data: 2011-03-25 16:52:05
Autor: Andy Niemczuk
AntenkÄ™ ubili?
Data: 2011-03-25 17:09:01
Autor: TUsk-154
AntenkÄ™ ubili?

"Andy Niemczuk" <long-joe@versanet.de> wrote in message news:imidna$cua$1news01.versatel.de...
Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

Zobaczymy jak sie bedziesz smial jak tobie w rodzinie kogos ubija...

Data: 2011-03-27 12:42:18
Autor: Antenka
Antenkę ubili?
On 25 Mar, 18:09, "TUsk-154" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:

Zobaczymy jak sie bedziesz smial jak tobie w rodzinie kogos ubija...<

Sam się o to prosi. A może jego załatwi±?

Antenka

"Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy!"

Data: 2011-03-25 17:26:23
Autor: Grzegorz Z.
AntenkÄ™ ubili?
Andy Niemczuk napisał:

Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

J±? Jego, je¶li już.

Data: 2011-03-25 17:29:25
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-25 17:26, Grzegorz Z. pisze:
Andy Niemczuk napisał:

Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

J±? Jego, je¶li już.

Haha-hadrys ma się dobrze, codziennie swieze jajka prosto od kury ma, bo
mieszka na wsi.

Data: 2011-03-27 21:22:13
Autor: jadrys
AntenkÄ™ ubili?
W dniu 2011-03-25 17:29, u2 pisze:

Haha-hadrys ma siÄ™ dobrze, codziennie swieze jajka prosto od kury ma, bo
mieszka na wsi.

Owszem, mam się dobrze, ale jaja i tak kupuję w Biedronce, a nie u chłopa.

Data: 2011-03-27 22:23:46
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-27 21:22, jadrys pisze:
Owszem, mam się dobrze, ale jaja i tak kupuję w Biedronce, a nie u chłopa.

Uważaj na jajka z Bieda-ronki.

Data: 2011-03-27 22:52:51
Autor: jadrys
AntenkÄ™ ubili?
W dniu 2011-03-27 22:23, u2 pisze:
W dniu 2011-03-27 21:22, jadrys pisze:
Owszem, mam się dobrze, ale jaja i tak kupuję w Biedronce, a nie u chłopa.

UwaĹĽaj na jajka z Bieda-ronki.

Na te z Bieda-ronki moze i trzeba uważać, ale w Biedronce jaja były sprawdzane wielokrotnie.

Data: 2011-03-28 00:13:00
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-27 22:52, jadrys pisze:
Uważaj na jajka z Bieda-ronki.

Na te z Bieda-ronki moze i trzeba uważać, ale w Biedronce jaja były
sprawdzane wielokrotnie.

I dlatego s± podejrzane.

Data: 2011-03-28 14:47:59
Autor: jadrys
AntenkÄ™ ubili?
W dniu 2011-03-28 00:13, u2 pisze:
W dniu 2011-03-27 22:52, jadrys pisze:
UwaĹĽaj na jajka z Bieda-ronki.
Na te z Bieda-ronki moze i trzeba uważać, ale w Biedronce jaja były
sprawdzane wielokrotnie.

I dlatego sÄ… podejrzane.

Nie dopatruj się dziury w całym. To w tych małych sklepikach dużo szybciej trafisz na przeterminowany towar niż w Biedronce.

Data: 2011-03-28 09:33:33
Autor: Bogdan Idzikowski
AntenkÄ™ ubili?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imo2td$j52$1news.onet.pl...
[...]

Bo chłop ma dwa jaja, a biedronka znosi więcej. A nie masz kłopotów z wielkością jaj?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-25 19:33:49
Autor: wekon
Antenkę ubili?
"Grzegorz Z."  wrote in message news:vp007jvn7pci$.lpe3kmdylpru.dlg40tude.net...

Andy Niemczuk napisał:

Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

J±?

Jego, je¶li już.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty to juz lepiej jak piszesz o pedałach, księżach i cukrze. Pisz na tym na czym się znasz i o czym masz pojęcie.

wekon

Data: 2011-03-25 19:59:48
Autor: Grzegorz Z.
Antenkę ubili?

Andy Niemczuk napisał:

[...]

On twierdzi że jestem pedałem, ja twierdzę że on jest facetem.

Proste?

Data: 2011-03-25 20:13:58
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-25 19:59, Grzegorz Z. pisze:
On twierdzi że jestem pedałem, ja twierdzę że on jest facetem.

