Antoni dotrzymuje obietnicy!

Data: 2019-07-22 08:33:23
Autor: Pajdak
Antoni dotrzymuje obietnicy!
https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/polskie-wojsko-dostanie-nowe-drony-najmniejsze-na-swiecie,2623518,4199

"Jeszcze w 2019 r. żołnierze z Jednostki Wojskowej Komandosów mają otrzymać najmniejsze z produkowanych obecnie dronów rozpoznawczych - urządzenia typu nano, czyli konstrukcje mające ważyć poniżej 100 gramów. Wojsko chce kupić 40 kompletów takich urządzeń za 14 mln zł."

Fajna zabawka za 350 tys sztuka.

--
Pajdak

Data: 2019-07-22 08:50:14
Autor: Bruno Brunowski
Antoni dotrzymuje obietnicy!
Tylko 40? A nie miało być 1000 do końca 2017? I nieco większych?

--
Bruno

Data: 2019-07-22 16:59:58
Autor: Budzik
Antoni dotrzymuje obietnicy!
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

Tylko 40? A nie miało być 1000 do końca 2017? I nieco większych?

Bo to sa te zamiast helikopterów :))))
I lotniskowców za złotówke.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2019-07-22 11:50:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2019 19:00:03 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> Tylko 40? A nie miało być 1000 do końca 2017? I nieco większych?
> Bo to sa te zamiast helikopterów :))))
I lotniskowców za złotówke.

Ale jak T-72 pomalujemy pod kolor hełmów to nikt nam nie podskoczy!

--
Bruno

Data: 2019-07-22 10:32:37
Autor: Sundajska pamięć kwantowa
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Prawdziwy Pajdziu walił 6-12 wklejek (w zależzności od funduszy)
w czasie 1 minuty, ty chyba jesteś podszywańcem?

Data: 2019-07-23 06:00:40
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-22 o 19:32, Sundajska pamięć kwantowa pisze:
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON skundlony parobku!

--
Pajdak

Data: 2019-07-22 13:22:59
Autor: Pisiorowy Escobar
Pajdak <runt@anakumena.org> napisał(-a):

[...]

nano drona kupiłem ostatnio za 250 zł/sztuka. Bez tysięcy.

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-22 16:56:28
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Będzie toto potrafiło strzelać do ruskich rakiet? Ile będą ważyć pociski?

boukun

Data: 2019-07-23 05:58:43
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-22 o 16:56, boukun pisze:
[...]

Mnie pytasz świniopasie? Zapytaj swoich mocodawców. Napisz do nich zapytanie "strzelającym długopisem".

Data: 2019-07-23 11:26:51
Autor: Jacek Bialy
Antoni dotrzymuje obietnicy!
   -- - Będzie toto potrafiło strzelać do ruskich rakiet?

Wystarczy, że namierzy wspolrzedne wyrzutni - strzelać będzie kto inny.

JB

Data: 2019-07-23 14:15:25
Autor: Zenek Kapelinder
Antoni dotrzymuje obietnicy!
Jak beda lecialy namierzac rosyjskie wyrzutnie to w ich wojsku bedzie 5 dni urlopu dla tego co bamboszem straci drona Maciarewicza. JeloPOzycja jakos nie drze mordy ze to chujowy pomysl za ogromne pieniadze. Na bank ma dzialke z kasy za super drony Maciarewicza. Nie zebym byl przeciwny malym dronom. One na niewielkie odleglosci moga byc bardzo skuteczne. Jest jedno ale. Na Alliexpres w chuj dronow. Taki za 3000 ma kamere FHD i na kilka kilometrow potrafi przekazac obraz. Do tego udzwig ma taki ze granat przeniesie. Jak na jedorazowke cena i osiagi w sam raz. Takie co maja tylko kamere Chinczycy sprzedaja po 500 zyli. Ciekawe co wie Maciarewicz ze boja sie go ruszyc?

Data: 2019-07-23 15:00:33
Autor: Jacek Bialy
Antoni dotrzymuje obietnicy!
   -- - Do tego udzwig ma taki ze granat przeniesie.

Dron rozpoznawczy nie służy do przenoszenia granatów. Tam jest elektronika do namierzania wspolrzednych GPS i przesyłania ich w czasie rzeczywistym do stanowisk ogniowych. Rosjanie testują takie drony w Donbasie - skuteczność zależy od jakości sprzętu, zdolności zakłócania sygnału i tak dalej...

