Antoś ponad prawem

Data: 2016-02-03 12:32:57
Autor: Obsrywator
Antoś ponad prawem
http://www.fakt.pl/militaria/general-dukaczewski-wysyla-komornika-do-szefa-mon-antoniego-macierewicza,artykuly,608296.html

"Generał Marek Dukaczewski traci cierpliwość. Ma dosyć czekania na przeprosiny ze strony Antoniego Macierewicza. Zapowiada, że wyśle do szefa MON Antoniego Macierewicza komornika, jeśli ten nie wywiąże się z wyroku sądu i nie przeprosi go za pomówienia."

Data: 2016-02-03 12:15:21
Autor: sempow
Antoś ponad prawem
W dniu środa, 3 lutego 2016 12:39:19 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
[...]

Metoda jest prosta i stara jak świat. Antoni powinien pójść do mieszkania generała, zadzwonić do drzwi i zapytać: - Czy tu mieszka krawiec damski np. Jan Kowalski? Jeżeli generał odpowie, że nie, to Antoni powinien wyraźnie i dobitnie powiedzieć: A..., to PRZEPRASZAM PANA BARDZO. pees
Pod warunkiem, że generał nie zna tego dowcipu {;-))))))

Data: 2016-02-03 21:25:00
Autor: Klin...................................................
Antoś ponad prawem
W dniu 2016-02-03 o 21:15, sempow@gmail.com pisze:
[...]

     MoĹźe teĹź opłacić przeprosiny sam jak Wałęsa po wygranej rozprawie z Wyszkowskim.

Data: 2016-02-03 21:50:53
Autor: Chiron
Antoś ponad prawem

Użytkownik "Klin..................................................." <klin@wp.p> napisał w wiadomości news:56b2621e$0$680$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I podejrzewam, że skończy się podobnie. Inny sędzia- przyjmujący rozkazy od innych gangsterów, okupujących nasz kraj- wyda przeciwny wyrok- i cała zabawa na nic

--

Chiron

Data: 2016-02-03 16:19:46
Autor: corrsuss
Antoś ponad prawem
W dniu środa, 3 lutego 2016 21:50:54 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

I podejrzewam, że skończy się podobnie. Inny sędzia- przyjmujący rozkazy od innych gangsterów, okupujących nasz kraj- wyda przeciwny wyrok- i cała zabawa na nic

I to cała filozofia pizdzielców- posłuszni sędziowie, a szerzej cały wymiar sprawiedliwości na rozkaz polityka.
stevep

Data: 2016-02-04 07:49:35
Autor: Chiron
Antoś ponad prawem

Użytkownik <corrsuss@gmail.com> napisał w wiadomości news:9876fad1-ef60-4eb0-ac53-d270a212b7e1googlegroups.com...
> [...]

I to cała filozofia pizdzielców- posłuszni sędziowie, a szerzej cały wymiar sprawiedliwości na rozkaz polityka.

========================

No cóż- przyjmując grzeczne założenie- jesteś bardzo mało spostrzegawczy sądząc, że w Polsce po 1944 roku były jakieś niezawisłe sądy. No chyba że w innym znaczeniu słowa "niezawisły".
Napisałem, że mało spostrzegawczy- bo inna możliwość- jesteś debilem. I nawet, jeśli jest ona po prostu bardziej prawdopodobna- to nie wypada mi o tym pisać :-)

--

Chiron

Data: 2016-02-04 14:51:37
Autor: Obsrywator
Antoś ponad prawem
Użytkownik <sempow@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- >

Faktem jest, że Antoni nie przeprosił.

Data: 2016-02-04 08:23:10
Autor: corrsuss
Antoś ponad prawem
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:57:24 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
> [...]

pees
Pod warunkiem, że generał nie zna tego dowcipu {;-))))))

Przecież przepraszanie w myśl kanonów pizdzielców to nieprzyzwoitość.
stevep

Antoś ponad prawem