Antoni Macierewicz przedstawia "białą księgę" dotyczącą

Data: 2011-06-29 16:08:14
Autor: obserwator
Antoni Macierewicz przedstawia "białą księgę" dotyczącą
....dotyczącą katastrofy TU-154M pod Smoleńskiem.

Na konferencji prasowej Prawo i Sprawiedliwość, przedstawiło pierwszą część
"Białej Księgi" dotyczącej odpowiedzialności Rosjan za katastrofę smoleńską
przygotowanej przez zespół parlamentarny zajmujący się wyjaśnieniem przyczyn
tragedii z 10 kwietnia 2010 roku.

Nagranie pod linkiem:

http://mypis.pl/aktualnosci/1880-antoni-macierewicz-przedstawia-biala-ksiege-dotyczaca-katastrofy-tu-154m-pod-smolenskiem

Data: 2011-07-01 22:10:35
Autor: pluton
[...]

Czy przewidziane jest wydanie w 10 rolkach na bialym, miekkim papierze  ?

Nullification

Data: 2011-07-01 21:48:17
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Czy przewidziane jest wydanie w 10 rolkach na bialym, miekkim papierze  ?

================

Cholera , będziesz mi czyścił monitor !!!!

MH

Data: 2011-07-01 22:20:46
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:iul9q7$14e$1inews.gazeta.pl...
[...]

masz Wyborczą, to po co ci ?

R.

Data: 2011-07-01 23:14:09
Autor: u2
W dniu 2011-07-01 22:20, raff pisze:
Czy przewidziane jest wydanie w 10 rolkach na bialym, miekkim papierze  ?
masz Wyborczą, to po co ci ?

Plutek podciera sie palcem wskazujacym.

Data: 2011-07-01 23:18:17
Autor: pluton
Antoni Macierewicz przedstawia "białą księgę" dotyczącą
Plutek podciera sie palcem wskazujacym.

tak wlasnie mi sie wydawalo, ze sralem na czyjs leb
podgladajacy mnie dna muszli.

Nullification

Data: 2011-07-01 23:24:54
Autor: u2
W dniu 2011-07-01 23:18, pluton pisze:
Plutek podciera sie palcem wskazujacym.

tak wlasnie mi sie wydawalo, ze sralem na czyjs leb
podgladajacy mnie dna muszli.

To nawet w muszli sie przegladasz kacapski zasrancu :)

Data: 2011-07-01 23:25:57
Autor: pluton
Antoni Macierewicz przedstawia "białą księgę" dotyczącą

> tak wlasnie mi sie wydawalo, ze sralem na czyjs leb
> podgladajacy mnie dna muszli.

To nawet w muszli sie przegladasz kacapski zasrancu :)

gowno ci zaslonilo oczy. nie przegladalem sie w muszli, tylko mnie doszlo
twoje mlaskanie.

Nullification

Antoni Macierewicz przedstawia "białą księgę" dotyczącą