Antoni zwycięzca...

Data: 2009-10-16 14:46:44
Autor: Piotr
Antoni zwycięzca...
Data: 2009-10-16 14:53:31
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Antoni zwycięzca...

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:o71vnuhy8l3w.dlgmasz.facet.luzik...
Antoni sobie wygrywa w sądzie, jak chce.

http://wiadomosci.onet.pl/2061464,11,kolejny_triumf_antoniego_macierewicza_w_sadzie,item.html

Piotr

   Calkiem serio: Antoni M. to jest gosc jak z rzemienia - nie do zajebania! :-)))

   AR

Data: 2009-10-16 14:56:06
Autor: Piotr
Antoni zwycięzca...
Dnia Fri, 16 Oct 2009 14:53:31 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

   Calkiem serio: Antoni M. to jest gosc jak z rzemienia - nie do zajebania! :-)))

Szkoda tylko, że interesy, w które wchodzi, plajtują...
Piotr

Data: 2009-10-16 15:09:42
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Antoni zwycięzca...

napisał(a):

   Calkiem serio: Antoni M. to jest gosc jak z rzemienia - nie do zajebania!
:-)))

Szkoda tylko, że interesy, w które wchodzi, plajtują...
Piotr

   Jak Naimski go znosi juz tyle lat jest prawdziwa zagadka
   przyrodnicza - oni zawsze w duecie: maestro pierdoli farmazony
   dla motlochu, Piotrus chodzi slucha i widownie obserwuje,
   albo siada se gdzies w ciemnym kacie na koncu sali i slucha, i slucha..
   musi ma dobry sluch muzyczny!

   Nie wiem, jak obecnie, ale kiedys sie otakich mowilo ,ma ciezki
   charekter' - Antoniemu M. na koncu to tylko pies zostanie!

   AR

Data: 2009-10-16 15:41:56
Autor: pulsar
Antoni zwycięzca...
Piotr napisał(a):
Antoni sobie wygrywa w sądzie, jak chce.

Co by nie powiedzieć o Antonim M.,
to jest to właściciel mózgu...
Chciałbym mieć takiego pracownika...
taki zasadniczy, konkretny, uparty...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:11:43
Autor: KArol
Antoni zwycięzca...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Piotr napisa=B3(a):
> Antoni sobie wygrywa w s=B1dzie, jak chce.

Co by nie powiedzie=E6 o Antonim M.,
to jest to w=B3a=B6ciciel m=F3zgu...
Chcia=B3bym mie=E6 takiego pracownika...
taki zasadniczy, konkretny, uparty...

ale Macierewicz z takim jak ty to by nawet rozmawiac nie chcial. Takich jak ty to on z przyjemnoscia wsadzilby sie do pierdla, sowiecka mendo.

Data: 2009-10-16 16:17:30
Autor: pulsar
Antoni zwycięzca...
  KArol napisał(a):
ale Macierewicz z takim jak ty to by nawet rozmawiac nie chcial. Takich jak ty to on z przyjemnoscia wsadzilby sie do pierdla, sowiecka mendo.

Żydku Jeff, pisz po polsku... nawet jak
snujesz te swoje durne domysły o cudzych
przyjemnościach...

pulsar
--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:24:40
Autor: Karol
Antoni zwycięzca...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
  KArol napisa=B3(a):
> ale Macierewicz z takim jak ty to by nawet rozmawiac nie chcial.=20
> Takich jak ty to on z przyjemnoscia wsadzilby sie do pierdla, sowiecka =
mendo.

=AFydku Jeff, pisz po polsku... nawet jak
snujesz te swoje durne domys=B3y o cudzych
przyjemno=B6ciach...

 jakie durne domysly, zydowsko-sowiecki osle? Sam dostarczyles wystarczajaca
ilosc dowodow na tej grupie.

Data: 2009-10-16 16:16:37
Autor: jadrys
Antoni zwycięzca...
pulsar pisze:
Piotr napisał(a):
[...]

.... i zdrowo jeb..ty.

Data: 2009-10-16 14:28:01
Autor: Karol
Antoni zwycięzca...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
.... i zdrowo jeb..ty.

Macierewicz nie jest je..nty. W Polsce potrzeba jeszcze kilku takich
Macierewiczow i wreszcie bedzie porzadek.

Data: 2009-10-16 16:44:51
Autor: jadrys
Antoni zwycięzca...
 Karol pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
.... i zdrowo jeb..ty.

Macierewicz nie jest je..nty. W Polsce potrzeba jeszcze kilku takich
Macierewiczow i wreszcie bedzie porzadek.

Wątpię Karolu. Kilku takich jak M. i mamy powrót stosów (wersja pesymistyczna) albo obozów koncentracyjnych (wersja optymistyczna).. Nigdy nikt nie zbudował nic pozytywnego kierując sie nienawiścią..

Data: 2009-10-16 14:55:48
Autor: Karol
Antoni zwycięzca...
[...]

Jadrysiu, nie powtarzaj tych nonsensow ktore wtloczyla do polskich glow propaganda prowadzona od lat przez antypolska gadzinowke GW.

Data: 2009-10-16 16:23:20
Autor: pulsar
Antoni zwycięzca...
jadrys napisał(a):
... i zdrowo jeb..ty.

