Antos Upierdliwy

Data: 2010-08-22 10:56:49
Autor: -he®sk-
Antos Upierdliwy

Trauma trzyma w najlepsze. PiS-wcy juz nie neguja wynikow wyborow
ale uwazaja, ze hrabia nie jest prezydentem bo w czasie przysiegi
nie w tym miejscu wzial oddech. nie jest wiec prezydentem! ;o)))

http://miniurl.pl/antos_upierdliwy

Temu czlowiekowi padlo na mozg...

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-08-22 12:17:46
Autor: Chiron
Antos Upierdliwy

Uytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:8no1769fbk946imoainkl0h80cv0kauucs@4ax.com...

[...]

A konkretnie? Z czego to wywnioskowae?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Mio.

Data: 2010-08-22 12:21:02
Autor: raff
Antos Upierdliwy
W dniu 2010-08-22 12:17, Chiron pisze:

Użytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:8no1769fbk946imoainkl0h80cv0kauucs@4ax.com...

[...]

A konkretnie? Z czego to wywnioskowałeś?

Papier toaletowy mu upadl jeden w lewo, drugi w prawo i stad wywnioskowal.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-22 12:36:03
Autor: ~he®sk~
Antos Upierdliwy
On Sun, 22 Aug 2010 12:17:46 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:

> [...]
>
> http://miniurl.pl/antos_upierdliwy
>
> Temu czlowiekowi padlo na mozg...

A konkretnie? Z czego to wywnioskowałeś?

"Bronisław Komorowski nie złożył przysięgi zgodnej z Konstytucją  -
lecz  merytorycznie – inną"

jednoczesnie:

"Błędy w Raporcie czy w Aneksie, to są literówki albo błędnie użyte
przecinki."

rowniez:

"Jedynie „Nasz Dziennik”, „Radio Maryja”, „Telewizja Trwam” i „Gazeta
Polska” próbują dochodzić prawdy."

czyli co, zmowa ? prawdziwi patrioci z PiS i zdrajcy - reszta ?

"Pamiętamy, że Bronisław Komorowski był bardzo zaangażowanym
opozycjonistą, twardo walczącym z komuną i był nawet przeciwnikiem
obrad Okrągłego Stołu.

- Pan to pamięta?  To są właśnie takie mity, z którymi mamy
wielokrotnie do czynienia. Nie pamiętam, żeby Pan Komorowski był
przeciwnikiem Okrągłego Stołu."

 tego akurat nie pamieta "bo mu nie pasuje".

"Uważam, że obecnej sytuacji politycznej wszystkie siły
niepodległościowe powinny skupić się w PiS."  mamy jakies zabory czy co ?

"Aneks nie został opublikowany przez Lecha Kaczyńskiego ze względu na
wykładnię Trybunału Konstytucyjnego, która wymuszała przed publikacją
dokonanie bardzo zasadniczych zmian w tekście, a przede wszystkim,
zanonimizowanie niektórych nazwisk."

Raport posluzyl do odsiania zdrajcow ?

i znow:

"Jedynie „Nasz Dziennik”, „Radio Maryja”, „Telewizja Trwam” i „Gazeta
Polska” próbują dochodzić prawdy. "

"od 10 kwietnia rząd Tuska, kluczy, zachowuje się tak, jakby nie
chciał, by sprawa katastrofy została jak najszybciej wyjaśniona."

 jedynie wersja pis jest prawdziwa, inne - kluczenie...

Wystarczy ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 21:25:31
Autor: Chiron
Antos Upierdliwy

Użytkownik "~he®sk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anu176pjd3s4ut0qq80oqpdqah9sh0mir5@4ax.com...
> [...]

Polska” próbują dochodzić prawdy."

czyli co, zmowa ? prawdziwi patrioci z PiS i zdrajcy - reszta ?
Napisał, że Obama - który nie powtórzył słowo w słowo przysięgi a tylko zmienił szyk wyrazów (bez zmiany sensu)- musiał ją powtórzyć. Prezydent Komorowski zmienił sens wypowiedzi (przecinki i kropki bardzo zmieniają kontekst)- i nikt  (poza wymienionymi przez Macierewicza)- nie protestuje. Problem w tym, że moim zdaniem- gdyby Jarosław Kaczyński zrobił coś podobnego- mam przekonanie, że było by na odwrót. I to jest właśnie nasza polska tragedia... Widzisz- to oznacza, że prezydent (bez względu na partię)- może mieć w du...żym poważaniu prawo- no to ma. Pamiętasz, jak Gronkiewicz- Waltz nie dokonała pewnych formalności po zwycięskich wyborach na prezydenta Warszawy- i zgodnie z prawem powinna...zdać ten urząd- a raczej nie miała prawa go przyjąć. Ludzie skupieni wokół PIS trochę protestowali, ci związani z PO- bagatelizowali sprawę, aż któremuś pisowcowi też coś wyciągnięto- i sprawa ucichła. Praktycznie dokładnie w tym samym czasie moja znajoma wniosła w piątek opłaty za koncesję alkoholową (posiada spory sklep spożywczy- ponad 1000 mkw), ale niestety- kasa została zaksięgowana dopiero w poniedziałek (pierwszy dzień nowego miesiąca- kilka godzin po terminie)- i znajoma przez pół roku prowadziła sklep na granicy opłacalności- bo błaganie i różne zaklęcia do burmistrza nie docierały. Nie pomyślałeś, dlaczego pozwalamy naszym rządzącym być ponad prawem i jednocześnie nie buntujemy się, kiedy od nas wymagają jego bezwzględnego przestrzegania?!

