Antipode Bombardiera- w 20 min przez Atlantyk?

Data: 2017-02-11 08:07:33
Autor: mrbluesky.pl
Antipode Bombardiera- w 20 min przez Atlantyk?
Data: 2017-02-14 18:44:32
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Antipode Bombardiera- w 20 min przez Atlantyk?
Powitanko,

http://bigthink.com/arpan-bhattacharyya/this-new-plane-will-take-you-from-new-york-to-london-in-20-minutes

Konceptów to ja też mogę narysować sporo.
A na 40000FT to jeszcze jest na tyle gęsto, że raczej by sie to cudeńko roztopiło.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Antipode Bombardiera- w 20 min przez Atlantyk?