To 'swoją drogą'... niektóre psychozy
nie naruszają intelektu... poczytaj np
takiego Karola... ;-)

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:25:45
Autor: KArol
Antoni zwycięzca...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
jadrys napisa=B3(a):
> ... i zdrowo jeb..ty.

To 'swoj=B1 drog=B1'... niekt=F3re psychozy
nie naruszaj=B1 intelektu... poczytaj np
takiego Karola... ;-)

raczej niech poczyta twoje, sowiecki zydku pulsar.

Data: 2009-10-16 16:19:42
Autor: CYC
Antoni zwycięzca...

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hb9rt1$ql1$2news.interia.pl...
Piotr napisał(a):
[...]

Mysle , ze wnet pusci8lby Cie w przyslowiowych skarpetkach !.
To menda jakich malo i do tego menda psychopatyczna z fobia , ktora kaze mu posadzac o najgorsze wszystkich , ktorzy nie sa z nim !. Weszy wszedzie komunistyczne spiski i afery a jego oslizgly  i "jednobrzmiacy" od falszywego usmiechu  wyraz twarzy jako zywo przypomina weza , ktorego chcialoby sie zadeptac .
Nie ma nic wspolnego z uczciwoscia , tylko z zawzietoscia , chorobliwa podejrzliwoscia i psychopatyczna fobia .

cyc

Data: 2009-10-16 16:31:37
Autor: pulsar
Antoni zwycięzca...
CYC napisał(a):
To menda jakich malo i do tego menda psychopatyczna z fobia , ktora kaze mu posadzac o najgorsze wszystkich , ktorzy nie sa z nim !.

No właśnie, mocno identyfikuje się
z grupą, jest wierny swoim mocodawcom,
no ale ta zasadniczość, jest bezcenna
dla obecnych marzycieli o przejęciu władzy...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-16 14:38:56
Autor: Karol
Antoni zwycięzca...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
CYC napisa=B3(a):
To menda jakich malo i do tego menda psychopatyczna z fobia , ktora kaze =

mu posadzac o najgorsze wszystkich , ktorzy nie sa z nim !.

No w=B3a=B6nie, mocno identyfikuje si=EA
z grup=B1, jest wierny swoim mocodawcom,
no ale ta zasadniczo=B6=E6, jest bezcenna
dla obecnych marzycieli o przej=EAciu w=B3adzy...

a jakich to *mocodawcow* ma Macierewicz? Ty jako sowiecki zydek, wiesz cos
wiecej na ten temat? To uswiadom Polakow. Chetnie posluchamy.

-- =20

Data: 2009-10-16 16:47:02
Autor: CYC
Antoni zwycięzca...

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hb9uq6$otu$3news.interia.pl...

......<
no ale ta zasadniczość, jest bezcenna
dla obecnych marzycieli o przejęciu władzy...
......i dlatego , kaczkowaci zatrudniaja samych takich zasadniczych psychopatow bo w nich widza jedyna szanse na powrot do wladzy , ktora jest im potrzeba jak woda rybie . Osobiscie zaczynam obawiac sie o naszego prezydenta , ktory moze w swojej kosmicznej  nadambicji popelnic samobojstwo z rozpaczy , kiedy nie wygra kolejnych wyborow . Ten dramat , ktorego nie przyjmuje do wiadomosci a ktory jako zywo okaze sie rzeczywistoscia , moze mu jeszcze bardziej pomieszac w glowie .
pulsar

cyc

Data: 2009-10-16 15:00:10
Autor: Krol
Antoni zwycięzca...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

......i dlatego , kaczkowaci zatrudniaja samych takich zasadniczych psychopatow bo w nich widza jedyna szanse na powrot do wladzy , ktora jest im potrzeba jak woda rybie . Osobiscie zaczynam obawiac sie o naszego prezydenta , ktory moze w swojej kosmicznej  nadambicji popelnic samobojstwo z rozpaczy , kiedy nie wygra kolejnych wyborow . Ten dramat , ktorego nie przyjmuje do wiadomosci a ktory jako zywo okaze sie rzeczywistoscia , moze mu jeszcze bardziej pomieszac w glowie .

:)))))))
te postomusze spece od propagandy, naprawde nie maja madrzejszych ludzi do oddelegowania na polskie grupy dyskusyjne, tylko jakies
ociezale umyslowo cycoliny, pulsary, mkarwany, piepszykowskie i kaweckie?

Data: 2009-10-16 16:51:59
Autor: cirrus
Antoni zwycięzca...
Piotr napisał(a):
[...]

Zatrudnij osła, efekt będzie podobny. :)

--
stevep

Data: 2009-10-16 17:00:25
Autor: pulsar
Antoni zwycięzca...
cirrus napisał(a):

Zatrudnij osła, efekt będzie podobny. :)

Dobre...!

pulsar

Data: 2009-10-17 10:18:36
Autor: Piotr
Antoni zwycięzca...
Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:41:56 +0200, pulsar napisał(a):

Co by nie powiedzieć o Antonim M.,
to jest to właściciel mózgu...
Chciałbym mieć takiego pracownika...
taki zasadniczy, konkretny, uparty...

Coś w tym jest. Do atutów Antka dodałbym jeszcze umiejętność
operowania głosem. Minie ten facet niepokoi i pomimo niewątpliwych talentów nie wziąłbym
go do współpracy.
Piotr

Antoni zwycięzca...