Antidotum na koronę

Data: 2020-03-23 12:40:23
Autor: Konopny Nespresso
Antidotum na koronę
https://youtu.be/y3b_btDHsOg?t=67

Pomaga 1/3 chorym

Przewinąć na 1m 44s na tłumaczenie PL.

Załącznik:
https://youtu.be/6fah7ODjBlc?t=29

Nu i tak to jest:)

Data: 2020-03-23 12:48:52
Autor: Bruno Brunowski
Antidotum na koronę
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 20:40:25 UTC+1 użytkownik Konopny Nespresso napisał:
[...]

To nie jest żadne antidotum na COVID-19:
"Doktor Marek Skoczylas prowadzi na YouTubie kącik medyczny, który cieszy się dużą oglądalnością. Nie dają mu żyć hejterzy po tym, gdy powiedział, że na koronawirusa dobra jest lukrecja.

- Naprawdę pomaga? - pytam Marka Skoczylasa.

- Koronawirusy znamy nie od dziś. W 2003 roku dowiedziono, że substancja, która nazywa się glicyryzyną, zawarta w lukrecji, działa przeciwwirusowo lepiej niż leki syntetyczne z aptek.. Badania opublikowano w najważniejszym czasopiśmie naukowym ,,The Lancet". Niewiele później opisano, w jaki sposób glicyryzyna wykazuje działanie przeciwwirusowe.

- Lukrecję można kupić w aptekach?

- Też. Ale bardziej w sklepach zielarskich i ze zdrową żywnością.

- Słyszałem, że w warszawskich aptekach już jest nie do kupienia.

- Nie uważam, że to z powodu mojego filmu. Ale rzeczywiście mam sygnały, że była, a jej nie ma.

- W jakiej postaci przyjmuje się lukrecję?

- Napary ze zmielonych liści, korzeni, łodyg. Nie wolno stosować dłużej niż cztery tygodnie.

- Pijmy herbatki z lukrecji, a nie złapiemy koronawirusa?

- Nie. Lukrecja nie uchroni nas przed chorobami. Ale spowoduje, że jak już zachorujemy, to glicyryzyna zahamuje przenikanie wirusów przez błony komórkowe.

O lukrecję pytam w czterech warszawskich aptekach i dwóch sklepach zielarskich.

,,Nie ma".

,,Postaram się ściągnąć z hurtowni"..

,,Wyszła na spotkanie z koroną"."
https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25758872,w-moim-szpitalu-nie-ma-zadnego-respiratora-czy-lekarze-boja.html

--
Bruno

Data: 2020-03-23 13:03:40
Autor: Konopny Nespresso
Antidotum na koronę
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

,,Postaram się ściągnąć z hurtowni".

,,Wyszła na spotkanie z koroną"."
https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25758872,w-moim-szpitalu-nie-ma-zadnego-respiratora-czy-lekarze-boja.html

Na szpitalach się nie znam, z pewnością są takie w których respiratory są zbędne. GWniane niepokoje.

cyt.
- Śpijcie spokojnie, pracujcie spokojnie, cieszcie się wiosną wszystko jest pod kontrolą - mówiła minister zdrowia w rządzie PO-PSL Ewa Kopacz, kiedy w Europie szalała świńska grypa. W 2010 r. w jej wyniku zmarło w Polsce 180 osób. Koronawirus groźniejszy. Ilu na niego zmarło za czasów złego pisiorstwa?
5? 10?  50?

Kogo GWno chce przekonać do swoich racji? Mnie jak na razie nie przekonali.

Data: 2020-03-23 15:51:10
Autor: japanizer
Antidotum na koronę
On Tuesday, March 24, 2020 at 5:03:41 AM UTC+9, Konopny Nespresso wrote:
> [...]

5? 10?  50?

Kogo GWno chce przekonać do swoich racji? Mnie jak na razie nie przekonali.

Widzicie nocnik, pisowski trollu, z grypą tak jest, że czasem umrze setka czy dwie setki ludzi, szczególnie jak jakaś paskudna odmiana wylezie:

2015/2016 - 124 zgony na grypę
2018/2019 - 143 zgony na grypę

A wiadomo skąd najwyższa w ostatnich latach śmiertelność? Za mało kaski na służbę zdrowia może poszło, a za dużo na propagandę w TVPiS? Ustalili już na Nowogodzkiej, pisi trollu?

https://zdrowie.wprost.pl/zdrowie/10207431/eksperci-alarmuja-najwyzsza-od-ponad-5-lat-smiertelnosc-z-powodu-grypy.html

Eksperci alarmują. Najwyższa od ponad 5 lat śmiertelność z powodu grypy

Data: 2020-03-23 23:53:52
Autor: u2
Antidotum na koronę
W dniu 23.03.2020 o 23:51, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=YplWtxGTrkQ

Matko, moja matko, serce mam jak ogień x2
Serce mam jak ogień, jak ogień mam x2
Urodzony w strudze słońca, serce mam jak ogień x2
Serce mam jak ogień, jak ogień mam x2

Matko, moja matko, serce mam jak ogień x2
Serce mam jak ogień, jak ogień mam x2
Chcę, by tęcza kolorami, zabarwiła cały świat x2
Zabarwiła cały świat x4

Data: 2020-03-24 00:23:07
Autor: boukun
Antidotum na koronę
Użytkownik "Konopny Nespresso"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na grypę choruje setki tysięcy w ciągu miesiąca. Gdyby koronawirusa zostawić w samopas, chorowałyby miliony i umierałoby miliony, bo opieka zdrowotna by się zawaliła. Patrz Włochy, gdzie pandemia jest pod jako taką kontrolą i są obostrzenia dla ludzi. Więc nie pieprz więcej głupot przyrównując grypę do koronawirusa.

boukun

Data: 2020-03-23 21:07:50
Autor: 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨 𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Antidotum na koronę

[...]

Ciekawe. Ale dlaczego nie korzystac z rodzimych rozwiazan? Cebula wedlug pewnej celebrytki przyciaga wirusy, co nawet mozna zobaczyc pod mikroskopem. A inzynier Zieba radzi goraca kapiel do 39.5, perhydrol i witamine C (moze cos jeszcze, ale nie pamietam). Z tym cieplem, ktore zabija rozne zarazki, to jest prawda, z tym tylko, ze kapiel powinna byc powyzej 60°C!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-23 14:06:33
Autor: Bruno Brunowski
Antidotum na koronę
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 21:07:54 UTC+1 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:
> [...]
> Ciekawe. Ale dlaczego nie korzystac z rodzimych rozwiazan? Cebula wedlug pewnej celebrytki przyciaga wirusy, co nawet mozna zobaczyc pod mikroskopem.

Jeśli chodzi o cebulę i czosnek, zwłaszcza w połączeniu, na wirusa co prawda nie pomagają, za to trzymają większość współplemieńców na porządną odległość.

--
Bruno

Data: 2020-03-23 22:31:26
Autor: u2
Antidotum na koronę
Jeśli chodzi o cebulę i czosnek, zwłaszcza w połączeniu, na wirusa co prawda nie pomagają, za to trzymają większość współplemieńców na porządną odległość.

czyli stare żydoskie sposoby pomagają, warto ogłosić również epidemię tyfusu plamistego, wtedy niemiecki sługus brutek by znikł jak niepyszny:)

Data: 2020-03-23 21:22:08
Autor: u2
Antidotum na koronę
W dniu 23.03.2020 o 21:07, SB pisze:
[...]

ano, tutaj wyczuwam kpiący ton esbuca, ale jednak właśnie oglądam relację ze szpitala zakaźnego w Tychach, gdzie zmarł 83-latek, który po wykryciu u niego koronawirusa czuł się dobrze, ale przyszedł kryzys i kiedy umieszczono go w lazarecie to był zszedł, wiem coś o leczeniu w takich lazaretach, kliku moich krewniaków zmarło w ostatnich 5 latach w takich przybytkach

czyli operacja się udała, ale pacjent zmarł

no i

there is no place like home

sweet home

Data: 2020-03-24 07:16:18
Autor: Wiesiaczek
Antidotum na koronę
W dniu 23.03.2020 o 21:07, Sylvio Balconetti pisze:

[...]

Znamy znamy!
Na trzy zdrowaśki do pieca chlebowego i po zawodach:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi - kwarantanna)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-03-23 21:47:20
Autor: boukun
Antidotum na koronę
[...]

Maile płatne, gdzie to tak jest? Następny naciągacz na kasę.

boukun

Data: 2020-03-24 06:27:38
Autor: Runt
Antidotum na koronę
W dniu 2020-03-23 o 20:40, Konopny Nespresso pisze:
https://youtu.be/y3b_btDHsOg?t=67
Pomaga 1/3 chorym
Przewinąć na 1m 44s na tłumaczenie PL.
Nu i tak to jest:)