Antifog - jak czyścić

Data: 2009-12-15 10:08:51
Autor: pitti
Antifog - jak czyścić
Witam wszystkich serdecznie, jako że po raz pierwszy odważyłem się zabrać  głos (choć czytuję regularnie :))

Mam pytanie - czym należy czyścić szybę kasku z antifogiem? Z zewnątrz  używam płynu do szyb i jest ok, ale muszę wyczyścić wnętrze i nie  chciałbym uszkodzić warstwy antifoga. Obiło mi się o uszy, że woda  zdemineralizowana i szmatka to dobry zestaw. Co sądzicie?

pzdr
pitti
CB500

Data: 2009-12-15 13:30:24
Autor: Marcin N
Antifog - jak czyścić

Użytkownik "pitti" <pitti@onet.pl> napisał w wiadomości news:op.u4y2c1boux5jzl8gy044j.ci.pzu...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Zwykła ciepła woda z kranu, delikatnie ręką, a potem delikatną szmatką wycieram, też delikatnie. W sumie trzy razy słowo "delikatnie" padło w jednym zdaniu - i tak ma być.
;)

Data: 2009-12-15 12:16:43
Autor: AZ
Antifog - jak czyścić
On 2009-12-15, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Zwykła ciepła woda z kranu, delikatnie ręką, a potem delikatną szmatką wycieram, też delikatnie. W sumie trzy razy słowo "delikatnie" padło w jednym zdaniu - i tak ma być.
;)
Dokladnie. Ale trzeba sie pogodzic z tym ze ten antifog kiedys sie skonczy
:-) U mnie po calym sezonie intensywnego uzywania i kilkudziesieciu
myc szybki w sposob jak wyzej przy temperaturach <= 3 st C zaczela juz parowac ale na dobra sprawe to i tak przydaloby sie ja za troche
wymienic.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-15 15:17:29
Autor: pitti
Antifog - jak czyścić

On 2009-12-15, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

ok, dzieki za rady :)

pzdr
pitti

Data: 2009-12-15 06:50:56
Autor: Tomek Glowka
Antifog - jak czyścić
On 15 Gru, 15:17, pitti <pi...@onet.pl> wrote:
Dnia 15-12-2009 o 13:16:43 AZ <artur.zabron...@gmail.com> napisał(a):
> :-) U mnie po calym sezonie intensywnego uzywania i kilkudziesieciu
> myc szybki w sposob jak wyzej przy temperaturach <= 3 st C zaczela juz
> parowac
ok, dzieki za rady :)
Drobna uwaga - od chyba równie mało aktywnego czytacza grupy - wydaje
mi się, w świetle relacji Artura, że warto przestrzegać zalecenia z
oryginalnej instrukcji folii "Fogcity", które brzmi OIDP "[...]
pozostawić do wyschnięcia". Myję palcami pod bieżącą wodą tak jak
napisał Marcin i _nie_wycieram. Robię tak już kolejny sezon (zaczyna
mi się już trzecia zima codziennych dojazdów na skuterze) a
skuteczność mojej "wklejki" nie spadła.
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-12-15 16:40:04
Autor: Marcin N
Antifog - jak czyścić

Użytkownik "Tomek Glowka" <st1545@o2.pl> napisał w wiadomości news:b2418392-f4df-4e10-bedf-8d23ecd74a49a21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
napisał Marcin i _nie_wycieram. Robię tak już kolejny sezon (zaczyna
mi się już trzecia zima codziennych dojazdów na skuterze) a

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A po wyschnięciu nie ma zacieków? Myślałem, żeby suszyć suszarką.

Data: 2009-12-15 17:22:14
Autor: pitti
Antifog - jak czyścić
Dnia 15-12-2009 o 16:40:04 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  napisał(a):

[...]

zacieki - też mi to przyszło do głowy. Własnie po to byla ta  zdemineralizowana o ktorej słyszałem - żeby zaciaków nie było.

pzdr
pitti

Data: 2009-12-15 21:31:41
Autor: Tytus
Antifog - jak czyścić
Siemka
***Użytkownik "Tomek Glowka"
pozostawić do wyschnięcia". Myję palcami pod bieżącą wodą tak jak
napisał Marcin i _nie_wycieram.

Dokladnie - rowniez delikatnie myje woda z mydlem i splukuje. Nie daj boze wycierac...
Nie ma zadnych zaciekow - a myje pod kranem

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-30 06:18:53
Autor: Maxmotors.pl
Antifog - jak czyścić
Dokladnie - rowniez delikatnie myje woda z mydlem i splukuje. Nie daj boze
wycierac...
Nie ma zadnych zaciekow - a myje pod kranem

Ewentualnie jak już Antifog się "skończy" to zawsze można użyć
preparatu antifog, który nanosi się bezpośrednio na szybę atomizerem i
rozsmarowywuje. Używałem - działa. Ale niestety czynność trzeba
powtórzyć co jakiś czas.

Konrad

www.maxmotors.pl

Antifog - jak czyścić