[...]

To Twój wtręt. Tego nie wiesz, czy nie pamięta- bo mu nie pasuje, czy może nie protestował. Masz jakieś wiarygodne źródło informacji, z którego korzystasz?

"Uważam, że obecnej sytuacji politycznej wszystkie siły
niepodległościowe powinny skupić się w PiS."

mamy jakies zabory czy co ?
Oczywiście- nie zgadzam się w tym z Macierewiczem (że należy skupić się wokół PIS)- i jednocześnie dziwię się, że nie dostrzegasz, że pomimo formalnego braku zaborów- nie mamy już państwa polskiego. Jesteśmy częścią organizmu państwowego o nazwie Unia Europejska- i mamy (jak zauważył np JKM)- mniej swobody w tej unii niż np California w unii USA- tamci mogli np przywrócić karę śmierci. My- nie mamy takiej możliwości.

[...]

Niestety- odnoszę wrażenie, że ś.p. Lech oraz Jego brat, Jarosław- chcieli po prostu przejąć agentów, zamiast ich ujawnić (raport miał ujawnić tych mało użytecznych). No cóż- to kardynalny błąd. Oczywiście- to podkreślam- mój wniosek.

i znow:

[...]

A  Twoim zdaniem- jak się zachowuje?

jedynie wersja pis jest prawdziwa, inne - kluczenie...

Wystarczy ?

Zauważ, że PIS- o czym pisze Macierewicz- nie ma żadnej wersji. Natomiast co do tego, że tuskowi ludzie nie chcą niczego wyjaśniać (bo być może nie mogą- bo np Rosjanie trzymają ich za jaja)- chyba nie ma sporu?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 19:38:48
Autor: ~he®sk~
Antos Upierdliwy
On Sun, 22 Aug 2010 21:25:31 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:
  [...]

> [...]
Napisał, że Obama - który nie powtórzył słowo w słowo przysięgi a tylko zmienił szyk wyrazów (bez zmiany sensu)- musiał ją powtórzyć. Prezydent Komorowski zmienił sens wypowiedzi (przecinki i kropki bardzo zmieniają kontekst)- i nikt  (poza wymienionymi przez Macierewicza)- nie protestuje.

 a jakie to ma znaczenie ? mozemy sie czepiac wszystkiego tylko po co?
 prezes PiS przez to nie stanie sie prezydentem.

Problem w tym, że moim zdaniem- gdyby Jarosław Kaczyński zrobił coś podobnego- mam przekonanie, że było by na odwrót.

 JK narobil juz duzo gorszych rzeczy. ten facet powinien zniknac
 ze sceny politycznej dla dobra zarowno PiS jak i kraju.

I to jest właśnie nasza polska tragedia...

 zaraz tragedia. przypadlosc taka ;o)

Widzisz- to oznacza, że prezydent (bez względu na partię)- może mieć w du...żym poważaniu prawo- no to ma.

 skoro macierewiczowi nie pasuje niech zlozy wniosek do sadu
 o uznanie przysiegi za niezgodna z prawem, niech rozpisze  nowe wybory czy tam co sobie wymysli. tyle, ze niech za ta
 cala szopke zaplaci z wlasnej kieszeni, a nie naszej.

Pamiętasz, jak Gronkiewicz- Waltz nie dokonała pewnych formalności po zwycięskich wyborach na prezydenta Warszawy- i zgodnie z prawem
powinna...zdać ten urząd- a raczej nie miała prawa go przyjąć.

 pamietasz jak w TVPiS pokazywano WGW jak szla korytarzem na ktorego
 koncu byl napis "do bufetu". oko za oko ?

Ludzie skupieni wokół PIS trochę  protestowali, ci związani z PO- bagatelizowali sprawę, aż któremuś pisowcowi też coś wyciągnięto- i sprawa ucichła.

 typowe pieniactwo, teczki, by mu krowa zdechla itp.

