Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL

Data: 2010-12-30 17:17:55
Autor: obserwator
Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL

mozesz odniesc sie do tego zdania w tekscie i napisac ile dokladnie ten dlug
wzrosl za rzadow niedojdy sowieckiej,Jaruzelskiego:

* Za jego premierostwa wreszcie długi nasze wzrosły z 189 miliardów do
czterdziestu*

Data: 2010-12-31 02:20:48
Autor: Krzysiek
Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL
Hallo,

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:ifies3$577$1inews.gazeta.pl...

[...]

nie jestem Antoni, ale ja to zdanie odczytuje jako wzrost z 18 koma 9 do 40 koma zero
miliardow.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL