Antenkę ubili?

Data: 2011-03-25 20:24:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenkę ubili?
Andy Niemczuk wrote:

Profil ofiary pasuje:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9311085,Mord_na_Solaczu__Zabili__bo_denerwowala.html

BUGBYDOŁ...

- noreście bysem łobok swojego ukochanego Pona wniebie zamieskała...

Cobyniegodać, ale naniebo sem zasłuzyła - niechjej zimia letkom bedzie, a Ponniebiańcki niechse jom wśrud inksych Maryn wypatsy....

Moze wreście pozno, coto multipus-łorgasmus łoznaco...

Data: 2011-03-25 23:51:07
Autor: MH
Antenkę ubili?
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
Andy Niemczuk wrote:

> [...]

Moze wreście pozno, coto multipus-łorgasmus łoznaco...

=================

Hah... , Kces mi Kumie pedzieć , ze PonBucek jom psypiero ?? No Baaa !!!  Kiej Amtenka wielgachne cycory mo , to cymu ni ?!
Ali cosik mniem siem wydawo , ze miast śparki , to malućkiego ciulka mo !!

MH

Data: 2011-03-26 22:35:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenkę ubili?
 MH wrote:

Hah... , Kces mi Kumie pedzieć , ze PonBucek jom psypiero ??
No Baaa !!!  Kiej Amtenka wielgachne cycory mo , to cymu ni ?!
Ali cosik mniem siem wydawo , ze miast śparki , to malućkiego ciulka mo !!

Chemmm...!!!?

- myślis, ze sparki wilgotnej nimo...?

Chmmmm....

- ale myślem zetej trujcypsenojświntsej ruznicy to niesprawio...

Bo popats sem...

- wtsech łosobach ten bug jezd - łociec, syn i duchświnty, ato pseca SAME CHOPY SOM...!!!

Data: 2011-03-26 22:39:20
Autor: u2
Antenkę ubili?
W dniu 2011-03-26 22:35, Polok_Prawdziwy pisze:
- myślis, ze sparki wilgotnej nimo...?

Tak jak twoja koza ? :)

Antenkę ubili?