Antenko, Antenko ....

Data: 2011-07-24 23:19:05
Autor: Grzegorz Z.
Antenko, Antenko ....
Jeśli ja jestem opętany, to Natanek jest zwykłym świrem, no nie?

"Duchowny zdradził zebranym, że w sobotni wieczór kontaktował się z
Jezusem. - Otrzymałem od Jezusa możliwość telefonu do Nieba, i kiedy nie
nabrykam z Panem Bogiem, to mam taki światłowód, że ta linia jest otwarta.
W sobotę prosiłem o wiadomość z nieba i ją dostałem - zaczął. I
zrelacjonował, co usłyszał: - Nie bój się. Żądam twojej ofiary. Podoba się
mi twoja ofiara. Nie słuchaj tych, którzy nie mają mojego ducha. Bądź
posłuszny Bogu, a nie tym, którym dałem władzę - opowiada."

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10000753,Msza_ks__Natanka__masoni_i_telefon_z_nieba.html

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-25 07:40:23
Autor: Przemysław W
Antenko, Antenko ....

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

[...]

Maila dr. hab odbierze już chyba w Tworkach.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-26 19:10:06
Autor: [HeÂŽSk]
Antenko, Antenko ....
On Sun, 24 Jul 2011 23:19:05 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

[...]

 ja pierdziele! odbilo katabasowi czy dziennikarzowi w pepegach?
 jezeli temu drugiemu to na czyje zlecenie napisal ten tekst?
 co ten klecha narozrabial, ze go tak gnoja?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Antenko, Antenko ....