Anteny - cb i fm problemy dwa (vw passat)

Data: 2010-08-20 20:13:21
Autor: Rafal
Anteny - cb i fm problemy dwa (vw passat)
topek <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał(a):
Nigdzie na allego, stronie sirio nie znalazlem info jak i gdzie to kupic. Napisalem nawet do sprzedawcy u ktorego kupowalem moje CB i podobno "nie do dostania"

Nie znam sie na CB, ale moze ktos ma jakis pomysl.

Zadzwoń do importera. W tej chwili nie pamiętam co to za firma. Znajdziesz za
pomocą google.

--

Anteny - cb i fm problemy dwa (vw passat)