Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Antipollution fault + rzyganie olejem

Antipollution fault + rzyganie olejem

Data: 2014-11-27 14:30:50
Autor: Koziołek
Antipollution fault + rzyganie olejem
Łelkam  ewrybady :)

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Koziołek

Data: 2014-11-27 14:30:48
Autor: Budzik
Antipollution fault + rzyganie olejem
Użytkownik Koziołek koziolek_matolek_1234@wytnijgazeta.pl ...

Łelkam  ewrybady :)

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Hmm... ale dojechałes? :)

Data: 2014-11-27 16:06:47
Autor: Koziołek
Antipollution fault + rzyganie olejem
Budzik napisał:
Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Hmm... ale dojechałes? :)

Jak wspomniałem, kałuża "urodziła się" juz na miejscu. Po pierwszym "zgaśnięciu" wysiadłem i zajrzałem pod auto, czy nic sie przypadkiem nie leje, ale wtedy jeszcze nic nie kapało.

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2014-11-27 15:47:54
Autor: Budzik
Antipollution fault + rzyganie olejem
Użytkownik Koziołek koziolek_matolek_1234@wytnijgazeta.pl ...

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Hmm... ale dojechałes? :)

Jak wspomniałem, kałuża "urodziła się" juz na miejscu. Po pierwszym "zgaśnięciu" wysiadłem i zajrzałem pod auto, czy nic sie przypadkiem nie leje, ale wtedy jeszcze nic nie kapało.

Ostatnio kumplowi włączyła sie kontrolka cisnienia oleju - tez dojechał do serwisu.
Trzeba uwazać w takich sytuacjach.

Data: 2014-11-27 15:07:25
Autor: elmer radi radisson
Antipollution fault + rzyganie olejem
On 2014-11-27 14:30, Koziołek wrote:

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

to faktycznie wypelnia cechy 'antipollution fault'



--

memento lorem ipsum

Data: 2014-11-27 15:10:13
Autor: Lewis
Antipollution fault + rzyganie olejem
W dniu 2014-11-27 14:30, Koziołek pisze:
Łelkam  ewrybady :)

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Koziołek

I po tym jak zgasł i zaczął robić pod siebie olejem, odpaliłeś go ponownie i próbowałeś zakręcić powyżej 2000? Genialnie :)

--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl

Data: 2014-11-27 15:25:33
Autor: Koziołek
Antipollution fault + rzyganie olejem
Lewis napisał:
I po tym jak zgasł i zaczął robić pod siebie olejem, odpaliłeś go ponownie i próbowałeś zakręcić powyżej 2000? Genialnie :)

Nie. kałużę zauważyłem jakieś dziesięć minut po tym, jak zatrzymałem auto pod serwisem.

Koziołek

Data: 2014-11-27 15:14:35
Autor: Czesław Wiśniak
Antipollution fault + rzyganie olejem
Data: 2014-11-27 15:28:31
Autor: Koziołek
Antipollution fault + rzyganie olejem
Czesław Wiśniak napisał:
Łelkom.
To ten sam silnik ?
http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/uzywane-Autokomis-Peugeot-Peugeot-308,16840,1

Jeśli bez fap-a i dwumasy, to tak.

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2014-11-29 01:25:29
Autor: Tomasz Wójtowicz
Antipollution fault + rzyganie olejem
W dniu 2014-11-27 14:30, Koziołek pisze:
Łelkam  ewrybady :)

Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

Ale jaki olej, silnikowy czy napędowy?

Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.

Data: 2014-11-29 12:45:21
Autor: Michal Lukasik
Antipollution fault + rzyganie olejem
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:

Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.

To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś "grubszym".
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
   T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
   |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l

Data: 2014-11-29 23:48:28
Autor: X-Man
Antipollution fault + rzyganie olejem
"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message news:m5cf51$2in$1news.mixmin.net...
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś "grubszym".

nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci, też mi kiedyś szlag trafił przewód smarowania turbo w Octavii 1.9TDI i wywaliło momentalnie cały olej na ulicę, lawetę miałem w cenie ubezpieczenia ale czekanie 1.5h w słońcu z małym dzieckiem... bezcenne.

