Antenko...

Data: 2009-10-23 13:32:03
Autor: Tzva Adonai
Antenko...
Dodaj mnie z powrotem do twoich przyjaciół na YT, przecież doskonale
wiesz, że nie mam wrogów wśród kobiet...

Data: 2009-10-23 22:35:41
Autor: wekon
Antenko...
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:c3a059dd-6657-4739-90f3-259d7e9b9c7bq14g2000vbi.googlegroups.com...
Dodaj mnie z powrotem do twoich przyjaciół na YT, przecież doskonale
wiesz, że nie mam wrogów wśród kobiet...

Przecież twoja macocha cię nienawidzi...

wekon

Data: 2009-10-23 22:37:27
Autor: Tzva Adonai
Antenko...
Przecież twoja macocha cię nienawidzi...

Nie mam macochy.. Gdybym miał, to pewnie bylibyśmy potajemnymi kochankami...

Data: 2009-10-23 22:51:24
Autor: awe
Antenko...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000046.4ae21407newsgate.onet.pl...
Przecież twoja macocha cię nienawidzi...

Nie mam macochy.. Gdybym miał, to pewnie bylibyśmy potajemnymi kochankami...
-- -- -- -- -- -- -
lubisz babcie? faktycznie jestes zboczony
awe

Data: 2009-10-23 13:49:48
Autor: Tzva Adonai
Antenko...
On 23 Paź, 22:51, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

lubisz babcie? faktycznie jestes zboczony

Jest takie staropolskie przysłowie: "na starej piczy młody chuj się
ćwiczy"... Antenka wie o co chodzi...

Data: 2009-10-23 22:50:56
Autor: boukun
Antenko...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbt4j9$q51$1news.onet.pl...

[...]

To potencjalny ojcobójca...

boukun

Data: 2009-10-23 22:57:31
Autor: Tzva Adonai
Antenko...
To potencjalny ojcobójca...

Trafiłeś w czuły punkt, rzeźniku... Fakt, czasami miałem ochotę go zabić, ale
zawsze zwyciężał szacunek dla ojca...

Data: 2009-10-23 23:12:09
Autor: boukun
Antenko...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000048.4ae218bbnewsgate.onet.pl...
To potencjalny ojcobójca...

Trafiłeś w czuły punkt, rzeźniku... Fakt, czasami miałem ochotę go zabić, ale
zawsze zwyciężał szacunek dla ojca...

Szacunek, chcieć wyruchać jego dupę? Chcesz równać do glupiego Piotrusia?

boukun

Data: 2009-10-23 23:17:10
Autor: Tzva Adonai
Antenko...
Szacunek, chcieć wyruchać jego dupę?

Sorry, już się pogubiłem.. Mam teraz fazę, możesz ją pogłębić, co łaska...

Data: 2009-10-23 23:37:05
Autor: Antenka
Antenko...
Sorry, już się pogubiłem.. Mam teraz fazę, możesz ją pogłębić, co łaska...

Jedzie od ciebie wódą aż do samego Poznania

Antenka

Antenko...