[...]

 nie rozumiem ludzi ktorzy np.oplacaja podatek w ostatnim dni,  nie rozumiem odkladania na ostatnia minute. twoja znajoma nalezy
 do takich wlasnie ludzi.

Nie pomyślałeś, dlaczego pozwalamy naszym rządzącym być ponad prawem i jednocześnie nie buntujemy się, kiedy od nas wymagają jego bezwzględnego przestrzegania?!

 za rozstrzyganiem prawa stoja nasi znajomi, bliscy. to oni bedac
 urzednikami panstwowymi dowolnie interpretuja prawo. tez mialem
 takie upierdliwe zdarzenie dotyczace tzw papierka dotyczacego dg.
 urzednik (kobieta)stala niezlomnie na stanowisku mimo, ze pokazywalem
 jej orzeczenie SN w podobnej sprawie. wiesz co pomoglo? powiedzialem:
 mam nadzieje, ze kiedys zdarzy sie tak, ze to pani przyjdzie do mnie
 i wtedy zobaczy pani jak to jest! "prosze poczekac". wyszla na chwile
 i przyniosla papierk. dzis mowimy sobie dzien dobry i slemy usmiechy.

> [...]

To Twój wtręt. Tego nie wiesz, czy nie pamięta- bo mu nie pasuje, czy może nie protestował. Masz jakieś wiarygodne źródło informacji, z którego korzystasz?

 interpretuje w subiektywny sposob wylacznie slowa macierewicza.
 szyk zdania wskazuje na to, ze nie tyle zapomnial co nawet gdyby
 tak bylo nie przyzna, ze okragly stol byl dobry dla Polski.

> [...]
Oczywiście- nie zgadzam się w tym z Macierewiczem (że należy skupić się wokół PIS)- i jednocześnie dziwię się, że nie dostrzegasz, że pomimo formalnego braku zaborów- nie mamy już państwa polskiego.

 a co mamy? prywislanskij kraj jak twierdza zwolennicy PiS ?

Jesteśmy częścią organizmu państwowego o nazwie Unia Europejska

 nie jestem do konca zachwycony tzw czlonkostwem. moze jedna z kilku
 korzysci to skanalizowane dotacje na budowe drog i wymuszenie na  rzadzacych stosowania prawa dot. spoleczenstwa.

- i mamy (jak zauważył np JKM)- mniej swobody w tej unii niż np California w unii USA-
  stany w usa to troche cos innego niz UE.
tamci mogli np przywrócić karę śmierci. My- nie mamy takiej możliwości.

 czy to cos zmieni ? nieuchronnosc kary - to jest rozwiazanie.

> [...]

Niestety- odnoszę wrażenie, że ś.p. Lech oraz Jego brat, Jarosław- chcieli po prostu przejąć agentów, zamiast ich ujawnić (raport miał ujawnić tych mało użytecznych). No cóż- to kardynalny błąd. Oczywiście- to podkreślam- mój wniosek.

 pamietasz akta przewozone noca? pamietasz straszenie hakami  na sikorskiego i komorowskiego? byc moze masz racje. tylko
 dlaczego do dzis prezes PiS szachuje rzad sprawa WSI?

> "od 10 kwietnia rząd Tuska, kluczy, zachowuje się tak, jakby nie
> chciał, by sprawa katastrofy została jak najszybciej wyjaśniona."

A  Twoim zdaniem- jak się zachowuje?

 sadze, ze zrobili dobrze zostawiajac sprawe prokuraturze,  serementowi wybranemu przez s.p. Lecha. gdyby rzad albo  tusk osobiscie zaangazowali sie w sprawe stworzyliby okazje
 prezesowi PiS do pomowien o "ukrywanie prawdy", zmowe z rosjanami
 itp itd. a tak, sprawe prowadzi "wasz czlowiek", macie okazje
 dowiedziec sie wszystkiego. tusk zachowuje sie powsciagliwe
 bo dobrze wie, ze bialy dom daleko, a kreml blisko. zadne f-16
 czy kilka zezlomowanych rakiet nie sa przeciwwaga dla iskanderow
 i innego zelastwa ktore zgromadzono w  kaliningradzie. zreszta  rosja ma dzis wazniejsze sprawy niz pyskowki z j. kaczynskim.
> jedynie wersja pis jest prawdziwa, inne - kluczenie...
>
> Wystarczy ?

