Antenko, jedz do Egiptu!

Data: 2011-02-06 16:24:59
Autor: -heÂŽsk-
Antenko, jedz do Egiptu!
"Helena to kobieta, która ma nieprawdopodobnie dużo energii, którą napędza ciekawość. W wieku
ponad 50 lat zaczęła podróżować do miejsc, które zawsze chciała zobaczyć. Wcześniej nie miała na to wszystko czasu, bo dom, bo praca, bo dzieci... W Egipcie odbiera miłosne SMS-y od 20-latków. Witają ją okrzyki: "Jesteś piękna", "Kocham cię". O tym, jak polscy turyści spędzają wakacje w Egipcie i o swoim filmie dokumentalnym "Darling I Lowe Ju" opowiada nam reżyserka Anna Błaszczyk"

wykorzystaj swoja szanse!

Data: 2011-02-06 14:16:44
Autor: Antenka
Antenko, jedz do Egiptu!
On 6 Lut, 16:24, -he(R)sk- <pis.bigbred...@interia.pl> wrote:

wykorzystaj swoja szanse!<

Po pierwsze jestem za młoda - jak skończę 50 lat to się zastanowię. A
po drugie nie muszę włóczyć się po Egipcie, żeby usłyszeć, że jestem
piękna :-P

Antenka

Data: 2011-02-06 16:21:28
Autor: Brooks
Antenko, jedz do Egiptu!
On Feb 6, 10:16 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Po pierwsze jestem za młoda - jak skończę 50 lat to się zastanowię. A
po drugie nie muszę włóczyć się po Egipcie, żeby usłyszeć, że jestem

Szanowna Pani zabierze Internet ze soba aby przeczytac na temat swoich
walorów.
A niech to! W Egipcie Internet chwilowo jest odciety.

Brooks

Data: 2011-02-06 14:34:34
Autor: Antenka
Antenko, jedz do Egiptu!
On 6 Lut, 23:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

;-)

Jadrysiu, czyż napisałam jakąś nieprawdę? ;-)

Antenka

Data: 2011-02-06 23:39:27
Autor: jadrys
Antenko, jedz do Egiptu!
W dniu 2011-02-06 23:34, Antenka pisze:
On 6 Lut, 23:20, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

;-)

Jadrysiu, czyż napisałam jakąś nieprawdę? ;-)

Antenka

Wszystko się zgadza Antenko:-)
--
jadryś