Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje

Data: 2010-11-23 10:19:05
Autor: Tomek
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje
http://www.niezalezna.pl/artykul/antoni_macierewicz_wygral_z_iti/41638/1

Twórca sluzby kontrwywiadu wojskowego i likwidator WSI nie musi przepraszac ITI (wlasciciela telewizji
TVN) za slowa o zwiazkach tej firmy z wojskowymi sluzbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej ze srodków FOZZ.
Takie orzeczenie wydala w poniedzialek Sad Okregowy w Warszawie.
Sprawa dotycza wywiadu, jakiego Antoni Macierewicz (wiceminister w rzadzie PiS) w 2007 r. udzielil "Rzeczpospolitej" po publikacji Raportu z Weryfikacji Wojskowych Sluzb Informacyjnych.
(...) Wywiad podejmowal tez wysilki powolania firmy telewizyjnej. Pierwotnie zamierzonym celem tych dzialan mialo byc ulatwienie plasowania agentury na zachodzie. Tak tlumaczyl swoje dzialanie Grzegorz Zemek (prawomocnie skazany w procesie FOZZ-red.), który na zlecenie wywiadu mial podjac w tej sprawie rozmowy z firma ITI i reprezentujacymi ja Janem Wejchertem i Mariuszem Walterem. Wazna role odegral w tych dzialaniach pracujacy w Filmie Polskim agent wywiadu, ale relacje byly bardziej skomplikowane, bo istotna role w operacjach FOZZ odgrywal tez Weinfeld, mieszkajacy w Kalifornii obywatel niemiecki pochodzenia polskiego, który m.in. posiadal przedsiebiorstwo medialne. Weinfeld i Zemek zaangazowali sie w przejecie holenderskiej firmy medialnej SEPP i w tym celu Zemek w imieniu FOZZ przekazal pelnomocnictwa nalezacej do Andrzeja Kuny firmie Biccarco, która wykupila akcje SEPP (...) - napisano w Raporcie.
Dziennikarka "Rzeczpospolitej" zapytala w wywiadzie Antoniego Macierewicza o dowody na poparcie zeznan Grzegorza Zemka przytoczonych znajdujacych w Raporcie.
Antoni Macierewicz odpowiedzial:
"Dlaczego zeznania Zemka zlozone pod przysiega przed komisja nie sa dla pani wiarygodne? Przypominam: gdyby klamal, groziloby mu 8 lat wiezienia. A on mówi wyraznie: byly dwie dziedziny wykorzystywane przez wywiad do lokowania agentury na Zachodzie - miedzynarodowy obrót produktami rolnymi i media. W zwiazku z tym polecono mu znalezc ludzi, z pomoca których mozna bylo stworzyc koncern medialny. Znal Wejcherta, zwrócil sie do niego. Zapytal centrale, czy Wejchert moze byc. Powiedziano mu, ze juz z nimi wspólpracuje i jest dobry. Zaczeli tworzyc koncern medialny".
Za te slowa szefowie ITI (wlasciciela telewizji TVN) Jan Wejchert i Mariusz Walter podali likwidatora WSI do sadu. Sady prawomocnie oddalily juz pozew Jana Wejcherta, a dwa lata temu Sad Okregowy w Warszawie oddalil powództwo ITI, które odwolalo sie od wyroku. W koncu 2008 r. Sad Apelacyjny w Warszawie prawomocnie utrzymal wyrok. W lutym 2010 r. Sad Najwyzszy uznal jednak kasacje ITI i nakazal powtórzenie procesu.
Ponowny proces zakonczyl sie oddaleniem pozwu. Sedzia Tomasz Gal uznal, ze Antoni Macierewicz nie musial dowodzic prawdziwosci slów o zwiazkach szefów ITI ze sluzbami, bo jego dzialanie nie bylo bezprawne. Sad uznal, ze jako szef komisji weryfikacyjnej mial prawo mówic o ustaleniach raportu, które "powielil w wywiadzie". Sad ocenil, ze byly wiceminister w rzadzie PiS, twórca kontrwywiadu wojskowego, mial tez prawo mówic o finansowaniu ITI ze srodków FOZZ, bo tylko przypominal to, co wczesniej mówil plk Jerzy Klemba, zolnierz wojskowych sluzb specjalnych.

Data: 2010-11-23 12:00:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ceb8a1f$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeprosić musiało Ministerstwo. Zdaje się jak±¶ ugodę zawarto.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-23 12:20:40
Autor: Tomek
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ceb9eeb$1news.home.net.pl...

To nie ten proces :-)
T.