Pzdr
Piotrek

Data: 2014-11-30 13:49:05
Autor: Tomasz Pyra
Antipollution fault + rzyganie olejem
Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message news:m5cf51$2in$1news.mixmin.net...
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś "grubszym".

nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci

Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
Często wtedy bywa już pozamiatane.

No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.

Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
lampka zapala się przy 0.3 bara.

Data: 2014-11-30 20:18:39
Autor: Czesław Wiśniak
Antipollution fault + rzyganie olejem

nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci

Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
Często wtedy bywa już pozamiatane.

No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.

Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
lampka zapala się przy 0.3 bara.

W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

Data: 2014-11-30 11:30:35
Autor: kogutek444
Antipollution fault + rzyganie olejem
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 20:19:00 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
>> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
>
> Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
> Często wtedy bywa już pozamiatane.
>
> No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
> oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
>
> Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
> lampka zapala się przy 0.3 bara.

W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

Data: 2014-11-30 20:40:14
Autor: Czesław Wiśniak
Antipollution fault + rzyganie olejem
>> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
>
> Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
> Często wtedy bywa już pozamiatane.
>
> No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
> oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
>
> Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
> lampka zapala się przy 0.3 bara.

W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

Gdzie to napisane ?

Data: 2014-11-30 21:06:43
Autor: Czesław Wiśniak
Antipollution fault + rzyganie olejem

W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)

Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4

Masz racje 0,4 znalazlem.
Napisali,  w dokumencie o czujnikach ze w fso zapala sie jak spada ponizej 0,8.

Data: 2014-12-03 18:55:16
Autor: X-Man
Antipollution fault + rzyganie olejem
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:txlz8c58k0w.77v7d46ksmuu$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):
"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:m5cf51$2in$1news.mixmin.net...
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby
się czymś  "grubszym".
nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
Często wtedy bywa już pozamiatane.
No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
lampka zapala się przy 0.3 bara.

u mnie zapaliła się dwa razy, raz jak poszedł przewód od smarowania turbo (a właściwie to ze 3 razy bo najpier ten przewód mi pospawali i puścił więc jechałem 60km na 5 biegu w okolicach 1200 obrotów i dolewałem oleju co jakis czas) i potem jak rozwaliłem miskę olejową na kamieniu, auto jeździ do dziś i ma ponad 300kkm na liczniku więc czujnik ciśnienia oleju zasłużył na medal w tym przypadku.

Pzdr
Piotr

Data: 2014-12-05 04:49:04
Autor: Tomasz Wójtowicz
Antipollution fault + rzyganie olejem
W dniu 2014-11-30 13:49, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:m5cf51$2in$1news.mixmin.net...
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś
"grubszym".

nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci

E, bez przesady. Od zapalenia się kontrolki do wyłączenia silnika ok. 3 minuty. A głównie przez cipę, która przez 2 minuty nie umiała wyjechać z podporządkowanej. Kontrolka zapaliła się na skrzyżowaniu jak za nią stałem, po zjechaniu musiałem przejechać jeszcze ok. 200 metrów zanim znalazłem dogodne miejsce do zaparkowania. Silnik i turbo zniosły to bez problemu, zrobiłem tym samochodem potem jeszcze ~30 tysięcy bez żadnych objawów.

Data: 2014-12-05 22:53:51
Autor: Cavallino
Antipollution fault + rzyganie olejem

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5r9vk$1ql$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-11-30 13:49, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:m5cf51$2in$1news.mixmin.net...
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś
"grubszym".

nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci

E, bez przesady. Od zapalenia się kontrolki do wyłączenia silnika ok. 3 minuty.

Albo może być i 3 sekundy - tak było kiedyś w moim przypadku.

Data: 2014-12-09 11:07:00
Autor: Marek
Antipollution fault + rzyganie olejem
E, bez przesady. Od zapalenia się kontrolki do wyłączenia silnika ok.
3 minuty.

Albo może być i 3 sekundy - tak było kiedyś w moim przypadku.


Kiedys w oplu odkrecil mi sie korek w misce olejowej i nastapil "zrzut" oleju. Okolo 10 sekund od zapalenia sie kontrolki potrzebowalem na zjazd w jakas boczna uliczke.
Na szczescie silnik nie ucierpial.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Antipollution fault + rzyganie olejem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona