Antenko !! - wiem , że nic byś mi nie zrobiła !!

Data: 2011-05-23 21:38:12
Autor: MH
Antenko !! - wiem , że nic byś mi nie zrobiła !!
Zaiście syćko byś mi wybocyła !!  TAKO NAKAZUJE PISMO ŚWIEMTE !!!
A jak NI !!??  Toś prawdziwom  KATOLICZKOM NIEJEZ !!  Znacysiem co ?? ,
Wybocys  , cy ni ?! WIM , WIM !! , jako Katolicka , syćko mniem wybocys !!

Izato , całujem Ciem kdzie tylko kces !!!

MH

--

Antenko !! - wiem , że nic byś mi nie zrobiła !!