Anteny totolotka a C. Polsatat

Data: 2009-12-10 22:34:47
Autor: NoRek
Anteny totolotka a C. Polsatat
jerzyn wrote:
Czy  antena totolotka może mieć wpływ na odbiór cyfrowego Polsatu.Od czasu zamontowania takiego ustroistwa na pobliskim kiosku ciągle mam problemy, gdzie z tym iść ,do UKE ?
jerzyn

terminae lotto pracuja na okolo 459MHz  wiec teoretycznie nie powinny miec wplywu na polsat
ale kto wie moze jakis rozbrykany nadajnik sieje harmonicznymi

--
NoRek

Data: 2009-12-11 07:51:48
Autor: pawell32
NoRek pisze:
jerzyn wrote:
[...]

ale tam jest spora moc użyta i jeżeli odległość jest niewielka
może mieć wpływ.
warto zaobserwować czy problemy są ciągłe czy zaniki impulsowe.
lottomat nie nadaje ciągłego strumienia.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

Anteny totolotka a C. Polsatat