JB

Data: 2019-07-24 06:37:46
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-23 o 20:26, Jacek Bialy pisze:
    -- - Będzie toto potrafiło strzelać do ruskich rakiet?

Wystarczy, że namierzy wspolrzedne wyrzutni - strzelać będzie kto inny.

JB

Tak całkiem poważnie - historia uczy, że polskie "wojsko" chetniej nastawia piersi po ordery niż potrafi wojować. Parodia z rakietami, samolotami, strzelającymi długopisami, dronami po 350 tys/szt nie mówiąc o 2 pontonach torpedowych które Antos chciał kupić od aborygenów czy budowie stoczni morskiej w Radomiu to przykłady głupoty i niekompetencji. Dzieje się tak kiedy armią usiłują rzadzić politycy (patrz słynny B.Misiewicz) którzy nie mają zielonego pojęcia o współczesnych metodach walki.

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 01:24:53
Autor: Jacek Bialy
Antoni dotrzymuje obietnicy!
                  -- - polskie "wojsko" chetniej nastawia piersi po ordery niż potrafi wojować (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Widać srajdak, że się staracie (bo można, a i nawet trzeba informować, co tam we wojsku i w ogóle się dzieje).   Towarzysz Piszczyk zaniedługo pójdzie na emeryturę, to wicie....   Nu - sami rozumicie - zaczniecie tradycyjnie od gazetki ściennej ;)

Buuuu ha-ha!

__kolektyw

Data: 2019-07-24 17:36:44
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 10:24, Jacek Bialy złamanym fiutkiem zwany pisze:
                   -- - polskie "wojsko" chetniej nastawia piersi po ordery niż potrafi wojować (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Widać srajdak,

Co, nie masz argumentów przygłupie?

że się staracie

Liczby mnogiej używałeś palanice kiedy byłes w PZPR! ;-)

(bo można, a i nawet trzeba informować, co tam we wojsku i w ogóle się dzieje).

Co słychać u Bartusia? Ustawia generałów?

Towarzysz Piszczyk zaniedługo pójdzie na emeryturę,

To twój krewny?

to wicie...   Nu - sami rozumicie - zaczniecie tradycyjnie od gazetki ściennej ;)

Wierzę w twoje doświadczenie w tym temacie. Tak zaczynałeś prawda?

Buuuu ha-ha!

I tak skończyłeś! Buuuuhahahhahahahaa!

__kolektyw

Czyli komuchy!

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 12:19:11
Autor: Jacek Bialy
Antoni dotrzymuje obietnicy!
__kolektyw

Czyli komuchy!

Jak zwykle Srajdak macie rację!   Buuuu ha-ha!

Data: 2019-07-24 21:31:20
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 21:19, osrany komuch Jacek Bialy pisze:
__kolektyw

Czyli komuchy!

Jak zwykle Srajdak macie rację!   Buuuu ha-ha!

--

Cienias jesteś pajacu.

--
Pajdak

Data: 2019-07-22 18:20:29
Autor: u2
W dniu 22.07.2019 o 08:33, Pajdak pisze:
[...]

zazdrościsz:))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=V3YxFizj6pk

Kto w lodówce trzyma nową
bombę z klocków atomową
kto doradców ma z przedszkola
kogo prezes "Antoś" woła
a kto oczy ma taliba
kto na pomoc Marsjan wzywa
kto obrabia biura NATO
komu wszystko pachnie zdradą

kto w Smoleńsku tropił brzozę
śledztwa twardy zgryzał orzech
kto ekspertów dobrał z cyrku
i hipotez miał bez liku
kto w gaśnicach znalazł bombę
mgłę rozpuścił wodociągiem
kto opierał się na znawcach
co się znali na latawcach

Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni

Antek z całym światem walczy
już mu Rosja nie wystarczy
on napadnie dziś na Szwecję
złupi Madryt, kopnie Grecję
zrobi przewrót w Ameryce
piekło czystek w Kostaryce
aż mu Pan Bóg powie w niebie
"Ty napadnij sam na siebie"

Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni

--
I love love

Data: 2019-07-23 05:59:59
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-22 o 18:20, u2 pisze:
[...]

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON pijaczyno!

--
Pajdak

Data: 2019-07-25 09:45:41
Autor: Jacek Bialy
Antoni dotrzymuje obietnicy!
   -- - Fajna zabawka za 350 tys sztuka.

Racja towarzyszu Srajdak - jak was nie stać, pobawcie się pytką..

__kolektyw

Antoni dotrzymuje obietnicy!