Antoni Macierewicz bezkompromisowo oskarża "COŚ"!

Data: 2017-03-21 20:06:20
Autor: A. Filip
Antoni Macierewicz bezkompromisowo oskarża "COŚ"!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/antoni-macierewicz-dla-gp-w-smolensku-cos-uniemozliwilo-odejscie-na-drugi-krag/32x056s
PAP ; dzisiaj 18:51
Antoni Macierewicz dla "GP": w Smoleńsku coś uniemożliwiło odejście na drugi krąg
W Smoleńsku musiało się stać coś, co uniemożliwiło realizację decyzji
kapitana Tu-154M o odejściu na drugi krąg - powiedział w wywiadzie dla
"Gazety Polskiej" szef MON Antoni Macierewicz. Jego zdaniem piloci
"chcieli uratować polską delegację z zasadzki". [...]

Panie Antonii: Jest pan _pewny_ że odejście nie drugi krąg nie zostało
uniemożliwione przez "siłę wyższą"?  Bo "siła wyższa" IMHO pod pańskie
"COŚ" też podpada.

Czas na "COSie" minął już jakiś czas temu panie ministrze od podkomisji.
To co "(niby) szeregowemu posłowi opozycji" łatwo ujdzie _kompetentnemu_
ministrowi rządu Rzeczpospolitej już często nie wypada.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Antoni Macierewicz bezkompromisowo oskarża "COŚ"!