A ty udajesz panienkę.

Data: 2011-03-25 20:15:27
Autor: Grzegorz Z.
Antenkę ubili?
u2 napisał:

W dniu 2011-03-25 19:59, Grzegorz Z. pisze:
On twierdzi że jestem pedałem, ja twierdzę że on jest facetem.

A ty udajesz panienkę.

Nic podobnego.

Data: 2011-03-25 22:04:49
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-25 20:15, Grzegorz Z. pisze:
A ty udajesz panienkę.
Nic podobnego.

Zgadza sie, wygl±dasz okropnie w tych damskich ciuszkach.

Data: 2011-03-25 23:20:37
Autor: Grzegorz Z.
Antenkę ubili?
u2 napisał:

W dniu 2011-03-25 20:15, Grzegorz Z. pisze:
A ty udajesz panienkę.
Nic podobnego.

Zgadza sie, wygl±dasz okropnie w tych damskich ciuszkach.

Dużo lepiej wygl±dam w nich niż ty na swojej córce.

Data: 2011-03-25 23:28:43
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-25 23:20, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

No widzisz, przyznałe¶ się w końcu, że¶ pedał :)

A nosem wci±gasz biały proszek ?

Data: 2011-03-26 01:39:30
Autor: Grzegorz Z.
Antenkę ubili?

u2 napisał:

[...]

Kto by się spodziewał że wła¶nie ty okażesz się polack± wersj± Josefa F.

Data: 2011-03-26 22:38:38
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenkę ubili?

u2 napisał:

[...]

Lepij biołyprosek nosem wciongać, niĽli swojemu kochankowi lachem ciongać, jak tyto swojemu Psywudcy i Ponowi cynis...!

Data: 2011-03-25 18:30:59
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
AntenkÄ™ ubili?
Użytkownik "Andy Niemczuk" <long-joe@versanet.de> napisał w wiadomości news:imidna$cua$1news01.versatel.de...
Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

Może po prostu wykitował UBek podszywający się pod psipsię

Data: 2011-03-25 20:24:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenkę ubili?
Andy Niemczuk wrote:

Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

BUGBYDOŁ...

- nore¶cie bysem łobok swojego ukochanego Pona wniebie zamieskała...

Cobyniegodać, ale naniebo sem zasłuzyła - niechjej zimia letkom bedzie, a Ponniebiańcki niechse jom w¶rud inksych Maryn wypatsy....

Moze wre¶cie pozno, coto multipus-łorgasmus łoznaco...

Data: 2011-03-25 23:51:07
Autor: MH
Antenkę ubili?
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
Andy Niemczuk wrote:

> [...]

Moze wre¶cie pozno, coto multipus-łorgasmus łoznaco...

=================

Hah... , Kces mi Kumie pedzieć , ze PonBucek jom psypiero ?? No Baaa !!!  Kiej Amtenka wielgachne cycory mo , to cymu ni ?!
Ali cosik mniem siem wydawo , ze miast ¶parki , to malućkiego ciulka mo !!

MH

Data: 2011-03-26 22:35:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenkę ubili?
 MH wrote:

Hah... , Kces mi Kumie pedzieć , ze PonBucek jom psypiero ??
No Baaa !!!  Kiej Amtenka wielgachne cycory mo , to cymu ni ?!
Ali cosik mniem siem wydawo , ze miast ¶parki , to malućkiego ciulka mo !!

Chemmm...!!!?

- my¶lis, ze sparki wilgotnej nimo...?

Chmmmm....

- ale my¶lem zetej trujcypsenoj¶wintsej ruznicy to niesprawio...

Bo popats sem...

- wtsech łosobach ten bug jezd - łociec, syn i duch¶winty, ato pseca SAME CHOPY SOM...!!!

Data: 2011-03-26 22:39:20
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-26 22:35, Polok_Prawdziwy pisze:
- my¶lis, ze sparki wilgotnej nimo...?

Tak jak twoja koza ? :)

Data: 2011-03-25 22:53:36
Autor: MH
Antenkę ubili?
Andy Niemczuk <long-joe@versanet.de> napisał(a):
Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_dene
rwowala.html
==================

Niniejszym o¶wiadczam , że mam żelazne alibi. To nie ja j± zap.....

MH

Data: 2011-03-27 12:42:59
Autor: Antenka
Niedoczekanie twoje, ¶mieciu!