Data: 2010-11-23 12:41:46
Autor: cytryna
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje

U&iquest;ytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:4ceb8a1f$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> Ponowny proces zakonczyl sie oddaleniem pozwu. Sedzia Tomasz Gal uznal, ze > Antoni Macierewicz nie musial dowodzic prawdziwosci slów o zwiazkach > szefów ITI ze sluzbami, bo jego dzialanie nie bylo bezprawne. Sad uznal, > ze jako szef komisji weryfikacyjnej mial prawo mówic o ustaleniach > raportu, które "powielil w wywiadzie". Sad ocenil, ze byly wiceminister w > rzadzie PiS, twórca kontrwywiadu wojskowego, mial tez prawo mówic o > finansowaniu ITI ze srodków FOZZ, bo tylko przypominal to, co wczesniej > mówil plk Jerzy Klemba, zolnierz wojskowych sluzb specjalnych.

Przeprosi&aelig; musia&sup3;o Ministerstwo. Zdaje si&ecirc; jak&plusmn;&para; ugod&ecirc; zawarto.

*************************

To chyba przepraszało za niedyskrecję własn± Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego. Cało¶ć generalnie ¶mierdzi. Macierewicz dowiódł prawdy swoich
słów, a jaki¶ przestraszony minister pada na kolana aby dzielny koncern UB
nie ujawnił jego sukcesów we wstydliwych dziedzinach. Oczywi¶cie minister
z szajki chłopca z podwórka - to mówi wszystko o korzeniach tej mafii.

Data: 2010-11-23 13:42:31
Autor: dK
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:6d67.000001a0.4ceba87anewsgate.onet.pl...

> [...]

słów, a jaki¶ przestraszony minister pada na kolana aby dzielny koncern UB
nie ujawnił jego sukcesów we wstydliwych dziedzinach.

No wła¶nie nic nie dowiódł, bo s±d stwierdził, że nie musiał niczego udowadniać.
Antonio klepał po kim¶ (pospolite babskie  plotkarstwo), ITI powinna natomiast dojsćdo Ľróła tzw. informacji i jego pociagn±ć za jaja.
S±d nawet wskazał paluchem kto taki.

dK

Data: 2010-11-23 14:00:40
Autor: Krzysztof
[...]

Nie wprowadzaj w bł±d - niegdzie nie dowiódł prawdy swoich słów - przeczytaj uzasadnienie wyroku.

K.

Data: 2010-11-23 12:35:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje
wtorek, 23 listopada 2010 10:19. carbon entity 'Tomek' <tentom@tlen.pl>

http://www.niezalezna.pl/artykul/antoni_macierewicz_wygral_z_iti/41638/1

TwĂłrca sluzby kontrwywiadu wojskowego i likwidator WSI nie musi
przepraszac ITI (wlasciciela telewizji
TVN) za slowa o zwiazkach tej firmy z wojskowymi sluzbami specjalnymi PRL
i finansowaniu jej ze srodkĂłw FOZZ.

Chuj tam służby specjalne marionetkowej Nadwiślańskiej Kampuczy. Czy wiecie, kto ma największe udziały w ITI? Prawdziwe specsłużby -- - czytaj: CIA! Nasze pocziwe WSIoki są tylko narzędziem w ręku mediów FOX-a i zbliżonych kręgów. To dopiero powinno was panowie martwić...

Data: 2010-11-23 15:05:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 12:35, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

To tylko twoje spekulacje, czy jest gdzieś jest źródło tych rewelacji?

Data: 2010-11-24 09:20:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje
wtorek, 23 listopada 2010 15:05. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

To tylko twoje spekulacje, czy jest gdzieś jest źródło tych rewelacji?

A z kim do huja pana wspólpracował tefałen relacjonując od 2001 roku postempy wojny z terrorem? Jasne, że to jest tylko katar w porównaniu z rydzykową i michniczą cholerą, ale nie można wierzyć do końca nawet rzekomo najlepszym oficjalnym mediom, dlatego od paru lat w zasadzie dałem sobie spokój z oglądaniem tv i słuchaniem radia jako źródłem informacji, skoro to samo i jeszcze więcej można znaleźć w sieci, która jak dotąd wykazała niesamowitą odporność na próby cenzury.

Data: 2010-11-23 15:06:53
Autor: Tomy M.
[...]

Chuj tam służby specjalne marionetkowej Nadwi¶lańskiej Kampuczy. Czy wiecie,
kto ma największe udziały w ITI? Prawdziwe specsłużby -- - czytaj: CIA!
Nasze pocziwe WSIoki s± tylko narzędziem w ręku mediów FOX-a i zbliżonych
kręgów. To dopiero powinno was panowie martwić...

Mnie to nie martwi, ch*j w*ijam w t± propagandow± stację
i jej kanały.

--

Tomy M.

Antoni Macierewicz wygral z ITI stworzonym przez ubecje