Zauważ, że PIS- o czym pisze Macierewicz- nie ma żadnej wersji.

 jedyna wersja jest zamach. nawet jezeli tak bylo, a byla to 1-wsza
 mysl ktora nasunela sie wielu ludziom, to byla to katastrofa na  wlasne zyczenie. zauwaz, na pokladzie leca: prezydent, szef bbn
 i 4 glwonych dowodcow! coz to za gratka dla wszelkiej masci  "terrorystow" czy sluzb specjalnych? przypomnij, na liscie  pasazerow byl rowniez prezes PiS ale wykrecil sie "chora" matka.
 dla mnie wlasnie ta sprawa bardzo smierdzi.
Natomiast co do tego, że tuskowi ludzie nie chcą niczego wyjaśniać
(bo być może nie mogą- bo np Rosjanie trzymają ich za jaja)- chyba nie ma sporu?

 seremet i jego ludzie, a nie tusk i jego ludzie. problem polega na
 tym,ze jedyna wersja ktora moze zaakceptwoac pis jest zamach.  niestety dostepne dotychczas materialy wskazuja, ze nawet gdyby
 tak bylo to posrednia wine za smierc tych osob ponosza kaczynscy.
 byc moze za rok, tuz przed wyborami wyplyna budzace zgroze fakty.
 prezes PiS robi wiec wszystko by tak sie nie stalo. to moje zdanie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 22:30:58
Autor: Chiron
Antos Upierdliwy

Użytkownik "~he®sk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:c2c576p7p8vp716ppgll22v0e97ut89fbe@4ax.com...
> [...]

a jakie to ma znaczenie ? mozemy sie czepiac wszystkiego tylko po co?
prezes PiS przez to nie stanie sie prezydentem.
Szacunek dla prawa. Szacunek okazywany przede wszystkim przez rządzących.
Naprawdę nie doceniasz tego? Czego chcesz wymagać od rządzonych, skoro
rządzący olewają jawnie prawo- i to od Prezydenta RP począwszy?

[...]

Trudno stwierdzić, czy gorszych. Dla mnie to jedyny gwarant, że sprawa
katastrofy smoleńskiej może zostać choćby częściowo wyjaśniona. Innych
oczekiwań do niego nie mam. Niestety- ostatnio (patrz artykuł Ziemkiewicza
przytoczony przez abc) więcej tej sprawie szkodzi...

[...]

Tu nie chodzi o to. To sprawa szacunku do prawa- pisałem powyżej.

[...]

Naprawdę, trudno m i Cię zrozumieć. Szczególnie to jest dla mnie
symptomatyczne:
nie dostrzegasz, że przede wszystkim jako obywatele powinniśmy protestować,
kiedy to władza olewa- i to ostentacyjnie- literę prawa. Bo ryba psuje się
od głowy. Inaczej nie dziwmy się, że jest coraz gorzej, a przestrzegania
prawa i to bezwzględnego wymaga się od nas- szczególnie od tych, którzy
zapłacą jakąś karę czy pójdą na trochę posiedzieć, nawet, jeśli nie
zawinili- bo nie mają na adwokata i nawet często nie znają swoich praw? A
organa państwowe nie próbują ścigać prawdziwych przestępców, wolą złapać
Ciebie, jak będziesz jechał bez świateł- i już mają złapanego na gorącym
uczynku przestępcę? Przecież nie odpowiesz ogniem z broni ciężkiej jak ci
dżentelmeni w Magdalence ani nawet nie naplujesz  w twarz policjantowi jak
(bodajże) "dziki" i odjedziesz spokojnie nie niepokojony przez nikogo, ani
nawet nie każesz zrobić laski policjantce, jak synalek Wałęsy.

> [...]

byc moze za rok, tuz przed wyborami wyplyna budzace zgroze fakty.
prezes PiS robi wiec wszystko by tak sie nie stalo. to moje zdanie.

mogę tylko powtórzyć to, co napisałem poprzednio o kieszonkowcach. Nie wiem
też, czy to był zamach- daję na to 30%. Jestem przekonany, że była to wina
Rosjan (nie ma znaczenia, czy była też nasza)- i Rosja, ze względu na blamaż
w opinii międzynarodowej i konieczność wypłaty odszkodowań nie będzie
chciała dopuścić, aby prawda wyszła na jaw. Akceptujesz ich postawę?Uważasz,
że Polska nic nie powinna robić? Myślisz, że Seremet (nawet, jeśli ma dobre
intencje) nie jest naciskany i manipulowany przez Tuska?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-22 15:51:50
Autor: jadrys
Antos Upierdliwy
  W dniu 2010-08-22 10:56, -he®sk- pisze:
[...]

Tak naprawdę to on nigdy nie sprawiał wrażenia kogoś normalnego. On musiał się z tą swoją przypadłością urodzić.

Data: 2010-08-23 10:05:39
Autor: Zahir
Antos Upierdliwy

Uytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:8no1769fbk946imoainkl0h80cv0kauucs4ax.com...

[...]

Syszaem swego czasu w TVP wypowied tego kolesia. Co za wazelina! Mwi jak grabarz, ktry wczeniej by klech!

--

Zahir

Antos Upierdliwy