Antoni Libera: Zostałem skrajną prawicą

Data: 2013-12-22 10:35:34
Autor: miś z okienka
Antoni Libera: Zostałem skrajną prawicą
To geniusze potrafili pisać dużo, teraz pisze się rutynowo, bo wymusza to rynek.
A ja z rynkiem mam pewien kłopot: ja nie zabiegam, a on odpłaca mi pięknym za
nadobne i moje książki recenzuje się bardzo rzadko lub wcale.
Dlaczego?
Powodem było podejście do kwestii rozliczenia się z komuną. To spowodowało, że
rozstałem się z najgłośniejszymi środowiskami opiniotwórczymi. Uważałem, że
lustracja i dekomunizacja są niezbędne, a to już wystarczyło, by zostać skrajną
prawicą.
http://www.rp.pl/artykul/365403,1074340-Zostalem-skrajna-prawica.html

Antoni Libera: Zostałem skrajną prawicą